דנילו אספרייה (צילום: אורן בן חקון)
דנילו אספרייה (צילום: אורן בן חקון)

להשאיר בכל מחיר | טור דעה

דנילו אספרייה צפוי להיות מחוזר בחלון העברות בחודש ינואר, אבל לבית"ר אין שום פריבילגיה לוותר על הכוכב שלה והוא חייב להישאר

פורסם בתאריך: 17.11.22 14:27

חודש ינואר מתקרב ומכבי תל אביב מאותתת לדנילו אספרייה. מקצועית זו תהיה חצי התאבדות של בית”ר, וזה עוד בניסוח העדין ביותר, אבל כלכלית – נו, לכו תדעו מה יעבור לברק אברמוב בראש. בכל אופן, לא רק שצריך לדחות כל הצעה על אספרייה בינואר, אלא גם חובה להחתים אותו בהקדם מעבר לחוזה עד תום העונה. יש לקוות שעורכי הדין של אברמוב לא שכחו איך מנסחים הסכמים ארוכי טווח.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אספרייה הוא השראה לקבוצה שלמה: פתאום כל השדרה שמהשוער ועד החלוצים נראית יותר טוב – איתמר פינת ירדן, סניף אוראל – בית”ר כולה הרימה ראש, ביצעה מהפך מרשים השבוע מול סכנין והחזירה את הביטחון העצמי. השירה של “אל תירא יא בית”ר”, בשאגות רמות מיד בסיום המשחק ביום שני, היתה אולי מעבר לעוד שלאגר של ניצחונות: יש פה מסר, מפגן אמון. בית”ר לפתע שוב מרגישה חזקה: אם היא שואגת, מי לא ירא?
ביום בהיר אפשר לראות איך נשארים בליגה. אבל, לא כל הימים בהכרח בהירים. עמדות השוער ורביעיית ההגנה העונה בבית”ר צוותו למעשה במעין כינוס חירום. הכל ברירות מחדל. בפגרת המונדיאל יוסי אבוקסיס צריך לתכנן מחדש: אוראל דגני בקישור האחורי זה למשל פתרון טוב באופן חלקי – טוב לקישור האחורי, ורע להגנה. רצוי שבית”ר תעבור בפגרה מאלתורים למשהו ממוסד.
רשימת הקניות של אבוקסיס לקראת ינואר פחות רלוונטית, וזה מפני שאברמוב כבר הוכיח שכיסיו לא ממש עמוקים. ועדיין, שניים או שלושה שחקני חיזוק בכל העמדות, מלבד הקדמיות, נראים כמו חמצן הכרחי. עושה רושם שאבוקסיס ואברמוב איכשהו תמיד מוצאים דרך להביא חיזוק בפרוטות. זו תכונה טביבית שעליהם להשתמש בה במהלך סיעור המוחות בפגרה.
בכלל, הולך ומסתמן כי אבוקסיס ואברמוב מתאימים לעבוד יחד: הם אולי היחידים שיכולים להכיל זה את זה, שניהם לא ידעו מערכות יחסים מפוארות עם אנשי צוות אחרים סביבם. אבל ביחד, ובכן, הם חיים לא רע. אם ישכילו לאחר הפגרה להתחזק, וכמובן, לשמור על אספרייה, אז גם בית”ר תחייה לא רע בכלל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר