משה חוגג, מיץ' גולדהאר (צילומים: רמי שלוש, שרון בוקוב)
משה חוגג, מיץ' גולדהאר (צילומים: רמי שלוש, שרון בוקוב)

דעה | הכסף מדבר: רק השקעה משמעותית תחזיר את בית"ר לימי הזוהר שלה

לחוגג יש הרבה רצון, אבל היכולת הכלכלית שלו מוגבלת וזה פוגע במועדון. אחרי שהעסקה עם בן חליפה נפלה, הוא צריך לשנות כיוון ולחפש שותף עסקי שיוכל להתחלק איתו בנטל כדי להגיע לליגה של גולדהאר, שחר או ברקת

פורסם בתאריך: 17.2.21 21:06

רגעים לפני המשחק מול מכבי נתניה בחמישי שעבר, התפרסמה ידיעה על כך שבית"ר משכה את הבקשה מההתאחדות לכדורגל לצרף את חאמד בן חליפה כבעל הבית הנוסף לצד חוגג ובהודעת הדובר צוין כי העסקה "פוצצה". לאחר מספר דקות הוציאה בית"ר תיקון להודעה שבעצם העסקה לא התפוצצה וראשי בית"ר רק משכו את הבקשה כדי לייצר מצב בו העסקה עדיין חיה. חוגג אמור לטוס לדובאי לסבב שיחות כדי לנסות ולמצוא פתרון עם השייח.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בכנות? הסיפור נמאס עלי. יש  שותף, אין שותף, מה זה משנה כבר. מה שלא קרה כבר כמעט חצי שנה לדעתי גם לא ייצא לפועל כלל. לחוגג כוונות טובות והוא גם עשה לא מעט עבור בית"ר, אבל נדמה שהוא צריך שותף אמיד שיוכל להתחלק איתו במעמסה הכבדה כדי שבית"ר תוכל להתחרות בצמרת הכדורגל הישראלי. גולדהאר, שחר וגם ברקת מגלים יציבות כלכלית.

אני לא מבקר את חוגג על כך שיש לו או אין לו מספיק כסף כדי להביא את בית"ר לצמרת הליגה – כל אחד לפי היכולות שלו, רק שלחוגג יש לצערי פחות מאשר לבעלים האחרים שציינתי קודם, ולכן הוא מנסה למצוא פתרונות. כשזו הסיטואציה לא פלא שבית"ר בעיקר סופגת כותרות שליליות ולא מצליחה לחזור לצמרת הליגה.

אני לא שמח על כך שחוגג לא הצליח למצוא עד כה פרטנר לבית"ר, אבל כן שמח שהעסקה עם בן חליפה לא הצליחה בגלל שמראש היא הריחה לא טוב. טוב שההתאחדות לכדורגל התעקשה על מסמכים רלוונטיים כדי להגן על בית"ר מפני עסקה כושלת שהייתה יכולה לסבך את המועדון.

עכשיו כשאין שייח ואין עסקה המטרה העיקרית צריכה להיות העונה הבאה. בית"ר חייבת לחזור להיות "הקבוצה של המדינה". זו שהייתה חברה קבועה בצמרת הליגה והתמודדה על התארים. הקבוצה הנוכחית של חוגג חייבת ניעור, כי בינתיים היא מרחיקה מהמועדון אוהדים רבים שפשוט איבדו את הטעם לראות את הקבוצה ולא בגלל הקורונה. המקבילה של חוגג בב"ש, אלונה ברקת חזרה לחיים ועשתה זאת בגדול. היא החתימה את שגיב יחזקאל שייחלתי שיגיע לבית וגן ואת שחקן הנבחרת אלחמיד וכמעט את דור מיכה, החתמה שתקרה כנראה בקיץ. בקיצור "פתחה את הכיס". ואצלנו? נאדה. יאנקוביץ' ומתאוסיניו שהצטרפו לסגל אחרי שלא שיחקו מעל חצי שנה – קשה לי לקרוא לזה חיזוק. אולי "חילוש".

חוגג מפזר הבטחות רבות. שוב, הכוונות שלו טובות, אבל אוהדי בית"ר רוצים תאכלס. לצערי אין את זה כאן ואם הוא רוצה קבוצה שתדבר חזק בשנה הבאה הוא יהיה חייב להביא שחקני רכש משמעותיים.

לאחרונה נכנסו כספים ממכירת קינדה, פלומין וליוואי גרסיה. אני מבין שיש גם התחייבויות רבות של הקבוצה, אבל כן היה צריך בחלון העברות הנוכחי להתחיל לחשוב על העונה הבאה ולהביא שחקן אחד או שניים בכירים כדי להתחיל לבסס סגל חזק. לצערי לא ראיתי את זה עד עכשיו ואם חוגג רוצה הצלחות הוא צריך להשקיע. לבד או עם שותף.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בידי אלכסנדר

    מה תעזור השקעה משמעותית, אם לאוחנה וחוגג אין יכולת מינימלית לבחור שחקנים, ולהעמיד סגל ? בשנתיים האחרונות חוגג השקיע הרבה, אך כל פעם קנו שחקן ששווה 100 ש"ח, ב-10,000…..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר