דן איינבינדר, משה חוגג (צילומים: ניר קידר, אורן בן חקון)
דן איינבינדר, משה חוגג (צילומים: ניר קידר, אורן בן חקון)

דעה | שילמד ממסי: איינבינדר טועה בנקיטת גישה משפטית מול בית"ר

כמו בלא מעט פרידות, יש דרך יפה ויש דרך מכוערת. חבל מאוד שדן איינבינדר החליט לתבוע את בית"ר

פורסם בתאריך: 16.11.20 20:44

המקרה של דן איינבינדר אינו לקוח רק מתחום הכדורגל, אלא יותר מתחום הזוגיות. הסיפור הזה דומה לבן זוג שעזב את זוגתו פעמיים, למרות שהם ביחד מילדות, וכשבפעם השלישית היא כבר עזבה אותו, הוא מסרב להשלים עם ההחלטה שלה.

אני עצוב בשביל איינבינדר ומה שקורה לו. דן וסביבתו פועלים לדעתי מתוך תחושת פגיעה על זה שהקבוצה לא רוצה אותו מקצועית.

צריך להבין: לקרוא לאיינבינדר שחקן בית זאת בדיחה עצובה. הוא אמנם גדל בבית"ר, אבל עזב אותה כבר פעמיים, וכשהקבוצה החזירה אותו ולאור יכולתו הלא משהו וההחלטה של המועדון לקדם שחקנים אחרים ביקשה להיפרד, הוא נפגע.

אני לא מבין מי מייעץ מאחורי הקלעים לקשר שהיו לו ארבעה חודשים להשלים עם כך שבבית"ר הוא כבר לא ישחק יותר. הקבוצה הודיעה לו שהוא איננו בתוכניות יותר אבל הוא, מסיבות לא ברורות, סירב להשלים עם רוע הגזירה. הוא מסרב להרפות. זה מביך וזה פאתטי אבל כנראה לאיינבינדר זה לא אכפת. במהלך החודשים האלה לא מעט קבוצות רצו אותו ולמען ההגינות צריך לציין שבית"ר התנהגה עימו בהגינות ובהדר בית"רי, הציעה לו לממן את השלמת שכרו בקבוצה אחרת, נתנה לו את האפשרות להמשיך ולהתאמן בקבוצה, למרות שלא מעט גורמים במועדון הבינו שזה מצב לא בריא. אשדוד פנו אליו בהצעה יפה, כנ"ל גם הפועל ת"א, שתיהן הבטיחו לו שיהיה שחקן מוביל, אבל יוק, הוא סירב.

בשלב מסוים גם הסבלנות של בית"ר פקעה והקבוצה נאלצה להשלים את הפרידה הסופית ולחתוך. האווירה הלא טובה ששררה בחדר ההלבשה, המרמור שהתפשט בבית וגן וחוסר הנעימות גם של השחקנים וגם של הצוות המקצועי- הכריעו את הכף.

איינבינדר בחר בהחלטה הגרועה ביותר מבחינתו וכמובן שלא זוכה לתמיכת האוהדים שלא מוכנים להיות פראיירים ולתמוך במי שכבר נטש אותם פעמיים. הוא אולי ציפה שלסיפור יהיה סוף רומנטי ובסופו של דבר יקראו לו לשוב מהיציע למגרש, אבל התבדה והחליט ללכת על הכיוון המשפטי. אם ימשיך בהתנהלות המוזרה שלו, הוא עלול להיתקל בחומה בצורה אם וכאשר ישאף לשוב בשלב כלשהו לבית"ר בתפקיד מקצועי.

להבדיל אלף אלפי הבדלות ורמות משחק, נצלול רגע לסאגת מסי בברצלונה. הפרעוש מארגנטינה יכול היה לגרור את בארסה לבית המשפט ואולי להשתחרר לקבוצה אחרת, אבל הבין שאם היה עושה כך הוא היה פוגע קודם כל בעצמו כי כמו שאומר אבא שלי הבית"רי:

צריך לדעת עם מי ואיך להתחתן, אבל יותר חשוב לדעת ממי ואיך איך להתגרש.



  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר