שחקני בית"ר, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
שחקני בית"ר, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | לגלות בגרות: נכון לגבי האוהדים וחל גם על השחקנים – כל אחד בחלקו

האוהדים צריכים להתעלות על עצמם ולגלות בגרות במשחק הנפיץ מול סכנין כשהגזענות מחוץ לתחום. שחקני הקבוצה צריכים להבין שמעבר ליוקרה, יש כאן משחק חשוב מאוד שאפשר לקחת בו נקודות יקרות כדי להשאיר את הקבוצה בליגה 

פורסם בתאריך: 24.2.22 21:29

המשחק של בית”ר נגד סכנין תמיד היה נפיץ, וכנראה שתמיד הוא יהיה בכותרות, כשהמפגש הקרוב הוא קריטי עבור שתי הקבוצות, כל אחת ומטרותיה וזאת מעבר ליריבות שלא קשורה רק למגרשי הכדורגל. סכנין מתחרה על כרטיס לפלייאוף העליון ובית”ר שנאבקת על חייה ונמצאת רק שתי נקודות מעל הקו האדום, מה שגורם למשחק להיות עוד יותר מעניין ומסקרן.

משלושת המשחקים הקרובים שמצפים לבית”ר, המשחק נגד סכנין הוא ההזדמנות הטובה ביותר לקחת את מלוא הנקודות, כשלאחר מכן מצפה לה משחק חוץ קשה בבלומפילד נגד מכבי תל אביב המשתפרת ובמשחק האחרון לפני הפלייאוף מפגש נגד האלופה מכבי חיפה בטדי. לא קל.

היתרון של בית”ר על יריבותיה בתחתית הוא הקהל שלה – האוהדים שליווי אותה במספרים גדולים במחזור האחרון נגד הפועל חדרה בנתניה. בית”ר זקוקה לאוהדים שלה שיתמכו בה וידחפו אותה לעבר ניצחון, שייתן לה מעט אוויר לנשימה בתחתית החונקת. במשחק נפיץ כמו מול סכנין, האוהדים חייבים להבין שכל אקט של אלימות וגזענות במשחק כזה צריך להיות מחוץ לתחום.

מה שצריך להנחות את האוהדים עד לסיום העונה הוא לעודד את הקבוצה ולתמוך בה, זה מה שאוהדים צריכים לעשות, בוודאי במצב בו היא נמצאת – הגיע הזמן של האוהדים לגלות בגרות.

בפן המקצועי, אפשר לראות שתחת אבוקסיס השחקנים באמת שינו גישה וככל הנראה האמונה של המאמן להשאיר את הקבוצה בליגה חלחלה גם לשחקנים.

ההגנה תחתיו התייצבה כשמחיאס ודגני נראים כציוות טוב יחד. בקישור בית”ר נמצאת בבעיה קשה – זרגרי לא דומה כלל לשחקן שפרץ בעונה שעברה ונראה חסר ביטחון, קריאף הוותיק לא מפסיק לטעות והצבתו בקישור היא ברירת מחדל בשל מיעוט אפשרויות סבירות.

תמיר עדי יהיה חסר במשחק הקרוב, אך גם הוא היה חלש מאוד במשחק האחרון, ככל הנראה דן עזריה יקבל את ההזדמנות במרכז השדה ויצטרך להוכיח את עצמו.

בנוסף אבוקסיס יהיה חייב למצוא פתרונות לבעיה הכי גדולה של הקבוצה: החלק ההתקפי הדל שהבקיע עד כה ממוצע של 0.91 שערים למשחק. מרבית ההתקפות עוברות דרך לירן רוטמן ומיכאל אוחנה, שאמונים על היצירתיות בקבוצה ויצירת המצבים. אם השניים ימשיכו לחפש את הדריבל בכל מהלך במקום את הפס הפשוט, הם ימשיכו להרוס התקפות ולא לתרום כלל להתקפה. התרומה של השניים תהיה קריטית ביכולת של בית”ר להגיע למצבי הבקעה. אם בית”ר בונה על ירדו שועה וניב זריהן, שחוזר מפציעה, כמושיעים שלה בחלק ההתקפי זה מסביר המון על המצב הרע של ההתקפה. הם יהיו חייבים לתרום הרבה יותר כשגם בואצ’י צריך לגלות יותר יציבות.

כשפרדו, דגו ופלייטר לא תורמים כלל בחלק ההתקפי אפשר לתת הזדמנות לרוי דוגה ואינזאגי קונה מהנוער, אין מה להפסיד. בכדי להישאר בליגה בית”ר תצטרך לצבור בעשרת המחזורים שנותרו 12-13 נקודות מתוך 30 אפשריות, וזה בהחלט אפשרי.

הישארות בליגה תהיה הצלחה של יוסי אבוקסיס והחזרת הקריירה שלו למסלולה, האם זה יהיה חידוש הרומן בין אבוקסיס לאוהדים? הישארות בליגה בהחלט תהיה הדרך להתחלה חדשה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר