אופיר קריאף, ברק אברמוב (צילומים: אורן בן חקון)
אופיר קריאף, ברק אברמוב (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | תפתח את הכיס: ברק, אי אפשר להתבזות בכל שבוע – רוצים חיזוק

היכולת ההגנתית של בית"ר בשני משחקי הליגה הראשונים לא ראויה לליגת העל. יש אומנם שלל סיבות ותירוצים, אך אף אחד לא יקבל כאלה השפלות. כדי להישאר בליגה, ברק אברמוב יהיה חייב להשקיע ברכש

פורסם בתאריך: 1.9.22 17:38

180 הדקות הראשונות של העונה בליגת העל חלפו עברו, ובית"ר ירושלים הוציאה כבר תשעה כדורים מהרשת. תשעה. זה לא אופייני לקבוצות של יוסי אבוקסיס, אבל ככה זה כשבונים קבוצה ברגע האחרון ומביאים שחקנים רק בכדי להעמיד סגל של 23 שחקנים.
לא מעט מהשחקנים שהוחתמו הקיץ הגיעו רק בגלל המצב הכלכלי, ואם המצב לא היה בכי רע, לא היה להם שום סיכוי להגיע לבית"ר. אני שומע לא מעט משפטים כמו, "תגידו תודה שאתם לא בליגה א", "אין כסף לרכש", "תתמודדו עם מה שיש" – אז הבנו כבר שהקבוצה נשארה בליגה ברגע האחרון ולא תשחק בליגה א', אך השחקנים שעל כר הדשא מיישרים קו עם האמירות ומציגים יכולת שבאמת מתאימה לליגה א'.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


להלן הבעיות: הבעיה הכי גדולה של בית"ר כיום היא עמדת השוער – נתנאל דלויה לא יכול להיות שוער ראשון בבית"ר. חוסר הביטחון שלו בולט מאוד, ביציאה לכדורי גובה הוא לא קיים, משחק הרגל שלו רע מאוד, והדבר החשוב יותר – הוא לא משרה שקט על ההגנה. עד השער של הפועל באר שבע, בית"ר עמדה יפה מאוד, אך בית"ר ספגה באשמתו הישירה של דלויה, מה שהוריד את כל האוויר לשחקנים. בית"ר חייבת שוער אחר, היא צריכה ללכת על ארנסטס שטקוס ולא לחכות. הוא מנוסה ויכול לתת לנו שקט.
לגביי החולייה האחורית – החזרה הצפויה של דגני ומחייאס להרכב, לצד עמית כהן כמגן ימני, תייצב את משחק ההגנה, כשבצד שמאל מסתמנת לה בעיה. מקס גרצ'קין פתח את העונה בצורה רעה מאוד, ויוסי אבוקסיס חייב למצוא פתרונות – אולי לשחק עם עמית כהן בשמאל ועם אבישי כהן בימין. אלה שהרכיבו את חוליית ההגנה במשחקים האחרונים הוכיחו שאין להם מקום בהרכב. אור זהבי במשחק נגד נתניה היה אשם בשער הראשון וגרם לפנדל, במשחק נגד באר שבע הוא סיפק משחק בלהות נוסף וגרם לעוד פנדל. אין לו מקום בליגת העל. אופיר קריאף לא היה קיים במשחק נגד נתניה, ונגד באר שבע הוא זה שגרם לעבירה בשער הראשון, והיה זה ששמר על חטואל בשער השני שבית"ר ספגה. הקפטן בהרכב לא בגלל היכולת, והוא מהשחקנים החלשים בקבוצה. ההפתעה הנעימה היחידה מהמשחק נגד ב"ש היה מירון טל הצעיר שרק עלה מהנוער. הילד לא הפסיק לרוץ ולהילחם ובסטטיסטיקה רואים את זה: 91 אחוזי דיוק במסירות, 100 אחוז הצלחה במאבקי אוויר ו-80 אחוזים בתיקולים מוצלחים. שאפו ילד.
לסיכום: אם בית"ר רוצה להתאושש מפתיחת העונה הרעה שלה היא חייבת להתחזק במספר עמדות: שוער, מגן שמאלי, קשר אחורי, להחזיר את תמיר עדי וחלוץ על חשבונו של פלייטר יהיה בונוס נחמד.
קישור שיורכב מדן עזריה, תמיר עדי וקשר אחורי נוסף יכול לתת לבית"ר את האגרסיביות שכל כך חסרה לה במרכז המגרש ולהשפיע ישירות על משחק ההגנה. פתיחת העונה המזעזעת של בית"ר צריכה להיות נורת אזהרה לברק אברמוב – אי אפשר להחזיק מועדון כמו בית"ר ולתת לו להתבזות שבוע אחר שבו

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר