סנטיאגו אוקמפוס מימין מתאוסיניו משמאל (צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)
סנטיאגו אוקמפוס מימין, מתאוסיניו משמאל (צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

דעה | מילה גסה או לא? זה לא ממש משנה – לבית"ר יש חומר לאליפות

לא צריך להתבייש לומר זאת: סגל השחקנים של בית"ר מבטיח. אחרי השינויים והרכישות האחרונות, הצהובים שחורים יכולים לרוץ לתואר עם מכבי וחיפה

פורסם בתאריך: 21.10.20 16:28

בלי לשים לב, עם חזרתו של קונטה, החיזוק מבית ומבחוץ, והשלד שנשאר, בבית"ר בנו סגל די מבטיח, ואחרי הרבה שנים, אני חושב שעכשיו כן הגיע הזמן ללכת על אליפות בכל הכוח. איתמר ניצן הוא יתרון על כל קבוצה, יש מרכז הגנה מהיר ומוכשר – עם דגני וקונטה, קישור מגוון ועמוס בכישרון (הגיע זמן אוחנה?), עם כוכבים כמו עטר, ורד, מוחמד, וחוליית התקפה שהיא אולי סימן שאלה, אבל עם הרבה פוטנציאל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יהיהה מעניין לעקוב אחרי המאבק על עמדת המגן הימני. נראה שבבית"ר מתכוונים להשתמש בכישוריו של קונטה כבלם (ביי ביי ורדאסקה), מה שמשאיר את שי קונסטנטין והרכש הצעיר מיובנטוס – סנטיאגו אוקמפוס,  בהסתערות על העמדה.

המגן בן ה-18 מפראגוואי, שימש קפטן נבחרתו הצעירה באליפות העולם האחרונה ב2019. נתון זה כשלעצמו לא מנבא גדולות, אבל בחירתו לנבחרת הטורניר – חרף ההחלטה שלא להחתים אותו ביובה – מעידים על האיכויות שלו.

לאוקמפוס יש כוח מתפרץ ויציאה סופר מהירה קדימה, ראיית משחק מפתיעה, ופיזיות שלא רגילים אליה כאן, והוא מגיע כאמור ממדינה שמקדשת את משחק ההגנה, כך שיש לי הרגשה מאוד טובה לגבי העסקה הזו ואני בהחלט משתוקק לראות אותו שורף את האגף הימני בטדי. החיוך הביישני שלו, והדימיון הרב לכריסטיאן אלברז הצ'יליאני, אהובי משכבר הימים, כנראה עושים את שלהם.

שי קונסטנטין פותח עונה שנייה, אחרי עונה מגמגמת שבה לא הצליח להביא לידי ביטוי את היכולות שהפכו אותו למגן הטוב בליגה בעונת הגביע עם אבוקסיס ובני יהודה.

'קוסטה', כפי שקוראים לו החברים בבית וגן, הוא ילד טוב, אולי אפילו טוב מדי. השנה יצטרך להשחיז שיניים ולהכניס יותר רעל, טירוף ועוצמה למשחק שלו, וצפויה לו מלחמה לא פשוטה על עמדת המגן הימני עם אוקמפוס הצעיר. בעולם הכדורגל יש תמימות דעים שלקונסטנטין בעיטה עוצמתית ונקייה, אבל איפה היא היתה בעונה שעברה? הבעיטות הלכו לרוב לשמיים.

לטעמי, היה חסר לו בטחון, מרכיב חשוב והכרחי לכל כדורגלן. זה בא לידי ביטוי בחוסר יציבות, פנדל מוחמץ, שער עצמי והחמצות מסמרות שיער, ומנגד תצוגות מעולות, בישולים ושערים, שהזכירו שהוא עדיין כאן, נלחם. השינוי בעמדת המאמן עשוי להתברר כנקודת מפנה עבורו.

העובדה שמשחקים ללא קהל כרגע יכולה אף היא להוסיף לשקט שלו. אם דראפיץ' וברדה יצליחו להגיע לליבו, אין לי ספק שבית"ר תהנה מאחד המגנים הימניים הטובים בליגה.

מתיאוסיניו בינתיים לא ממש כשיר אבל כשיחלים, אשמח לגלות האם מדובר בג'וניור ויסה משודרג, דריבליסט שמביא גם מספרים, או שהצעיר הצנום מברזיל הוא יותר להטוטן על ופחות שחקן תכליתי וקבוצתי. יש תקווה.


מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)

מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)


בהתקפה, בית"ר קיבלה השבוע חיזוק משמעותי (ונקווה שלא משמעתי) בדמות ירדן שועה, יחד עם האסלביינק הם צריכים לעשות את ההבדל עבור בית"ר בשפיץ. האם השילוב ביניהם יצליח ויביא את שניהם למיצוי הפוטנציאל הרב? על זה תקום ותיפול העונה של בית"ר.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שלבי

    "איתמר ניצן הוא יתרון על כל קבוצה"-לכן, חצי מהשוערים בליגה לובשים לפניו את חולצת הנבחרת….

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר