ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)
ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)

דעה | קבוצת בת

ברק אברמוב הפך את בית"ר לחממה לגידול שחקנים למכבי תל אביב ולמכבי חיפה

פורסם בתאריך: 6.10.22 09:51

מסע העמדת הפנים שלפיו בית"ר כביכול מתפקדת, נמשך: הבלם אורי דהן מגיע כדי להתגלח ואז לחזור למכבי חיפה, ויחד איתו מצטרף גם החלוץ יון ניקולסקו, בעונה שעברה במכבי פתח תקוה. מדובר בשני שחקני רכש אקראיים שנופלים בקבוצת תחתית ענייה, אבל אפשר גם להמשיך להעמיד פנים ולדמיין שאולי מחלקת הסקאוטינג המושקעת של בית"ר איתרה אותם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כך או אחרת, אם הרכש הזה היה מגיע לבני ריינה או לנס ציונה, ניתן היה להתרשם. דהן ודאי רעב, ניקולסקו תכלס נתן כמה שערים במסע ההישרדות הכושל של קבוצתו הקודמת. אבל השניים לא מגיעים כעת לנס ציונה, הם מגויסים לבית"ר. או שאולי, בעצם, זו כבר לא באמת בית"ר? מה שקורה פה אמור מאוד להביך את ברק אברמוב – אלו הן כל היכולות הכלכליות שלו?
מה בדיוק פשר "חבל ההצלה" שאברמוב לכאורה העניק לבית"ר? אין לו כיסים מספיק עמוקים, אבל הוא הרשה לעצמו לעשות עסקה על אימפריה. אברמוב אולי חושב שחסרים בירושלים מיליונרים, אבל האמת שישנם רבים – הם פשוט השכילו להבין שלבית"ר דרוש הרבה יותר ממיליונר. אם אתה מיליונר, אתה קונה נדל"ן, או מזמין את כל השולחן של החבר'ה במסעדות, זה נחמד, אבל אין לך מה להיכנס לבעלות על בית"ר.
אברמוב נהנה עד כה מתקשורת אוהדת מדי. עיתונאים נוטים בעיקר לדאוג למטה לחמם – רובם חושבים איך לנשוא חן בעיני אברמוב, על מנת שיוכלו לקבל ממנו מידע. ומהו המידע? ובכן, למשל, הבשורה כי הבלם דהן מצטרף. כך נוצרת הכותרת, "חיזוק לבית"ר". מי החליט שזה באמת חיזוק? אה, אוקיי, העיתונאי שקיבל את המידע.
קשה לנחש מהן הסיבות האמיתיות שהובילו את אברמוב לקחת לעצמו בעלות על בית"ר. בכל אופן, האופציה של פירוק ובנייה מחדש נראית יותר ויותר אטרקטיבית לעומת המציאות הנוכחית של קבוצה ענייה ללא אופק. אין עתיד לבית"ר כפי שהיא מנוהלת כעת, חיה מהיד לפה, מכניסה עוד ועוד שחקנים מושאלים – הופכת לקבוצה שמריצה צעירים עבור מכבי חיפה ומכבי תל אביב. פעם זו היתה בית"ר ת"א-רמלה. היום, זו בית"ר ירושלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אף אחד לא יודע

    אף אחד לא יודע מה עומד מאחורי הכניסה של אברמוב לבית"ר שתעלה לו במינימום שישים מיליון שקל שזה מעט יותר מעשרה אחוזים ממה שיש לאיש. ברור לגמרי שאהבת כדורגל אינה מסבירה את העניין שלו בקבוצה וגם את המעורבות של בן זקן, שחר ועוד בעלי עניין . ברקע גם חובות של חוגג . משהו מסריח כאן וחבל כי בין לה פמיליה למטה לבעלות למעלה הקבוצה במצב לא טוב.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר