אלכסנדר דז'יקיץ', שחקני הפועל (צילומים: אורן בן חקון)
אלכסנדר דז'יקיץ', שחקני הפועל (צילומים: אורן בן חקון)

בישול ארוך | טור דעה

על פניו הפועל לא נראית קבוצה מרשימה במיוחד, אבל היא בכל זאת נמצאת במגמת השתפרות, גם אם היא איטית ומבוקרת

פורסם בתאריך: 24.11.22 17:04

שחקניו של אלכסנדר דז'יקיץ' מתחילים להתגבש. זה אומנם קורה לאט, בדיוק כמו בישול ארוך, אבל לפחות מתבשל. לא תמיד זה הכי טעים, אבל לפחות אכיל, כלומר מנצחים וזה לא מעט. גם הנצחון המוחץ על גליל עליון לא גרם לאף אחד להאמין שיש פה קבוצה חזקה, ואני לא חושב שמישהו בהפועל צריך לחיות באשליות שהיכולת הזאת תספיק ביום ראשון הקרוב נגד היריבה המושבעת, מכבי תל אביב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הצהובים של עודד קטש יגיעו אחרי שבוע עמוס שבו שיחקו משחק דרבי מתיש ועוד שני משחקי יורוליג, וסביר שיגיעו עייפים והפועל בהחלט יכולה לנצל זאת, כשהיא עצמה מגיעה אחרי שבוע של מנוחה. לאדומים מנגד, אין כרגע יכולות התקפיות מרשימות, אבל מה שכן יש זה יכולות הגנתיות בולטות, כאשר הגודל של הנקינס ומאייריס בצבע יקשו מאוד על גבוהי מכבי ת"א ששולטים בריבאונד במשחקי הליגה.
מצבת השחקנים הישראלית שהיתה עקב אכילס בשנה שעברה ממשיכה באותה המגמה. עוז בלייזר בעיקר פצוע ועוד לא נתן את מה שמצפים ממנו, איתי שגב מעולם לא בלט, ואומנם יש לי המון ריספקט להגנה של אור קורנליוס ולהתקדמות הנאה שלו, אבל גם הוא לא ישראלי בכיר. נועם דוברת, שסופסל במשחק האחרון בגלל יכולת רעה, ממשיך לגלות חוסר יציבות והוא אחד השחקנים הכי מאכזבים בעיני.
זה בולט בעיקר אחרי אליפות אירופה לנבחרות עתודה שבה הצטיין, שלאחריה היו לי ציפיות רבות ממנו שיקפוץ מדרגה ויהיה לישראלי בכיר. למרות שיש לו את כל הסיבות לפרוץ ולהיות דומיננטי, הוא ממשיך ביכולת הבינונית. לאור המצב, אני חושב שדז'יקיץ' צריך לחשוב על חיזוק ישראלי למצבת השחקנים הנוכחית. בינתיים, גם בעקבות חולשתו של דוברת ושל ספידי סמית' (פרט למשחק האחרון) בעמדת הרכז, הובא ברנדון בראון, גארד מייצר, עם נסיון אירופי וקליעה טובה שאמורה לעזור בנקודות החלשות של הקבוצה: קליעה, ייצור נקודות ורכז משחק דומיננטי. הוא כנראה לא מגיע על חשבון אף אחד, אלא יהיה הזר השביעי במספר. פרט אליו, הפועל זקוקה לגבוה נוסף. זה צריך להגיע על חשבון סנדר ונה האסטוני שלא נספר יל ידי המאמן הסרבי ואני צופה שינויים גם בגזרה הזאת שתעזור למגמת ההשתפרות האיטית של הקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר