שי ברדה וסלובדן דראפיץ' (צילום: ניר קידר)
יסיימו בקרוב את תפקידם? שי ברדה וסלובודן דראפיץ' (צילום: ניר קידר)

דעה | דראפיץ' וברדה לא צריכים להיות כאן – אך הם לא הסיפור המרכזי

צמד המאמנים נכשל; הם צריכים לעזוב; אבל מי שנכשל עוד יותר הוא המנהל המקצועי בפועל, משה חוגג – בעל הבית בנה קבוצת כדורגל חלשה להחריד

פורסם בתאריך: 29.12.20 16:07

שער הנצחון בדקה התשעים של מ.ס אשדוד מסמל את העונה של בית"ר ירושלים עד כה. את ההפסד לקבוצה מעיר הנמל, צריך לצבוע באדום בוהק ולהבהיר למשה חוגג כי הוא נכשל בבניית הקבוצה.  אחרי העזיבה של רוני לוי ויוסי בניון, האש צריכה להיות מופנית אליו. אם בתפקיד המנהל מקצועי היה מישהו כזה או אחר, משה חוגג, בעל הבית, היה שולח אותו הביתה בלי היסוס. אז את עצמו הוא לא יכול לפטר, אבל אפשר להאשים אותו בכשלון המקצועי של בניית הקבוצה וזה עוד לפני צמד המאמנים, שאליהם אגיע בהמשך.

חוגג, הפך את בית"ר לבלתי נסבלת לצפייה. אומנם לזכותו יאמר שהוא בנה מועדון, אך בכל הקשור לצד המקצועי, הוא החריב במו ידיו את המועדון המפואר.

משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)

משה חוגג (צילום: אורן בן-חקון)

בעל הבית, תובע אוהדים על פגיעה תדמיתית (ובצדק) במועדון בנוגע לגזענות, אך השאלה היא, האם אפשר להעמיד אותו לדין על פגיעה מקצועית בקבוצה?

הנה רשימה חלקית של כשלונותיו: אתחיל במתאוסיניו. הברזילאי הצעיר שעלה על פי פרסומים שונים למעלה ממיליון דולר, עדיין לא שיחק דקה אחת של כדורגל והוא נמצא בקבוצה כבר מספר חודשים. מה הוא עוד עושה כאן?

הבא בתור, אורן ביטון. המגן השמאלי שלא מצא את עצמו בהפועל באר שבע, מוכיח בדיוק למה הקבוצה מהנגב לא רצתה אותו. פשוט מגן שמאלי חלש להחריד מה שגורם לי אפילו געגועים למקסים גרצ'קין וזה מסביר הכל. אמשיך בעלי מוחמד ובירדן שועה. שני שחקני הרכש הגדולים מבחינה כספית, הם כשלון מהדהד נוסף של משה חוגג שהתבררו כבלוף אחד גדול. כאמור, זו רק רשימה חלקית.

מנגד, חזינו בשלומי אזולאי ודין דוד הנפלאים של מ.ס אשדוד. כתבתי  לא פעם בטורים שלי שצריך להחתימם בבית"ר ויפה שעה אחת קודם. הם עדיפים על שמות נוצצים כמו מוחמד ושועה שלא תורמים.



ועכשיו דראפיץ' וברדה: תחת צמד המאמנים, בית"ר נראית פשוט נורא בדיוק כמו בתקופת רוני לוי ויותר מכך.

עם כל האהבה שלי לשניהם, הם צריכים לשים את המפתחות מיוזמתם לפני שחוגג ישלח אותם הביתה. מאזן עלוב של 10 נקודות מתוך 33 אפשריות זה מתכון לירידת ליגה ואם ראשי המועדון לא יתעוררו, בית"ר תמצא את עצמה ביחד עם הפועל ת"א בימי שישי בשעה 15:00.

ובכל זאת מצאתי נקודות אור: הראשון, אביאל זרגרי הצעיר, תוצר מחלקת הנוער, שנלחם ויודע מה היא הזהות הבית"רית. השני, הוא דווקא אלירן עטר. היחיד שהראה שהוא רוצה, אך אין לו ממש עם מי לשחק.

בעוד מספר ימים יפתח חלון העברות של חודש ינואר, אליו ראשי בית"ר מתכוננים זמן רב. אם חוגג רוצה שתומכי ההסכם עדיין יהיו בעדו, עליו להביא את עומר אצילי ודור מיכה ובמקביל לשחרר את הזרים האסלביינק, עלי מוחמד ומתאוסיניו וכמובן את אורן ביטון. אליהם אפשר להוסיף  עוד שחקן בכיר לבחירת הצוות המקצועי וכאלה לא חסרים. אם זה לא יקרה, בעלי בית"ר ימצא את עצמו מול מחאת אוהדים נוספת והפעם בגלל הכשלון המקצועי.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר