יוסי אבוקסיס, ברק אברמוב (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, ברק אברמוב (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | מודאג מתמיד: בית"ר חייבת לעצור את המפולת בכדי לא להסתבך עוד יותר

היכולת של בית"ר נוראית והקבוצה בדרך למאבקי תחתית מתישים. למרות זאת, אני משתדל להיות אופטימי ושמח שלמרות המצב הקשה לקבוצה יש את יוסי אבוקסיס, שיכול להוציא את הקבוצה מהבוץ. בכפוף לחיזוק כמובן

פורסם בתאריך: 22.9.22 10:53

אני מודה שלא הייתי מודאג גם כשבית"ר הפסידה בדרבי, אבל אחרי התבוסה נגד מכבי ת"א הפכתי למודאג ממש. הסיבה היא שלא ראיתי שום יכולת של הקבוצה לעמוד במצבי לחץ, לא ראיתי התעלות של השחקנים. במשחקים מהסוג הזה חשוב שיהיו שחקנים שידעו להתמודד עם הסיטואציה ולא היו כאלה.
שלא תטעו, להפסיד אפשר, אבל עם איך שהקבוצה נראית זה פשוט הפך להיות נוראי. בית"ר לא הגיעה למצבים, שחקנים לא עמדו נכון ובעיקר נראו מפוחדים. אם עוד נתתי קרדיט שהלו"ז של בית"ר היה לא פשוט עם משחקים נגד מכבי נתניה והפועל ב"ש, כשהקבוצה חסרה שחקני הגנה משמעותיים, הרי שעכשיו, גם אחרי חזרת מספר שחקנים, המצב נראה לא טוב כלל ומדאיג מאוד. העונה הקבוצה תיתקל בעוד הרבה משחקים לא פשוטים בשלל מצבי לחץ, וככל הנראה במשחקי תחתית קשים ובמקומות האלה צריך להיראות לגמרי אחרת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


עמדת השוער היא מאוד קריטית ואחד התפקידים הכי חשובים בקבוצה. שוער הוא הרבה יותר מעוד שחקן. השפעת השוער על משחק ההגנה ועל ביטחון השחקנים גדול, והניסיון ששוער מקרין הוא חשוב מאוד, בוודאי לקבוצה כמו בית"ר בגרסתה הנוכחית. בשנה שעברה לבית"ר היה את איתמר ניצן, שאמנם לא היה בעונה אישית טובה, אבל הניסיון שהקרין והמנהיגות שלו עזרו לקבוצה להישאר עם פיניש טוב בסיום העונה. כרגע לבית"ר אין את זה, וזו נקודה למחשבה, ויתכן שנדרש כאן חיזוק.
ואחרי כל זה, חשו לזכור שאנחנו בסך הכל במחזור החמישי, כך שאפשר לשפר דברים למרות המצב הלא מעודד. אני בטוח שיוסי אבוקסיס וברק אברמוב מבינים שצריך לחזק את הקבוצה אחרי נורות האזהרה המהבהבות במשחקים האחרונים, והם ישכילו להביא שחקני רכש. אני אדם אופטימי מטבעי, וכולי תקווה שהמצב ישתפר, אבל כרגע המצב לא טוב. לפעמים בעונה יש כדור שלג שמתגלגל ואי אפשר לעצור, אך אני מקווה שלא נגיע לכך.
היתרון של בית"ר כעת הוא יוסי אבוקסיס.
לשמחתי לבית"ר יש מאמן טוב, שמכיר את הסיטואציות האלה ויודע איך להתמודד איתם. אפילו שאבוקסיס קיבל קבוצה שעד לפתיחת העונה לא ידעה אם תתקיים בכלל, אני מאמין בו לגמרי והוא התקווה שלי למרות פתיחת העונה הגרועה.
בשלבים האלה של העונה כל משחק הוא קריטי, ובית"ר צריכה לעצור את המפולת ולהתחיל לקחת נקודות. אם מול קבוצות צמרת זה בהחלט קשה, הרי שבית"ר יכולה וצריכה לקחת נקודות מול קבוצות בליגה שלה. היריבה הבאה של בית"ר אחרי פגרת הנבחרת היא בני ריינה, קבוצה שככל הנראה תתמודד בתחתית וזו הזדמנות לקחת את הנקודות כדי שהשחקנים לא יאבדו עוד ביטחון, שגם ככה חסר. להפסד יהיה אפקט פסיכולוגי משמעותי וזאת מעבר לנקודות שאפשר להפסיד, כי זה יכניס את השחקנים לעוד לחץ ועשוי להוביל את הקבוצה למאבקי תחתית עד הסוף. למרות זאת, אני חייב להיות אופטימי לסיום ומאמין שדברים יכולים להשתנות. השחקנים ירצו להוכיח שבית"ר לא תיאבק עד לסיום העונה למטה כמו בעונה שעברה. נצחון על ריינה הוא חשוב ויתן קצת למערכת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר