אלי אוחנה, איתי שכטר (צילומים: אורן בן חקון, ניר קידר)
אלי אוחנה, איתי שכטר (צילומים: אורן בן חקון, ניר קידר)

דעה | אלי, סמן מטרה – תחזיר את שכטר לבית"ר

במסגרת השיקום המקצועי שצריך לעשות אלי אוחנה, החזרת איתי שכטר לבית וגן חשובה. החלוץ הוותיק יכול להשיב את התשוקה החסרה ולהיות הגורם המחבר בין השחקנים לאוהדים

פורסם בתאריך: 2.6.21 18:05

אם העונה שחלפה מרמזת ולו במעט על העונה הבאה, הרי שהיא לא מנבאת טובות. בית"ר נראתה רע מאוד ונדמה כי החיבור בין השחקנים די מייצג ומדמה את החיבור או החוסר החיבור בין הקהל למשה חוגג. היעדר השמחה והיכולת המקצועית מצריך שינויים גדולים – בשיטת המחשבה, בשיטת העבודה, בסגל השחקנים ובעיקר בהנחת תשתיות לחיבור חדש וחזק בין כלל הגורמים שבונים יחדיו שלם שגדול מסך חלקיו.

אלי אוחנה, הסמל הנצחי והבלתי מעורער של בית"ר ירושלים בכל הזמנים, לוקח צעד קדימה ולוקח על גבו גם את הניהול המקצועי של הקבוצה. זה לא מובן מאליו כלל במצבה הנוכחי של בית"ר. אוחנה מבין שהוא נכנס לאדמה בוצית וטובענית, כמעט כל החלטה שלו יכולה להוביל לביקורת שלילית וארסית נגדו, כשלא מעט "נשמות טובות" מחכות למעידה שלו בקוצר רוח.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בהנחה שרוב הסגל ימצא עצמו מחוץ לקבוצה, המנהל המקצועי החדש של בית"ר יצטרך לחשוב איזה שחקנים נמצאים בשוק ויכולים לסייע לו בבניית שלד חזק ובוגר שסביבו ניתן יהיה לשלב צעירים.

אחד מאותם שחקנים כאלה הוא איתי שכטר, שכבר ידע בעבר קדנציה טובה בבית"ר. נראה שהחלוץ הוותיק מיצה את עצמו בקריית שלום והוא בדרך ליעד הבא, שלא יהיה זר לו לחלוטין. מתחם האימונים בבית וגן מוכר לשכטר והוא ישמח לחזור אליו, אפשר גם להניח שאם לא הבעלים הקודם אלי טביב היינו רואים את שכטר קורע רשתות בצהוב שחור עוד שנים רבות, שכן החיבור בינו לבין המועדון והקהל היה ממבט ראשון.

אוהדי הקבוצה מחפשים שחקן שאליו יוכלו להתחבר בקלות ועם שכטר היה ללא ספק את הקליק הזה, כי כנראה הוא נולד עם האופי הבית"רי הנכון. ביציעים זוכרים לשכטר רק את הטוב ולכן העזיבה שלו בפעם הקודמת התקבלה בהבנה וברוח טובה. סיבת עזיבתו היתה כאמור פחות תלויה בו, אלא בבעלים הקודם. לכן, האוהדים ישמחו לקבל אותו בזרועות פתוחות. אף אחד לא יבכה אם שכטר יקבל את סרט הקפטן ואולי יגיע פעם נוספת עם אותו סרט על ידו לגמר הגביע כמו בפעם הקודמת.

המטרה של אלי אוחנה צריכה להיות שכטר. הגיל המתקדם אולי יעזור למנהל המקצועי להחזיר אותו לבית"ר, מה שיעזור לחדר ההלבשה שחייב מנהיג חיובי עם שמחה מדבקת, חיוך כובש ומחויבות בלתי נגמרת. אולי הוא זה שיצליח להדביק מחדש את השחקנים מול הקהל שנואש לזהות צהובה שחורה.

אבל האתגר של אוחנה הוא לא רק מקצועי. יש לו אתגר נוסף והוא להחזיר את הרוח הבית"רית שחסרה בשנים האחרונות. אוחנה יידרש לשים את כל כובד משקלו על החזרת האמונה במערכת כולה שאפשר אחרת ובעיקר יצטרך לאחד את הקרע בין חוגג לקהל. הוא צריך להניח תשתית נכונה וטובה מול ארגון לה פמיליה שמהווה גורם חשוב במשוואה. לא מדובר במשימה קלה מאחר ומים רבים זרמו בנהר שמפריד בין הארגון לבין הבעלים של הקבוצה, אבל אוחנה יכול לשלוף את הג'וקר הפרטי שלו – הכבוד לו הוא זוכה מהארגון – כדי להרגיע את הרוחות


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר