אוהדי בית"ר, יוסי מזרחי (צילומים: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר, יוסי מזרחי (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | משחק הדרבי הוא קרב על ההישרדות – זה אומר צו 8 לאוהדי בית"ר

ההנחה שלי שאחת הקבוצות הירושלמיות תרד ליגה בתום השנה, מה שהופך את הדרבי ביום ראשון לסופר קריטי. על האוהדים להתגייס ולהגיע למשחק על החיים, כי ירושלים חייבת להישאר צהובה ואסור שבית"ר תרד

פורסם בתאריך: 22.12.21 21:56

ביום ראשון הקרוב אגיע למשחק הכי חשוב בלוח השנה הבית"רי, והכי חשוב לעיר ירושלים: הדרבי הירושלמי הגדול בין בית"ר להפועל. הפעם המשחק לא יהיה רק על יוקרת העיר, אלא בעיקר קרב תחתית חשוב מאוד בין שתיים מהקבוצות החלשות בליגה. במשחק הקודם אמנם ניצחנו 0:3, אבל זה לא באמת משקף את היכולת של בית"ר. רק כדי לסבר את האוזן – רבע מהשערים שבית"ר הבקיעה ורבע מהנקודות אותן השיגה הגיעו באותו דרבי בסיבוב הראשון. אך המצב כיום שונה – נראה כאילו הפועל רק מתחברת ממשחק למשחק, ואילו בית"ר רק הולכת אחורה. ברור שהישועה לא תבוא מהשחקנים במגרש, לכן על הקהל להתגייס ולהגיע בהמוניו למשחק הקריטי.  אני קורא מכאן לכל אחד מהאוהדים להביא איתו עוד אוהד רדום, המחיר שווה לכל כיס  – הקבוצה חייבת אותנו כלכלית ומקצועית.

עד כה, בית"ר ניצחה העונה ב-3 משחקים בלבד, המשותף לכל המשחקים האלו (0:3 על בדרבי, 1:2 מול הפועל חיפה ו-0:3 מול מכבי פתח תקוה) הוא שהקהל התגייס ודחף את הקבוצה לניצחון. רוצים לדעת עד כמה המצב של בית"ר קשה? אולי הנתון הבא יעזור – שתי קבוצות מתוך השלוש שניצחנו הן היחידות שממוקמות מתחתינו בטבלה.

מה שמוביל אותי למסקנה שאחת הירושלמיות לפחות תרד ליגה בסוף העונה, ואנחנו צריכים להילחם בשיניים ולאגור נקודה אחרי נקודה כדי שיהיו אלו האדומים ולא אנחנו. ואם כבר מדברים על הקהל, הנכס העיקרי של הקבוצה ושל הכדורגל הישראלי בפרט, אי אפשר שלא להביע זעם נגד ההתנהגות הבריונית של משטרת ישראל ומשטרת ירושלים בפרט כנגד אוהדי כדורגל: במשחק נגד עפולה המשטרה לא הרשתה להכניס אביזרי עידוד א,פילו לא תופים, ובמשחק נגד מכבי תל אביב המשטרה נכנסה ליציעים כשהתחושה היתה שהם באו לחפש בלאגן, לעשות שרירים, לא ברור לי מה רצו מאיתנו. אנחנו לא עבריינים, לא רצחנו ולא גנבנו, בסך הכל באנו לתמוך בקבוצה שלנו.

במקום לתמוך ולחזק את האלפים הבודדים שטרם הרימו ידיים, קברניטי הענף והמשטרה עושים הכל כדי לגרום להם להרגיש לא רצויים אצלם בבית. עצוב שצריך להגיע למצב בו השוטרים נוקטים ביד קשה ומוגזמת נגד האוהדים. לבדיקתך שר הספורט. ראוי גם להזכיר שאחרי משחק החוץ בסמי עופר בשבוע שעבר, היו תקריות מול המשטרה ובסרטונים שהופצו ברשת, אפשר לראות איך השוטרים הם שפורקים זעמם על אוהדי בית"ר, ביניהם נשים וילדים, ללא כל סיבה נראית לעין.

נחזור לצד המקצועי, המשחק ביום ראשון, כאמור, חשוב מאין כמוהו. הקלישאה מספרת על “משחק על 6 נקודות", אבל המשחק הזה חשוב אפילו יותר. בית"ר חייבת לעלות אגרסיבית ונחושה. הארסנל שעומד לרשותו של יוסי מזרחי מאוד מצומצם, כשמרכז המגרש שלנו לא יכול להמשיך להיות כל כך חלבי. אביאל זרגרי המוכשר לא מצליח להזכיר את השחקן של השנה שעברה ולא בושה אם יתחיל משחק אחד על הספסל. אם בית"ר רוצה לנצח היא חייבת אמצע שינצח במאבקים ויקח בעלות על מרכז המגרש. דבר אחד אחרון שחשוב לזכור: ירושלים של בית"ר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר