משה חוגג, גלאופיליו האסלביינק (צילומים: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)
משה חוגג, גלאופיליו האסלביינק (צילומים: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

דעה | חוגג, תעזוב לרגע את עסקת בן חליפה בצד – בית"ר זקוקה לרכש

בית"ר חייבת רענון דחוף בסגל - היא זקוקה לבלם חדש, חלוץ מבקיע שערים, קשר אחורי גרזן ואיזה זר שובר שיוויון כמו שיש לקבוצות הצמרת. חוגג, תתעורר בבקשה

פורסם בתאריך: 27.1.21 12:44

בעוד קבוצות הליגה ממשיכות לשדרג את הסגל ולהחתים שחקנים חדשים, בבית"ר כבר שכחו מתי בפעם האחרונה עסקה חדשה התבשלה במועדון.

במכבי תל אביב החתימו את ז'ראלדש המנוסה, במכבי חיפה התחמשו בעומר אצילי שינסה להציל את התדמית שלו דרך המגרש, והפועל תל אביב רכשה 5 שחקנים בניסיון נואש להישאר בליגה, ביניהם דן איינבינדר מיודענו.

קשה לדעת איך יתפתח הרומן בין וירוס הקורונה למועדון הבית"רי, אבל בינתיים הוא הדביק מספר שחקנים, מה שיגרום לצמצום הסגל בשבועיים הקרובים. עם או בלי קשר לנגיף המשתולל בבית וגן, תמיר עדי ואביאל זרגרי נראים טוב יותר ממשחק למשחק, וגם עלי מוחמד פורח למעלה, אבל בית"ר תהיה חייבת גיבוי בכל העמדות כדי להמשיך ולצבור נצחונות וליצור עמוד שדרה בניסיון נואש להישאר קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה.

רכש צריך להגיע עוד בחלון הנוכחי: יש עליות וירידות, יתכנו פציעות, והסגל הנוכחי פשוט צר מלהכיל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בינתיים נראה שחוגג יותר מרוכז בסיפור העסקה עם בן חליפה, מאשר בהחתמת שחקנים חדשים. בבית"ר מנפנפים ברכש שבוצע בקיץ והכסף הגדול שנשפך על ירדן שועה ומתאוסיניו, אבל זה עדיין לא מספיק. יצירתיות לא חסרה בסגל של בית"ר, עומק – כן. בבית"ר גם טוענים שאין ישראלים טובים בשוק – ובזה הם צודקים, ואכן השלד הישראלי הקיים בקבוצה הוא לא רע בכלל, אבל הוא לא מספיק. עליו צריכים להלביש עוד 2-3 שחקנים זרים טובים שיעשו את ההבדל. כשזרים כמו ז׳וסוואה, שרי ופשיץ׳ קורעים את הליגה, ולאוהדי הבית"ר נשאר רק לקנא.

בית"ר צריכה להתחזק בעמדת הבלם, ולשחרר את קונטה ואת ורדסקה. קשר אחורי גרזן שייתן לבית"ר יתרון במרכז המגרש נגד כל קבוצה בארץ, וחלוץ במקומו של האסלביינק הבוסרי. אלה יצטרפו למוחמד (מניה בטוחה), מתאוסיניו (סרט בורקס) ואוקמפוס (פרי לא בשל).

בחלק ההתקפי השחקן הכי חם של בית״ר כרגע הוא ירדן שועה, שבולט לאחרונה ומשתיק את להקת נביאי הזעם שטענו בקיץ שאין לו סיכוי להצליח בבית וגן. זה מוכיח שלא כל עסקה של חוגג היא נפילה, כמו שלא כל רכש של טביב היה בול פגיעה, למרות האנאלוגיה שטפטפה לנו התקשורת בשנים האחרונות, עד שלרגע האמנו שאלי טביב הוא לא רק בחור שמבין כדורגל, אלא גם מועמד טבעי לתפקיד המנהל המקצועי של כל קבוצת כדורגל בארץ.

ואפרופו זרים, בית״ר עלתה לכמה מהמשחקים האחרונים עם זר אחד בלבד – עלי מוחמד. איזו בושה, איזה עלבון. מקבוצה שסיימה את העונה במחזור ה12 של העונה שעברה, היית מצפה למסכת זרים מרשימה יותר. הרי היה להם את כל הזמן שבעולם לראות, לבדוק, ולהחתים. במקום זה הנחיתו כאן חלוץ פציע וחלש להחריד (האסלביינק), מגן שנפלט מיובנטוס, אבל יכול לתרום רק לקבוצת הנוער כרגע (אוקמפוס), ועוד אחד שהוחתם ומאז גורם לאנשי בית״ר לתהות – 'מתאוסיניו, מה אתה עושיניו'?.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר