אוהדי בית"ר, גל כהן ויוסי מזרחי (צילום: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר, גל כהן ויוסי מזרחי (צילום: אורן בן חקון)

דעה | ירושלים לא תרד: הרוח הבית"רית של יוסי מזרחי תשאיר את הקבוצה בליגה

יוסי מזרחי הוא מאמן ותיק ובית"רי בדם, שתמיד נקרא לדגל כשיש משבר, וטוב שהוא במערכת. ביחד עם הקהל המדהים, שהציג יכולת עידוד מרשימה בסמי עופר, הקבוצה תעמוד במשימה הכי חשובה שלה השנה - הישארות

פורסם בתאריך: 16.12.21 22:40

יוסי מזרחי תמיד זמין להציל את בית"ר. אולי יש מאמנים טובים ממנו ולבטח יותר מודרניים ממנו, אבל דבר אחד אי אפשר לקחת לו – אין בעולם מאמן בית״רי ממנו. בראיון שנתם אחרי המינוי למאמן, הוא אמר שבית"ר חשובה ליותר מידי אנשים ואסור לתת לה ליפול. אלפי אוהדים הגיעו לחיפה בידיעה שהם כנראה יפסידו, אבל במפגן עוצמה ותמיכה הם ביטאו את מילותיו של המאמן בעזרת שירים ועידוד בלתי פוסק.

אני סומך על יוסי מזרחי בעיניים עצומות ואני מאמין שהוא יציל את בית"ר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


המשחק בחיפה הסתיים, כצפוי, עם הפסד, אבל גם עם אופטימיות זהירה. בית״ר הגיעה למשחק חוץ קשה באיצטדיון הכי ביתי נגד הקבוצה הכי איכותית בליגה. בדרך לחיפה, אוהדים רבים הביעו את חששם מתבוסה שתישאר בזכרון עוד שנים רבות, ואכן במחצית הראשונה זה נראה כך. הירוקים עשו ככל העולה על רוחם, עקבים ודאבל-פסים ברחבת בית"ר, כשבמצטבר החזקנו בכדור בכל המחצית הראשונה במשך 5-4 דקות לכל היותר. אני מתקשה להבין את העניין עם אורן ביטון. ברור לכל אוהד ביציע שהוא לא ברמה ואיתו אנחנו מרגישים עם שחקן פחות. יוסי, אם החלטת לפתוח עם שלושה בלמים לא עדיף לתת לחוג’ה להיות בלם ולמקסים גרצ׳קין מגן? תמוה. מצד שני, יאמר לזכות יוסי מזרחי שהוא תיקן את הטעות יחסית מהר, ואחרי שביטון יצא – לא ספגנו שערים והחצי היה יותר טוב.

אביאל זרגרי, שכרגיל קשרנו לו כתרים מוקדם מידי, לא מזכיר את השחקן שקיבל זימון לסגל הנבחרת. אם על הטכניקה או חוסר העזרה להתקפה אפשר להבליג, הרי שעל הרכות באמצע אי אפשר ואסור להבליג. אתה קשר אחורי לפני הכל תביא אגרסיביות באמצע. אולי הוא צריך ניעור על הספסל. לצערי גם איתמר ניצן ממשיך ביכולת המאכזבת מהמשחקים האחרונים. לגבי מיכאל אוחנה, אני לא ממהר להמליך אותו כמו שכבר ראיתי שקורה ברשתות החברתיות, לצערי בגלל ניסיון העבר אני לא בונה עליו וכל מה שהוא ייתן יהיה בונוס מבחינתי.

למשחק הגביע נגד עפולה באמצע השבוע מתחתית הלאומית נגיע ללא אופיר קריאף וגרצ’קין (מוצהבים) ואוראל דגני (פציעה). גם כך חוליית ההגנה מלחיצה אותי, אז בתוספת החיסורים האלו, הקבוצה תהיה חייבת להיות מרוכזת ולהימנע מסנסציה. אחרי הגביע נצא למשחק חוץ בטרנר, ומבחינתי כל נקודה שנשיג שם תהיה הצלחה.

הליגה מתחילה מבחינתי ב-26.12 בדרבי נגד הפועל ירושלים, שם נהיה חייבים להוציא נקודות מהיריבות הישירות שלנו לתחתית. מקווה שגם בגביע וגם נגד באר שבע נעשה תוצאות טובות, דבר שיביא הרבה קהל למשחקי התחתית, זה חשוב לקבוצה גם מבחינה פיננסית וגם מבחינה מקצועית.

נקודת האור בסמי עופר היתה ללא כל ספק ה-3,500 אוהדים שבאו אך ורק למען הסמל. אותם אוהדים הרעידו את האיצטדיון החיפאי באחת מתצוגות העידוד הטובות שאני זוכר ו"גברו" על הקהל החיפאי. בסמי עופר הוכחנו ש״גם בתקופות הכי קשות״ זה לא מס שפתיים. כל עוד השכל מאחורי הקבוצה ורוח בית״רית מנשבת במסדרונות אני אופטימי. ירושלים לא תרד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר