מיכאל אוחנה, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
מיכאל אוחנה, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | יוסי אבוקסיס, רציתי שתדע  – במצב הקיים רק אתה יכול להציל את בית"ר מירידה

בימים כתיקונם, אבוקסיס הוא דמות פסולה בעיני רבים מאוהדים בגלל המניעים הרגשיים, אבל במצב הקיים הוא ללא ספק המאמן הכי טוב שבית"ר יכלה להביא, כדי להשאיר אותה ליגה. וגם: מיכאל אוחנה יכול להיות שובר השיוויון במאבק נגד הירידה

פורסם בתאריך: 10.2.22 14:39

יוסי אבוקסיס מונה למאמנה של בית"ר, ובתור יליד שנת 1995 לא זכיתי להנות ממנו בתור שחקן בית"רי, וכשהתחלתי לעקוב באדיקות אחרי הקבוצה הוא כבר היה “הנבל הראשי" ו"הבוגד" האדום. חברי ליציע מאור יפרח העלה תיאוריה לפיה הדור שלנו (דור שלא הכיר את יוסף) שונא את אבקוסיס הרבה יותר מהדור לפנינו, שזוכר את טעמה הרע של “הבגידה", אך גם מכיר את הטעם המתוק של האליפויות שיוסי הביא.

אני מודה, אפילו אחרי הכרזת החתימה שלו לא הצלחתי להיכנס להתקלח מבלי להמציא בדרך לפחות שלוש שירים בגנותו. לו המצב בבית"ר ירושלים היה רגיל הייתי מתנגד להחתמת אבוקסיס, אבל במצב הנוכחי זאת הבעיה הכי קטנה שלנו ואם להודות על האמת – גם אני חושב שמקצועית אין מתאים ממנו. אני מעריך שמלבד אבוקסיס (והשריף כמובן, אין אוהד בית"ר שלא חולם בלילות עליו), אין מי שיכול להוציא את העגלה מהבוץ הטובעני. כרגע, אני שם את הרגשות השליליים שלי לאבוקסיס בצד, ומבין כי מקצועית הוא ככל הנראה ישדרג אותנו, ובנקודת הזמן הזו זה הדבר החשוב ביותר.

המשחק מול נוף הגליל נגמר ב-0:0, ולמרות שהגענו לשלושה מצבי הבקעה של שער ודאי, אפשר להגיד שהתוצאה הזאת עשתה איתנו חסד. עד סוף העונה כל משחק יהיה קשה ובכל משחק צריך קודם כל לא להפסיד לפני שחושבים על ניצחון. מחשבה של קבוצת תחתית. רבות דובר על חוליית ההגנה המחוררת שלנו ועל ההתקפה המאוד בינונית ושבלונית, אבל חוליית הקישור “מתעלה" עם חולשה ורכות בלתי נתפסת. עומר לקאו לצערי לא מזכיר את אותו ילד מוכשר שהיה בקרית שמונה ואביאל זרגרי בעונה פשוט נוראית, כשאני מתקשה להיזכר בפעולה אחת טובה שלו העונה, הוא מפסיד את הרוב המוחלט של הקרבות ונוטה לאבד 3-2 כדורים מסוכנים במשחק. אליהם נוסיף את אופיר קריאף שאומנם מאוד רוצה, נלחם ומראה אגרסיביות, אבל כשהוא מתופקד בתור קשר הוא מאוד לא מדויק. אמנם ברשתות כבר מיהרו לקטול את “הרכש" דן עזריה, כאילו עומר אצילי, וראן או שלומי אזולאי הגיעו אלינו ולא מהליגה הלאומית. אני מודה גם שלא צפיתי בו משחק יותר מידי אבל ספק אם הוא יכול להיות פחות טוב ממי שכן משחק.

שני שחקנים שהשתיקו אותי במשחק האחרון נגד נוף הגליל היו מיכאל אוחנה ואיתמר ניצן. השוער במשחק שיא, שיחזר את היכולת שלו מהשנה שעברה והיה אחראי על מספר הצלות מרשימות.  לגבי אוחנה (השחקן, כן?) מהרגע שנכנס הוא הביא שינוי חיובי במשחק והיה אחראי למצבים הטובים שלנו. הבעיה עם הקשר המחונן היא חוסר היציבות שלו, אחרי משחק טוב בדרך כלל מגיעים כמה משחקי נפל. אני מאוד מקווה שיהיה במיטבו עד סוף העונה, כי בפלייאוף התחתון הוא שחקן שיכול להיות שווה נקודות. שובר שיוויון בקיצור. משחק הבא עוד קרב תחתית והפעם נגד מכבי פתח תקווה בבית. שכל אחד יביא איתו חבר, חובה לדחוף את הקבוצה מהיציע במשחק שהוא קריטי מאוד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר