יאן ניקולסקו (צילום: האתר הרשמי בית"ר ירושלים)
יאן ניקולסקו (צילום: האתר הרשמי בית"ר ירושלים)

היו ימים | דעה

בראשון בית"ר נגד מכבי חיפה, ברביעי מול הפועל תל אביב. פעם זו היתה חגיגה - היום? הישרדות

פורסם בתאריך: 4.11.22 00:36

איפה הימים ששבוע ובו שני משחקים נגד מכבי חיפה והפועל תל אביב היה חגיגה? ובכן, השנים עברו, בעלים התחלפו, וכך צמד משחקים שפעם נחשבו למפוארים, הם כיום אירועים בתוך שרשרת של הישרדות. פעם אוחנה פרפר את כל ההגנה של חיפה, וגם יצחקי טיפל כראוי בהפועל תל אביב, זה היה הקרם, הקצפת, אבל כעת מדובר בסרט מלחמה.
ברק אברמוב עלול לטעות בהתרשמות מהמשחקים האחרונים ולחשוב שבית”ר לא ממש זקוקה לחיזוק. אולי זה טוב שהמשחק הקרוב הוא נגד מכבי חיפה, בואו נגיד כך – יש סיכוי לא רע שהאירוע הזה עוד יזכיר לאברמוב את הצורך ברכש. אם זה לא יספיק, אז ביום רביעי נגד הפועל תל אביב הציפייה העיקרית היא קודם כל להישאר על הרגליים ולא ליפול מהעומס של השבוע הכפול. לבית”ר אין עומק, וגם ההכנה לעונה היתה כידוע לקויה, אם בכלל היתה כזו.

לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מהצד השני, להפועל ירושלים יש נוף הפוך: משחקים שפעם נחשבו לסיוט, הופכים למסיבה. הפועל חיפה בחוץ ומכבי תל אביב בבית, אלו עוד שתי סיבות להמשיך ליהנות מהעונה. אמנם זיו אריה כבר התרסק נגד הפועל באר שבע, אבל יש לקוות שזה היה שיעור בשבילו. בשבועות האחרונים זלגה ממנו התנשאות ששבה והרימה ראש בראיון קצרצר ומתחכם שהעניק לתקשורת, אבל בעיקרון אריה הוא מאמן שקדן שרעב להצלחות. האם הוא יצליח כעת לתת שני ראיונות נורמליים בשבוע אחד?
כך או אחרת, להפועל יש הרבה מה להשיג מהמשחקים הקרובים, רגע לפני שיוצאים לפגרת המונדיאל. הפועל חיפה בחוץ זה משחק בסדר גודל שכבר הפך ריאלי עבור האדומים, ומכבי תל אביב בבית זו בכלל חגיגה. לא בטוח שהפועל תגיע למשחק הזה מעמדת נחיתות, זה עוד יכול להתברר כקרב צמרת על שש נקודות.
מה שנשאר עכשיו זה רק לסדר עניינים ביציע: זה שרוב הקהל של בית”ר תומך ומחזק – ובכ=9F מדובר בעובדה ידועה, אבל על כמות האוהדים של הפועל עדיין קיים ויכוח. בית”ר תשחק נגד הפועל תל אביב ללא קהל. אפשר רק לקוות שהמשחק של הפועל מול מכבי תל אביב לא ירגיש דומה מדי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר