ארווין קומאן, אלי אוחנה (צילומים: Hussein Sayed AP, שרון בוקוב)
ארווין קומאן, אלי אוחנה (צילומים: Hussein Sayed AP, שרון בוקוב)

דעה | קומאן מונה למאמן קרית שמונה או אשדוד? התקציב של בית"ר צנח וכך גם הציפיות

חוגג בונה על מכירת שחקנים שיפנו חלק מהתקציב, אוחנה בונה על חברו ההולנדי, וכולם ביחד מקווים שאיכשהו ייצא משהו מהתקציב המוקטן של בבית"ר. קרית שמונה, סניף בצהוב-שחור

פורסם בתאריך: 17.6.21 00:09

עידן משה חוגג ירשם בדפי ההיסטוריה כאחת התקופות הגרועות בתולדות הצהובים שחורים. הטעויות הרבות והכספים הרבים שהשקיע בעלי בית"ר מכיסו הפרטי עלו לו ביוקר, ובעיקר בעצבים ובתסכול שהובילו בסופו של דבר לקיצוצים הנרחבים שהוא עורך בתקציבה של בית"ר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


חוגג מתבונן במכבי ת"א שמנוהלת היטב על ידי מיץ' גולדהאר ועל מכבי חיפה שממלאת את אצטדיון סמי עופר ובטנו מתמלאת קנאה. בהתאם לכך, חוגג החליט לשנות אסטרטגיה וללכת למקום אחר. קוראים לזה "תקציב שפוי", אבל במילים אחרות, חוגג מודה שהוא פשוט לא בליגה של הגדולים – לא בליגה של גולדהאר, לא של יעקב שחר וגם לא  של אלונה ברקת. אז הוא "זז הצידה" והחליט להפוך את בית"ר לקבוצה צנועה כביכול שמתחרה עם  מכבי פ"ת, קריית שמונה או מ.ס אשדוד, אלה שמתחרות על מקום בפלייאוף העליון. מצד אחד זה לגיטימי וזכותו להפחית את הכספים שהוא שם מהכיס הפרטי. מאידך, מדובר עדיין באחד המועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי – אבל חוגג הוריד את המועדון בדרגה לרמת קבוצות שלא ממש מסתכלות על הגדולות של ליגת העל.

אם יש נקודה ששברה את בעלי בית"ר – זה הכישלון במכירת הקבוצה לאנשי העסקים מדובאי. כישלון מהדהד שלמעשה חרץ את דינו של הבעלים ומסמן את תחילת הסוף של עידן חוגג. אפשר לראות כבר עכשיו את הסימנים לכך. קשה לי לראות אותו נשאר שנים רבות במועדון וזמנו כנראה קצוב עד להעברת הקבוצה לבא בתור.

אני לא יודע עוד כמה כוח יש לו – אבל ניכר שחוגג התעייף ולא כי הוא כבר שבע אחרי שנים במועדון, זה נראה שהוא פשוט אובד עצות והחליט בחוכמה רבה לתת לאלי אוחנה את המושכות כדי שאולי יצליח להציל משהו מהכבוד הבית"רי האבוד. אוחנה קיבל החלטה מעניינת ואטרקטיבית עם מינויו של חברו מימי מכלן ארווין קומאן, שלו יש רקורד יפה, גם אם זה היה לפני מספר שנים. הבעיה של השלישייה אוחנה-קומאן-חוגג, שהם תקועים עם חוזים של שחקנים במיליוני שקלים שתוקעים את ההכנות ובעיקר את יכולת התמרון בבניית הסגל והמלאכה הופכת להיות קשה יותר. עד כדי כך קשה, שחוגג מעדיף למכור שחקנים כמו ירדן שועה, עלי מוחמד ואפילו מיכאל אוחנה כדי ליצור אפשרות לשינויים בסגל.

כך או כך, למאמן ההולנדי יש הרבה עבודה והיא לא פשוטה כלל. הוא בעיקר יצטרך, איכשהו להביא זרים מוכשרים ורעבים בכסף לא גדול כדי לסחוב את הקבוצה קדימה. אם יתמזל מזלו, ייתכן וחוגג יצליח למכור מספר שחקנים בכסף יחסית גדול, כדי להנחית במקומם שחקנים איכותיים אחרים בכסף שיתפנה.

לצערו של אלי אוחנה, לבית"ר אין מחלקת נוער יצרנית. פרט לאביאל זרגרי, אין שום בסיס של שחקנים צעירים בבית"ר שעליהם אפשר לבנות, כך שיצטרכו בבית וגן לקושש שחקנים מפה ומשם בתקווה ליצור תלכיד טוב.

מילה אחרונה על השחרור של עידן ורד: היא לא הייתה לרוחי. בבית"ר היו צריכים למצוא דרך יפה להיפרד מהשחקן שנתן הרבה למועדון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מרמי לרמי אוהב אותך

    רמי מנדל איש יקר אתה מטיב להסביר את כל מה שצריך מה שמעניין עם כל הקשיים של חוגג למה הוא לא מכניס שותף יחד עם זאת צריך להגיד חוגג וכדורגל לא הולך ביחד ושלא יכניס לראשו מחשבות של רכישת מנוים רמי אתה יודע שביקורת רעה על סרט או הצגה לא טובים לא משקיעים וזה מה שחוגג לא מבין הכי טוב לחוגג לאגודה ולאוהדים ועיר ירושלים שהוא יפנה את מקומו כי הוא השביע אותנו מרורים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר