רועי פדידה, אביאל זרגרי ( צילום: האתר הרשמי של בית״ר ירושלים)
רועי פדידה, אביאל זרגרי ( צילום: האתר הרשמי של בית״ר ירושלים)

דעה | צעירים ונהנים: בית"ר עוברת תהליך הצערה וזה רק יעזור לה בהמשך

על רקע המשחק מול הפועל תל אביב מחר בערב - בית"ר מבליטה במשחק האימון את הצעירים אביאל זרגרי ורועי פדידה שיעזרו בגיבוש הזהות של המועדון בעתיד

פורסם בתאריך: 28.10.20 23:36

בשבוע שעבר כתבתי כאן על חשיבותם של צעירים כמו אביאל זרגרי ורועי פדידה לסגל הקבוצה. שילוב של צעירים מוכשרים, אם יש כאלה בנמצא, טומן בחובו יתרונות רבים – מבחינה מקצועית, כלכלית ותדמיתית. שחקני בית צעירים תמיד יתנו את הכל, הנאמנות וההשקעה תמיד יהיו גדולות יותר מאשר תפוקתו של כל שכיר חרב שיגיע מבחוץ.



מבחינת הקהל, היכולת להזדהות עם הקבוצה ולהתחבר אליה, גדלה שבעתיים כאשר שחקני בית משחקים. מדובר בתהליך שמפרה את עצמו. הקהל מגיע בהמוניו, הקבוצה מקבלת דחיפה ורצה למעלה, וחוזר חלילה. כשיגיע הזמן להתקדם, אחרי שיתנו את מיטב שנותיהם למועדון, האפשרות למכור שחקנים לאירופ ה, גם תכניס כסף וגם תשפר את המוניטין של המועדון, ותפתח דלת לשחקנים אחרים בהמשך.

והנה, רק ביום שני האחרון בית"ר ערכה משחק אימון נגד בני יהודה, וניצחה 2-3. השניים הללו, זרגרי ופדידה, היו מהמצטיינים. זה היה משחק אימון חשוב שהכין את הקבוצה לקראת ההתמודדות החשובה נגד הפועל תל אביב בשבת הקרובה. אביאל זרגרי ממשיך להוכיח בכל הזדמנות שניתנת לו שהוא פשוט שחקן כדורגל מצוין. טאצ' נהדר, גישה חיובית, פיזיות וזריזות – הן התכונות הבולטות שלו. יש שחקנים שאתה רואה ומרגיש מהרגע הראשון שפשוט יש להם את זה. אלי דסה היה כזה, גם ברק יצחקי. וכך גם זרגרי. הקשר הצעיר שלט במרכז המגרש מרגע שנכנס, וגרם הרבה נחת לברדה ודראפיץ'. רועי פדידה – החלוץ שחזר מקטמון, עשה כמה מהלכים יפים וקינח עם גול משובח בדקה ה-89', שער שהוכיח שיש לו הרבה מאוד כדורגל ברגליים. שמחתי במיוחד עבור ירדן שועה שכבש שער נאה, מה שייתן לו ביטחון ושקט להמשך.

התחלה טובה נגד האדומים מתל אביב, תכניס את הקבוצה למומנטום חיובי, תיצור רעב אדיר בקרב הקהל, וכשהוא יחזור לטדי זו תהיה חגיגה של ממש, מנגד אני לא שוכח שכדי להצליח צריך לעבוד, ולעבוד קשה.

אין הוקוס פוקוס בכדורגל, ואני לא מצפה שבתוך רגע בית"ר תהפוך לקבוצה הכי חמה בכדורגל הישראלי. אבל אני כן מצפה שאחרי עשור שחון מתארים, החיוכים ישובו ליציעי טדי במהרה. גם משה חוגג מצפה.


מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)

מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)


חיבור טוב, אנרגיה טובה ואווירה נפלאה – אלו דברים שאין להם תחליף. אם יצליחו צמד המאמנים של בית"ר, ויש לי הרגשה שהם מסוגלים, ליצור תחושת שליחות, נאמנות, אווירה של יחידה מנצחת, בית"ר תוכל להתגבר על המכשולים שיבואו בדרך, לכפר על הבעיות המקצועיות, ולהיות האקס פקטור שהופך עונה טובה למצוינת. ואם כבר נגענו במונח – אקס פקטור, אז ברור לי שכדי להגיע הכי רחוק שיש, בית"ר צריכה למצוא אחד כזה משלה ובהקדם. מיכאל אוחנה חוזר, אז זה צריך להיות עליו.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר