יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | סגירת מעגל: לאחר שעמד במשימה – אפשר למחול לאבוקסיס על "הבגידה"

כמו בסדרת טלנובלה, אבוקסיס חזר לאהובתו הגדולה לאחר שנטש אותה ליריבה המושבעת רק כדי להציל אותה מירידה כשהיא גוססת ומציל את חייה, כלומר מירידה. לאוהדים של בית"ר זה הספיק כדי למחול לו. סיפור רומנטי

פורסם בתאריך: 28.4.22 10:36

הסיפור של יוסי אבוקסיס ובית"ר כאילו נכתב מראש. מעין טלנובלה או מחזה שמתנקז לרגע אחד רומנטי מרגש שסוגר מעגל לאחר 21 שנים של "בגידה". יוסי, בתפקיד הבוגד מבחינת אוהדי בית"ר, מתפתה והולך לרעות בשדות זרים, נוטש את אהבתו הגדולה (בית"ר) הישר לזרועותיה של הנמסיס הגדולה (הפועל ת"א) ומאז כידוע הפך למוקצה אצל האוהדים. רצה הגורל, והמאמן חזר לצהוב שחור והפעם כמאמן הקבוצה רק כדי להציל אותה מהגורל האכזר. והוא אכן מציל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


הסיפור של אבוקסיס ובית"ר שהסתיים בנצחון הדרבי שהציל את בית"ר מירידה, הוא התרחיש הכי אופטימי שאפשר לחשוב עליו, עם סוף חיובי למחזה המרגש. האהוב שעזב את אהובתו לפני 21 שנה וחוזר ברגעיה הקשים כשהיא גוססת ועל סף מוות במטרה אחת – להחיות אותה מחדש.
לא מעט תסריטים נכתבו עבור הדרמה הצהובה שחורה סביב אבוקסיס ובית"ר כשמספר פעמים שמו של קשר העבר נקשר באפשרות לחזור הביתה ולסגור מעגל בזמנים יפים יותר של המועדון, דבר שלא יצא אל הפועל. אך במחזה כמו במחזה הכל קורה בטיימינג ובמומנטום הנכון. צחוק הגורל גרם לכך שבני יהודה של אבוקסיס שקעה בתחתית הליגה השנייה, כשאהובתו הנצחית של יוסף נמצאת על סף ירידה אל הליגה השנייה. בדיוק ברגע הנכון הגיח ניצוץ האש כדי להצית מחדש את המנורה שהייתה כבויה. הוא חזר לבית וגן כשבית"ר הייתה במצוקה קשה, זאת בזמן שהוא לא מקבל את תמיכת הקהל בגלל משקעי העבר, אך גם הוא וגם האוהדים שמו את האגו בצד כשהם מבינים שעל הפרק יש מטרה גדולה מהם.
אבוקסיס בתפקיד במאי המחזה, היה אחראי לפירות שהבשילו בפלייאוף עם נצחונות גדולים שהשאירו מעשית את בית"ר עונה נוספת והחזירו את האוהדים לימי הזוהר של לשנות ה-90 כשאז תמכו בקשר האגדי כשחקן. אבוקסיס החזיר את החוב ואוהדי בית"ר מוחים על הבגידה.
הניצחון בדרבי גרם לכך שגם אחרוני האוהדים שהיו נגדו לא היו יכולים להישאר אדישים וקראו בשמו של המאמן בסיום המשחק. אבוקסיס עצמו לא הסתיר את התרגשותו כשגם בתום המשחק חשף את אשר על ליבו ושמח להרגיש שוב את האהבה של הקהל אליו.
אני לא חושב שיש מאמן אחר שהיה יכול להציל את בית"ר במצב בו הייתה שרויה. איתמר ניצן חיזק גם כן את דעתי ואמר דברים ברוח דומה במסיבת העיתונאים לאחר הדרבי. כל השבחים מגיעים ליוסי אבוקסיס שהציל למועדון אולי את חייו.
אם אכנס קצת מקצועית פנימה, אני יכול לציין שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה אבל מה שחשוב שבית"ר השלימה סוויפ עונתי על הפועל ירושלים שלדקות ארוכות במחצית הראשונה ולא מעט דקות במחצית השנייה הייתה עם ידה על העליונה מבחינת יכולת והגעה למצבים. בסופו של דבר האופי שהחדיר אבוקסיס בשחקנים הביא את הנצחון וההישארות באחת העונות הגרועות בתולדות המועדון.
אני רוצה "להודות" להפועל ירושלים שבזכותה בית"ר לקחה 9 נקודות העונה. תחשבו על זה שאם הפועל תרד ליגה, היא למעשה עלתה על מנת להציל את יריבתה המושבעת בית"ר מלרדת לליגה השניה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר