יונתן אלון, ספידי סמית' (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
יונתן אלון, ספידי סמית' (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

מנהל ספורטיבי? זה הפתרון?

להפועל ירושלים יש בעיות בוערות יותר ממינוי מנהל ספורטיבי שכלל לא בטוח שיצליח לשנות דברים

פורסם בתאריך: 17.11.22 15:00

מה זה בעצם מנהל ספורטיבי? בארץ, לפחות, זה מרגיש שמנהל ספורטיבי ובן דודו היועץ המקצועי הם המקבילה לובשת הטרנינג לתפקידי הרוחב שקצינים מקבלים בין תפקידים. האם יונתן אלון מבין מה משמעות הג'וב שלו, או שהוא לקח אותו כדי להיות חלק מהפועל ומתישהו לקבל את תפקיד המאמן? וכמה יועצים, מנהלים, מאמנים ועוזרים צריך כדי להבין שספידי סמית' רכז חלש, נועם דוברת רכז טוב והבטחה גדולה ושמתבקש עד בהול להחליף את סמית' בקומבו גארד יוצר וחודר שעושה הרבה נקודות ויודע גם לרכז?


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אלכסנדר דז'יקיץ' הגיע למצב שלכל העולם ברור שהרכז הפותח שלו לא מהווה איום על הסל ותוקע את ההתקפה אבל הוא מתעקש להתעקש עליו, לא ברור אם בגלל אגו או איזושהי שיטת משחק שסמית' נחוץ עבורה. אם הפעלה של גבוהים היא המשימה שבגללה סמית' עדיין איתנו, תנוח דעתך, אלכסנדר – לא מדובר בחקר האטום. ישנם אנשים נוספים בעולם שניחנו בסקיל הספציפי שנקרא למסור לזק הנקינס.
העמדה של הנהלת הפועל לגבי הצורך לשפר את הקבוצה אפילו יותר מתעתעת. אם הם חושבים שדרוש שינוי דחוף אז למה לבזבז כסף על מנהל ספורטיבי, ואיך יתכן שהמאמן עושה מה שבא לו? אם הם מתקשים לשכנע את דז'יקיץ' להחליף את סמית' ומחפשים פיגורת כדורסל שתצליח להגיע לליבו – אלון, מוכשר ככל שיהיה, אינו האיש לזה.
העונה הזו ממש לא גמורה, והעובדה שיש הייפ אדיר סביב הפועל ת"א, מכבי וחולון בזמן שמהפועל כולם מתעלמים יכולה לשמש אפילו יתרון. אבל בשביל זה צריך להתנהל בחוכמה ובמהירות. הציוות של הנקינס ומאיירס הוא כרגע הכוח העיקרי של הפועל והיתרון היחיד שיש לה על קבוצות אחרות, ולכן ההנהלה חייבת לחזק את הקו האחורי ולהביא לשם עוד יצרן נקודות מלבד קרינגטון.
ומה לגבי האוהדים? אני אישית לקחתי ללב את העובדה שבמכבי ביקשו לארח משחקים נגד הפועל ת"א בלי הקהל האורח, אבל עם הקהל של הפועל הם סבבה. משחק החוץ ביד אליהו ב-27.11 – זו הזדמנות מצויינת להראות איך מתנהגת חיה פצועה, על הפרקט וביציע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר