דוד דגו, אוהדי בית"ר (צילומים: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, ניר קידר)
דוד דגו, אוהדי בית"ר (צילומים: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, ניר קידר)

דעה | זה מה שנשאר: בית"ר תקווה להעפיל לפלייאוף מהדלת האחורית

השתחלות לפלייאוף העליון במאמץ של הרגע האחרון היא חשובה לבית"ר שזקוקה לשקט כדי להיערך לעונה הבאה, ובעיקר כדי לא להיכנס למאבקים מיותרים בתחתית שיגבירו את הלחץ מכיוון האוהדים

פורסם בתאריך: 17.3.21 22:44

סיפור על איש שגר ליד בית קברות. כל פעם שרצה לצאת את ביתו או לחזור, היה נאלץ לחצות את בית הקברות. לא הייתה לו ברירה. אותו איש פחד מאוד מבית הקברות, הוא גם פחד מאוד מחושך, מרוחות ומשדים. הוא הקפיד לחזור מהעבודה כל יום לפני רדת החשכה, וחצה את בית הקברות בריצה, באור. בלי שדים ובלי רוחות. יום אחד האוטובוס בו נסע, איחר והוא הגיע לפתח בית הקברות בחושך. הוא עמד שם רועד מפחד, לא יודע מה לעשות, מנסה לחשב את צעדיו. פתאום ראה אדם זר הולך בבית הקברות, ובלי לחשוב פעמיים רץ אליו: "ערב טוב אדוני, סליחה שאני מפריע לך, אולי אתה מוכן שאצטרף אליך, אני מת מפחד ולא יכול להגיע הביתה" וכך הוא סיפר לו את סיפורו, תוך כדי שהם הולכים והאדם מלווה אותו אל מחוץ לבית הקברות. כשהאיש סיים, אמר לו הזר: "תאמין לי אני מבין אותך, כשאני הייתי בחיים גם אני פחדתי".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בית"ר ירושלים ניצחה הפועל כפר סבא במשחק שהחל לפי התסריט הקבוע – ספיגת שער מוקדם שלא בישר טובות. בסופו של המשחק הצליחה הקבוצה להפוך פיגור לניצחון בפעם הראשונה בעונה שנדמה היה שטוב לא יכול לצאת ממנה והשאירה לעצמה סיכוי תיאורטי להשתחל לפלייאוף העליון ברגע האחרון. למרות שבית"ר לא תלויה בעצמה ולמרות שהיא תפגוש את מ.ס אשדוד המפתיעה של הליגה, היא תקווה שהכוכבים יסתדרו בדיוק בצורה הנכונה עבורה.

שני דברים כדאי לקחת מהמשחק מול כפר סבא ומתקשרים קשר ישיר לסיפור מעלה: הקהל של בית"ר ירושלים הוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה, האופי של הקבוצה תלוי קשר ישיר בדחיפת הקהל לטובה ולרעה. הפחד המשתק והיעדר התשוקה שאפיינה את הקבוצה עד כה יקבלו כוח מהיציעים וכדאי לוודא שהכוח יהפוך לאנרגיה חיובית ולא ללחץ משתק. כדי לעבור את עונת "בית הקברות", הקבוצה חייבת את ליווי הקהל עד לצידה השני.

דבר שני שכדאי וצריך לקחת זו הריצה של דגו הצעיר והמוכשר. ריצה מלאת אמונה ותשוקה לפגוש את הכדור ברגע שיכול לסמן מפנה בחשיבה ותקווה לבאות.

פליאוף עליון או לא, החשיבה של הקבוצה צריכה להיות איך לא לעבור עוד "בתי קברות" כמו העונה הנוכחית ואיך במקום לקבור את הרוח, לייצר רוחות טובות.

היה ובית"ר תמצא עצמה בפליאוף העליון זה לא יהיה הישג מקצועי, אבל יאפשר לקבוצה להתחיל לבנות בצורה שקטה את העונה הבאה כשנדרש חריש עמוק לאורך ולרוחב. במידה ולא תתפוס מקום בין שש הקבוצות בפליאוף העליון, בית"ר יכולה להיכנס לסחרור וכהרגלה בקודש המערבולת יכולה להיות חזקה מאוד ותייצר לחץ מכל כיוון ובעיקר מהיציעים שיתמלאו בקהל שישב בבית ורק חיכה לראות את השחקנים בצהוב. כל זמן שלא היה במגרשים נהנו השחקנים והצוות המקצועי משקט תעשייתי, אבל באותה נשימה הפסידו את הרוח הבית"רית.

בשורה התחתונה – בית"ר צריכה לנצח את אשדוד במוצ"ש כי השקט בליגה הוא הכרחי עבורה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר