גלעד לוי, אור קורנליוס (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים)
גלעד לוי, אור קורנליוס (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים)

כמה טוב שבאתם | דעה

המשבר שפקד את האדומים בתחילת השנה מאחוריהם, ולמרות שהכדורסל לא יפה לעין הוא די יעיל

פורסם בתאריך: 2.12.22 00:46

כמה טוב שבאתם. נראה כי לאט לאט ובעקביות הסגל מתחיל להתחבר, השלשות מתחילות להיכנס וההגנה הלוחצת נותנת את אותותיה. אחרי הניצחון הגדול ביד אליהו, אפשר להגיד כי המשברון שפקד את האדומים בתחילת העונה רשמית מאחוריהם.
הכדורסל שמשחקת הפועל אמנם לא יפה לעין, אבל מאוד יעיל. ההתקפות משוחקות כמעט לכל אורך שעון ההתקפה (מה שגורר לפחות פוזשנים לקבוצה היריבה) ומדגיש את היתרונות היחסיים של הפועל במשחק הפנים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ואם במשחק פנים עסקינן – דז׳יקיץ׳ חייב להתחיל ולהשתמש, גם אם באופן כירורגי, בגלעד לוי. הסנטר הצעיר שווה הרבה יותר משתי דקות משחק (בטח בליגת העל), וסט הכלים שלו יכול להשלים את עמדת הסנטר באדום. מדובר בהזדמנות אדירה להפועל, הזדמנות שאסור לפספס, היות וסנטרים איכותיים הם מצרך יקר, בטח ובטח כשמדובר בסנטר ישראלי (עם קליעה לא רעה בכלל) במימדים שאנו לא רגילים לראות במחוזותינו. הפועל הפסידה כמה וכמה פרוספקטים צעירים כדוגמת רפי מנקו, רועי הובר ועידו פליישר, ונקווה שלוי יחרוג מהסטטיסטיקה. הסוד לפריחתו של לוי, כמו של כל שחקן צעיר, טמון בכמות דקות משחק אמיתית, שנקווה שעוד יגיעו במהלך העונה. נמשיך ונעקוב בעניין.
רבים הרימו גבה עם החתמתו של אור קורנליוס בקיץ הנוכחי. אני ביניהם. עד כה, השחקן לגמרי מצדיק את מקומו כלגיטימי בקבוצה כסטופר הגנתי אמיתי ובלתי מתפשר. אני הייתי שוקל להשתמש בו יותר כסמול פורוורד מאשר כקלע, מה שייתן גם אוויר לנשימה לליוואי רנדולף. השימוש בו כפורוורד ידגיש בנוסף את קארינגטון כקלע המרכזי בסגל הנוכחי (כל עוד ברנדון בראון לא הוכיח לנו אחרת) ויעניק לו ביטחון, ויאפשר לעתים הרכבי סמול בול בהם רנדולף יתופקד בעמדה מספר ארבע.
אפרופו בראון, החתמתו מהווה חותמת סופית על סוג השחקנים אותם בחר המאמן הסרבי לקבוצה – שחקני הגנה מצוינים עם אופי נוח לאימון. רבים קיוו כי כחיזוק לעמדות הגארד יגיע שחקן עם שם יותר מפוצץ או רזומה מרשים יותר, אך אני משוכנע שבראון ייתן גם מענה לסוגיית הקליעה בקבוצה וגם לדקות המנוחה של ספידי סמית׳, ויגוון את תפקידו של דוברת בסגל.
ניכר כי דז'יקיץ' מאמין בסגל הישראלי שלו, ולא בכדי. בכל ניצחון חשוב העונה, היה זה ישראלי אחר שנתן את הגרוש ללירה בדרך לניצחון – ונקווה שהתופעה רק תתעצם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר