עו"ד יצחק יונגר, סמל בית"ר ירושלים, אוהדי בית"ר (צילומים: פרטי, אורן בן חקון)
עו"ד יצחק יונגר, סמל בית"ר ירושלים, אוהדי בית"ר (צילומים: פרטי, אורן בן חקון)

דעה | חדלות פרעון: רק פירוק יציל את בית"ר מהיעלמות מוחלטת

אוהדי בית"ר הם הקורבן האמיתי של הסיפור העצוב. בינתיים, כולם משחקים בנדמה לי כשבית"ר מתנהלת בשקר ובצורה אבסורדית. הפתרון האמיתי והיחיד הוא פירוק שיציל את המועדון, אחרת, ב-10.8 יגיע הסוף

פורסם בתאריך: 28.7.22 11:03

במסכת האבסורד המנוהלת כבר תקופה על ידי כמה גורמים, אנו – אוהדי בית״ר – הקורבן האמיתי. לא המקום בו נשחק בעונה הבאה יקבע את מידת הקורבנות. גם לא איכות הסגל ואפילו לא התוצאות – אלו יהיו רק הנסיבות שיובילו את המועדון ב- 10.8.22. חוסר האונים ואי היכולת להשפיע כליל על העתיד, כיצור חלש ומותקף, אשר אזוק לעיני כל.

רק להביט ברפרוף בין דפי האוהדים ברשתות החברתיות, להיכנס לכמה קבוצות וואטסאפ ולהבין – נישלו מאיתנו את הכל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לראות את המרדף אחר ציטוטים מהדיון שנערך השבוע בעניין בית״ר, כשמי שמייצג את המועדון הוא עו״ד יצחק יונגר ולהבין שמוטב שמתמחה מהפרקליטות ללא בקיאות בתיק ייצג אותנו, לפחות יהיה לו מה להוכיח ומוטיבציה להציל את עורנו.

במקום זה, בכל כמה דקות מופיעה כותרת אחרת המגכיחה ומביכה את האוהדים. ״הורדת בית״ר ליגה הינה כפיגוע רב נפגעים״ – ניסה יונגר ללכת עד הקצה עם אמירות שפר, ברצוני להסב את תשומת ליבו של היונגר – ההתנהלות של המועדון בחודשים האחרונים היא הפיגוע האמיתי.

השקר המתקיים כרגע המתקרא בית״ר ירושלים הוא לא פחות מהונאת הציבור. אנחנו כמראה לא יודעים מה עומד מאחורי הרצון הכן של מנהלת הליגות, ההתאחדות לכדורגל בישראל ובקרת התקציבים לתת צ׳אנס לעסקאות לא ברורות (שככל הנראה לא תצא אף אחת מהן לפועל), ובכך להאריך את חיי האשלייה של בת הערובה בית״ר ירושלים וקהל אוהדיה. את מי משרתת הדרמה המזויפת לפיה משהו תקין אכן מתנהל כדי להציל את בית״ר, לא מירידת ליגה, לא מירידת שתי ליגות וגם לא בקשת פירוק (הלוואי במהרה בימינו אמן), אלא מאבדון והיעלמות טוטאלית מעל מפת הכדורגל בישראל.

ולא, אני לא מדבר על החשיבות הציבורית או ההתעניינות הפוליטית חברתית. אני מדבר על פוטנציאל עצום וגדול מימדים של שברון לב. זה לא ״כולה כדורגל״, זה מפעל חיים בהתנדבות של רבים.

 

 

 

יש פתרון אחד – חדלות פירעון והכרזה על הליכה לפירוק. למען הבראה כלכלית ואפשרות שיהיה כאן גיוס כספים או נטילת אחריות של בעל אמצעים שלא יצטרך לטפל בחורבה שקיימת ככת בחסות הבעלים הנוכחי, וזאת רק בכדי להרים מתחתית הבאר את שאריות הצל של האימפריה בצהוב. אחרת? העשרה באוגוסט 2022, יומיים אחרי ט׳ באב, יהיה יום החורבן האמיתי והסופי עבורנו באוהדי בית״ר ירושלים. עבור זה, אף אחד לא ישבור כאן כוס בשום אירוע לזכור את שהיה ולייחל לבניית הבית מחדש.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר