משה חוגג, מתן חוזז (צילומים: יונתן בלום, ניר קידר)
משה חוגג, מתן חוזז (צילומים: יונתן בלום, ניר קידר)

דעה | מכבי פ"ת פינת בית"ר ירושלים: הצהובים שחורים איבדו כיוון

הערכה שלי שחוגג מחכה לראות מה יהיה עם בן חליפה ואז נדע לאן מועדות פניו. במקביל -  הוא נכשל באסטרטגיית הרכש שלו שמבוססת על שחקנים צעירים, השבחתם ומכירתם. זאת לא בית"ר

פורסם בתאריך: 27.1.21 12:57

חלון העברות כבר כאן, גם הקורונה עדיין פה, החיסונים גם הם כבר הגיעו מזמן ואפילו הנשיא החדש של ארה"ב הושבע. אך רכש חדש לבית"ר בחלון העברות של ינואר איננו. והסיבה? לא קשה לנחש – משה חוגג. לפני מספר ימים העלה בעלי בית"ר פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו התייחס למצבה של הקבוצה, שיתף בתוכניות הרכש ובין לבין כתב גם על החונטה התקשורתית שתקפה אותו בעקבות רצונו להכניס כשותף את חאמד בן חליפה בעקבות הבעיות בביצוע העסקה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


חוגג מייצר ספינים זולים, אותם אני מכנה גניבת דעת. סביר שיהיו כאלה בתוך בית"ר שלא יאהבו את הדעה שלי, אך אני רק רוצה להזכיר דבר אחד: אני לגמרי בעד העסקה כל עוד היא תהיה חוקית ומאושרת.  אפתיע ואוסיף עוד כי – הייתי מעדיף 100 אחוז שליטה של שייח מדובאי מאשר את בעלותו של חוגג. מאז הפך איש העסקים מהדרום לבעלי בית"ר, הוא לא מפסיק לייצר כותרות ורעשי רקע אשר פוגעים במועדון. בעל הבית יכול לטעון שהוא משקיע בקבוצה, והוא אכן משקיע, רק לא היכן שצריך. אך אם תסתכלו עמוק בפנים, תגלו שחוגג משקיע בעיקר בצעירים בעלי פוטנציאל כלכלי בלבד. כלומר, מכירתם של שחקנים לקבוצות באירופה כדי למקסם רווחים. הוא לא חושב לטווח ארוך ולא בונה סגל שירוץ עם הקבוצה לאורך כמה שנים כדי שנוכל לראות פה קבוצה תחרותית שרוצה תארים. זה בדיוק כמו שעשה קודמו – אלי טביב. לפחות הבעלים הקודם לא יצר ציפיות שרחוקות מהמציאות.

נחזור לחלון ינואר. בעוד קבוצות אחרות מתחמשות בכל הכוח, בבית"ר נרדמו בשמירה. אז נכון שהקבוצה לא רצה לאליפות, אבל המנהל המקצועי (חוגג, כן?) בנה סגל אפרורי ומשעמם כל כך. זו לא קבוצה שתוכל להיאבק על תארים בשנים הקרובות. מספיק לראות את הזרים הנוכחים שבעיקר נפקדים ולא תורמים כלום לקבוצה כדי להבין. גם הסגל הישראלי לא מרשים, מלבד כמה בודדים וככה יהיה קשה להצליח.

אי ההגעה של עומר אצילי לקבוצה היא מכה מקצועית קשה עבור בית"ר והעובדה כי לא נראה רכש מרשים אחר באופק, מרמזת כי חוגג משאיר את הבמה לשתי הקבוצות הגדולות באמת של הכדורגל הישראלי. לכל הפחות בית"ר הייתה צריכה להחתים כבר את איתי שכטר. מסביב למועדון מדברים על כך שחוגג לא חושב שצריך חלוץ, אבל גם בגילו המופלג של שכטר הוא עולה על האסלביינק מוכשר ככל שיהיה. בית"ר צריכה שחקנים מוכחים ולא בעלי פוטנציאל. אנחנו לא מכבי פ"ת או אשדוד.

בינתיים בית"ר רוצה את מתן חוזז, שיכול לשחק גם כחלוץ, אבל בעיקר לא מדובר ברכש מהשורה הראשונה. בקושי מהשורה השניה.

בית"ר זקוקה לחיזוק בעוד כמה עמדות, אבל זה נראה לצערי שחוגג ממשיך להתל בכולם ובעיקר מחכה לראות מה יקרה עם בן חליפה. אם השייח יצטרף בסופו של דבר, אולי נתחיל לראות השקעה כשלהי, אבל אם לא, אני מניח שחוגג כבר יבדוק את דרכי היציאה מחוץ לקבוצה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיים הירושלמי

    משה חוגג הרס את ביתר ירושלים מקצועית וערכית. לך הביתה !!!!
    משה חוגג , תודיע היום ולא מחר שאתה עוזב את ביתר ירושלים. אין לנו רצון בבעלים מפלג כמוך שזרע הרס. ככה זה בעלים מהגיהינום מביא קארמה מהגיהינום. טביב למי מכרת אותנו ? גם לך יש חלק בשיגעון הזה.
    חוגג זה כוח משיכה של פורענות. הביתה היום ולא מחר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר