שי ברדה וסלובדן דראפיץ' (צילום: ניר קידר)
יסיימו בקרוב את תפקידם? שי ברדה וסלובודן דראפיץ' (צילום: ניר קידר)

דעה | בין תקווה לייאוש: בית"ר מלקקת את הפצעים

הרכש הדל, עסקת בן חליפה שהתפוצצה, הסגל הלא מאוזן ומתקפת הקורונה שהשביתה את הקבוצה - סלובו וברדה עסוקים בעיקר בשיקום הקבוצה בתקווה להתברג בפלייאוף

פורסם בתאריך: 12.2.21 15:13

אלה ימים לא קלים עבור בית"ר. העסקה עם בן חליפה התפוררה, הנסיונות להביא רכש מפוצץ כשלו, המצב בטבלה בכי רע,  ואם אם כל זה לא היה מספיק הרי שאת הצהובים שחורים תקפה מגפת הקורונה שהותירה את הקבוצה משותקת ורק לאחרונה חזרה לפעילות.

בלי שנשים לב, מי שצריכים לתמרן בין כל הבלאגן המתחולל במועדון מבחוץ ומבפנים הם צמד המאמנים סלובו וברדה. השניים, צריכים לנווט את הספינה בים הסוער ולא שבבית"ר תמיד שקט ורגוע, אבל הפעם נדמה שגם הצד הפיזי והרפואי בכי רע עם שורת נדבקים רבים שלא הייתה מביישת את בית החולים שערי צדק הסמוך לבית וגן. אימונים סדירים אין ואלה שכן זה בקפסולות ולא תמיד כוללים שוערים. ככה קשה להתכונן למשחקי הליגה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מפה לשם יש ליגה ועם זה סלובו וברדה צריכים לחיות. הם עדיין אמורים להעמיד את הקבוצה על הרגליים למרות שמדובר בתקופה מאוד קשה עבור כולם ולא רק עבור בית"ר וזו משימה לא קלה.

מדובר בתקופה מאתגרת שצריכה להוציא מסלובו וברדה את המיטב – את מלוא התעוזה והדמיון כדי שבית"ר תתחיל לאגור נקודות בדרך למטרה העיקרית – התברגות בפלייאוף העליון מתוך תקווה להשיג את אחד המקומות המגיעים למפעל אירופאי.

אפרופו סלובודן דראפיץ'. ביום שישי האחרון הוא עלה לשידור בתוכנית "בדרך למגרש" ברדיו ירושלים בראיון ארוך וכנה. בתור חבר פנל התרשמתי כי הוא מדבר מדם ליבו וכואב את מצבה של בית"ר ודיבר בפתיחות על הבעיות. הוא דיבר בין היתר על הקבוצה הלא מאוזנת שקיבל ועל כך שנבנתה קבוצה לא טובה והודה בפה מלא שהזרים לא תורמים דבר ואין מהם תפוקה. זה היה ראיון לא שגרתי ואני מעריך מאוד מאמן שלא חושA9 להודות בדברים ולא מנסה להסתתר מאחורי קלישאות. שאפו סלובו.

בימים כתיקונים ביום שני הקרוב אצטדיון טדי היה מאוכלס בשלושים אלף אוהדים במשחקה של בית"ר נגד מכבי חיפה. לצערנו, בימים אלה אפשר רק להסתכל על מסך הטלוויזיה ולראות משחק בין קבוצה גדולה שבדרך לאליפות לאחת שהייתה רוצה להיות במעמד הזה והיא לא שם. לבית"ר יהיה קשה אפילו לעקוץ את מכבי חיפה. הירוקים נראים טוב וזו משוכה מאוד קשה עבור שחקניהם של דראפיץ' וברדה ולצערי בית"ר תיכנע ללא תנאי. מעבר לכך, אני יכול לקוות שבית"ר תגיע עם הרכב האופטימלי ביותר כדי שיהיה ערך למשחק כי אני מתקשה לראות את קבוצתו של ברק בכר מועדת כאשר מכבי ת"א נושפת לה בעורף והיא חייבת את הנקודות בכל מחיר.

בנוגע לרכש, השבוע בית"ר צירפה זר חדש שנראה מבטיח יותר מאשר הזרים שנמצאים בסגל, אבל לכו תדעו באיזה כושר הוא נמצא ואם הוא יצליח להתאקלם בקבוצה. להחתים זר בחלון העברות של ינואר זה הימור. גם הקשר ניק אולסק אקס נתניה צורף, ויש לקוות שיתרום למרכז השדה הבית"רי הזקוק לאגרסיביות באמצע. בשביל חוגג אני מקווה שלפחות השניים יראו פוטנציאל כלשהו כדי לבחון האם שווה להשאירם  בעונה הבאה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דראפיץ

    ביתר תשחק בצורה נפלא יוצאת מן הכלל תמשיך אותו דבר שעשתה במחזור הקודם גם מול מכבי חיפה אנחנו ממש שומכים אליכם בגדול תמשיכו בדרך הנכונה הטובה שלכם אתם נראים טוב עד עכשיו כל הכבוד לכם תשחק עם הרבה כוח תקווה אמונה מלאה ובטוחה תשחק כמו קבוצה שראויה לעלות לצמרת הערב תתן חיים לא פשוטים וקלים בכלל למכבי חיפה תתן להם בראש חזק חזק תפרפר אותם בכל המגרש תשגע אותם במסירות מצד לצד בכל המגרש במהירות אמיתית חבל על הזמן כל הקבוצה ישחקו מרטק מחוברים אחד לשני יסתכלו להם באש שבעניים לא היו פחדנים היו ממש גיבורים יתנו להם גולים יפים יפים בשריקת הפתיחה אוחנה יבקיע עידן ורד יבקיע אמן אמן מתפללים חזק חזק מהבתיים בכל הארץ

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר