יוסי מזרחי, אוהדי בית"ר בדרבי (צילום: אורן בן חקון)
יוסי מזרחי, אוהדי בית"ר בדרבי (צילום: אורן בן חקון)

דעה | תודה לך הפועל: כשאין יכולת והמצב קשה, נחמד שהמזל מאיר קצת פנים  

אם הדרבי אכן היה מסתיים בתיקו כמו שקרה על המגרש, זו היתה מכה מוראלית קשה לבית”ר. אך בעונה כזו - גם ניצחון טכני הוא לא מובן מאליו. אז כן, עם כמה שזה קשה, תודה לך הפועל

פורסם בתאריך: 30.12.21 16:26

בעל כורחו הפך זיו אריה  לגיבור של אוהדי בית”ר. שער השוויון של באצ’ו בלמה הצ’כי היה יכול להיות רגע מכונן עבור שתי הקבוצות הירושלמיות.

מצד אחד, היה משאיר את הפועל מעל בית”ר בטבלה לפחות עד המחזור הבא ומעל הכל נותן לה דחיפה מוראלית אדירה להמשך מאבקי ההישרדות, מנגד, עבור בית”ר זו היתה עלולה להיות עוד מכה רצינית שהתה פוגעת קשות במועדון הצהוב בעיקר בפן המנטאלי, שממילא רופף אצלה עד כה.

בית”ר תיקח מהמשחק הזה קודם כל את העובדה שלראשונה העונה המזל סוף-סוף מחליט לחייך עבורה מעט.

היכולת של בית”ר מאז הניצחון על מכבי פתח תקווה מדאיגה. אמנם הקבוצה שיחקה מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע – קבוצות שלאין שיעור עדיפות, אך הבעיות הלא מעטות באו לידי ביטוי גם במשחק הגביע מול הפועל עפולה, ובמשחק הדרבי בו שיחקה מול יריבות נחותות ממנה. על הנייר. על הנייר.

בית”ר לא מצליחה להתחבר. היא נעה תכופות בין קווי הגנה שונים שלא מצליחים לתת לה יציבות, הנסיגה הגדולה ביכולת של השוער איתמר ניצן היא פועל יוצא מכך, שבכל פעם הוא משחק כשלפניו שחקנים שונים ומערכים אחרים.

הבעיה הזו מלווה את בית”ר כבר מספר עונות שבהן גם בגלל פציעות וגם בגלל יכולת חלשה של שחקני ההגנה, מתחלפים להם הבלמים והמגנים בתדירות שעושה סחרחורת.

יוסי מזרחי ועוזרו גל כהן צריכים להחליט במי הם מאמינים ולתת להם לרוץ יחד מספר משחקים, זה הסיכוי היחיד שבו הקבוצה תוכל להתייצב. המעבר של אופיר קריאף לקישור הוכיח את עצמו לפחות בדרבי, לדעתי הוא צריך להמשיך ולשחק שם ולא לשוב לתפקיד הבלם.
אוראל דגני וחוג’ה יחד עם הרמן המפתיע לטובה וגרצ’קין זו החוליה האחורית שאיתה צריך לרוץ.

בקישור קאמסו מארה המאכזב צריך לפנות מקום לאביאל זרגרי שלא התאושש מהפציעה בגבו בתחילת העונה. בית”ר זקוקה לו בכושר טוב ואולי עם קריאף לידו דברים ייראו אחרת.

ינואר כבר כאן. נכון לכתיבת שורות אלו, עסקת המכירה של בית”ר טרם סגורה. נקווה לבשורות טובות בגזרה, שיאפשרו חיזוק של הקבוצה החלשה ביותר שהיתה לבית”ר אי פעם, אחרת אפילו אם בית”ר לא תמכור ולו שחקן אחד בדרך נס, יהיה לה קשה מאוד להישאר בליגה.

במידה ותיאלץ בית”ר להיפרד ממספר שחקנים בלית ברירה, ראשי המועדון צריכים לעשות הכל כדי שזה לא יהיה ירדן שועה. בלעדיו משימת ההישרדות תהפוך מקשה לבלתי אפשרית.

בית”ר מחזיקה בסגל מספר זרים שלא תורמים לה דבר. מחיאס פצוע ומי יודע איך יחזור, ינקוביץ’ הראה בדרבי בדיוק את הניגוד המרגיז כל כך שיש בו, מצד אחד בישול מצוין לבואצ’י, מצד שני עבירה טיפשית במקום מסוכן שהובילה לשוויון האדום.
על מארה כבר דיברתי, פלייטר מתקשה להיכנס לעניינים, בואצ’י חוזר לעניינים וג’אסי הוא הזר המזיק ביותר שלא כבש מאז הדרבי הקודם. לסיום – נמאס לספוג שערי נגיחה ממצבים נייחים. יוסי, לטיפולך.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר