אוהדי הפועל, אוהדי מכבי תל אביב (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)
אוהדי הפועל, אוהדי מכבי תל אביב (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)

ארגון הבריגדה של הפועל בדרך להשתלט על יד אליהו

המשטרה אסרה על ארגון אוהדי מכבי תל אביב, שממוקם ביציע התחתון, להכניס אביזרי עידוד. האם הבריגדה עומדים להשתלט על יד אליהו?

פורסם בתאריך: 11.6.17 14:00

מחר, שני (12.6) יתקיימו ביד אליהו משחקי הפיינל פור. במשחק הראשון תשחק הפועל נגד מכבי ראשון לציון (18:45) ובמשחק השני יתמודדו מכבי תל אביב ומכבי חיפה (21:15).

 

לקראת המשחק ישנה, כמעט מיותר לציין, בהלת כרטיסים, כשלכל קבוצה הוקצו כ־2,000 כרטיסים בלבד, כמות שרחוקה מלהיות מספקת עבור אוהדי הפועל. כפועל יוצא מכך, מנסים בימים האחרונים אוהדי הפועל להשיג כרטיסים מאוהדי מכבי ראשון לציון ומאוהדי מכבי חיפה, מה שמעורר תסיסה בקרב אוהדי הקבוצות הללו, שבפוסטים שונים בפייסבוק מחו על כך ואף קראו "לא רוצים אדומים ביציע", תוך שהם מזהירים את אוהדי הפועל שלא להיכנס ליציעים שלהם.

עניין נוסף שקשור לאוהדים ולפיינל פור, קשור למה שיקרה ביציעים בזמן המשחקים, כשבשלב זה נדמה כי ארגון אוהדי הפועל הבריגדה בדרך להשתלט על יד אליהו. הסיבה? המשטרה ומנהלת הליגה החליטו לאסור על הכנסת אביזרי עידוד כגון תופים, דגלים ושלטי פריסה לאולם אלא רק ליציעים העליונים.

ההחלטה הזו גרמה למרמור גדול בקרב ארגון אוהדי מכבי תל אביב GATE 11, שיושבים כידוע באולם ולא ביציעים העליונים.

בפוסט שפרסם הארגון בפייסבוק נכתב "ערב משחקי חצי גמר הפיינל פור והמשטרה לא מאשרת הכנסת תופים ליציעים מהם נעודד ותפאורות להיכל. הסיבה: אין.

"לא ברורה לנו החלטה ביזיונית כזו בלי שום סיבה ובלי שום אירוע חריג בשנים האחרונות שיצדיק אותה… ובעיקר לא ברור לנו למה מפקד תחנת שכונות מחליט ביום בהיר אחד לשנות הסדרים שעובדים שנים ולמה המנהלת נותנת לזה יד".

מהפועל נמסר כי החלטת מנהלת הליגה התקבלה אצל כל המועדונים וכי בקבוצה פעלו לפיה ומיקמו את הגוש המעודד, שבו נמצאים חברי ארגון הבריגדה, ביציעים של יד אליהו, כך שהבעיה אינה נוגעת לאוהדי הקבוצה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר