יותם הלפרין דאיניוס אדומייטיס (צילומים: ניר קידר באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים)
יותם הלפרין דאיניוס אדומייטיס (צילומים: ניר קידר באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים)

דעה | מסר סמוי: הפועל הרימה ידיים וצריכה להתכונן לעונה הבאה

בלי שנשים כמעט לב, בהפועל מודים באמצעות הפעולות שהעונה הזאת חסרת סיכוי והאדומים זקוקים לנס כדי שיקרה בה משהו בלתי צפוי. בהתאם לכך, יש להתכונן לעונה הבאה

פורסם בתאריך: 3.3.21 14:07

לפני כשבועיים התראיין המנהל הספורטיבי של האדומים יותם הלפרין לתוכנית "ניפגש במגרש" ברדיו ירושלים בה אני חבר פאנל ואמר בצורה הכי גלויה וכנה שהפועל של היום לא מועמדת לאליפות. שימו לב לדבריו, אפילו לא מועמדת לאליפות.

בימים כתיקונם הפועל אמורה להגיע לגמר ולהתמודד ראש בראש עם מכבי ת"א על התואר. לצערי, נראה שהלפרין צודק לחלוטין והפועל אמרה נואש מהעונה הנוראית שעוברת עליה והמשחקים בליגה הפכו כמעט חסרי משמעות לנוכח הסיכויים הנמוכים לזכות בתואר האליפות כשהגעה לגמר אף היא בגדר חלום. כמה עצוב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הדברים של הלפרין לא הגיעו משום מקום ונראה שגם בהנהלה משדרים שבלא במודע או שכן, חוסר אונים ונדמה כי הרימו ידיים, גם אם אייל חומסקי או גיא הראל לא אומרים זאת בקול ברור. דוגמא בולטת לכך היא אי הבאת מחליף לכריס קרמר, במיוחד כשג'רמי פארגו שהיה על המדף ואחד שיכול "להפוך את הקבוצה" לא הוחתם ובכלל הגיע למכבי ראשל"צ. במקום זאת, דאיניוס אדומייטיס עושה החתמה סולידית מאוד עם צירופו של סטנטון קיד במקומו של ג'אמיל ווילסון החלש. אגיד בעדינות שהחתמה כזאת לא תעשה את השינוי שהפועל זקוקה לו וחבל.

מצד אחד חבל לי שהפועל "מרימה ידיים" כל כך מהר, בכל זאת מדובר במועדון מקצועני. מצד שני הבעיות השנה כל כך רבות שאני גם מבין את זה איפשהו. ללא סנטר משמעותי, בלי המנהיג המרכזי שעזב את הקבוצה (פלדין) ושלא הובא לו מחליף ברמתו, עם סגל ישראלי קצר ולא מספיק איכותי, כוכב אחד פצוע (ג'ייקובן בראון) שנראה שהוא "עושה טובה" בכלל שהוא משחק ולקינוח – המאמן המוערך שעזב באמצע העונה  – הפועל לא D7כולה להגיע לשום מקום השנה 95עדיף לשמור את הכסף והמאמצים לעונה הבאה.

ואם כבר בעונה הבאה עסקינן – למרות שהוא באמת לא אשם במצב, דאיניוס אדומייטיס הוא לא בינגו ולא בהכרח צריך להמשיך עוד עונה. הוא לא הביא לשום שינוי אמיתי ולא הצליח בשום צומת חשוב שהפועל נתקלה בה העונה. הכדורסל אצלו פרווה והקבוצה נראית כבויה ונדמה שהשחקנים לא מחוברים אליו כמו שהיו אצל עודד קטש. המסקנה שלי היא שצריך מאמן ישראלי בעונה הבאה.

הרשימה מצומצמת, אבל בכל זאת אפשר לחשוב על כמה מועמדים: הראשון הוא דן שמיר במידה ולא ימשיך בליגה האוסטרלית. גם גיא גודס שמצליח בשנים האחרונות עם מכבי ראשל"צ הוא מועמד ראוי ואפילו שרון דרוקר הוותיק שכבר אימן בהפועל יכול לבוא בחשבון.

בעניין אחר: קברניטי המועדון ובעיקר גיא הראל מעוניינים להשיב את הקהל עוד השנה למגרשים, אפילו עוד במשחק הקרוב נגד מכבי ראשל"צ במוצ"ש.

נכון שהיכולת על המגרש צולעת ולא מרשימה, אבל חזרה של הקהל חשובה לקבוצה בטח בעידן הקורונה כדי לחזור לשפיות ובעיקר כדי להרים את המורל השפוף של שחקני ואנשי הקבוצה אחרי העונה המסויטת שהם עוברים. בעונה שכזו ההישג הכי גדול של האדומים ושל גיא הראל יהיה חזרה, גם אם חלקית, של האוהדים ליציעים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר