מיכאל אוחנה, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

חזור הביתה | דעה

הידיעות על אפשרות חזרתו של מיכאל אוחנה לבית"ר משמחות אותי. בקיץ הוא עזב כשעוד לא היה ידוע מצבה של הקבוצה, אבל זה הזמן שלו לחזור

פורסם בתאריך: 8.12.22 14:41

שוק מלפפונים בחודש דצמבר זה מוזר, אבל גם חלק מנפלאות המונדיאל בקטאר, אז אצטרף לחגיגה: קראתי את הידיעה על חזרה אפשרית של מיכאל אוחנה לבית"ר, ואני לגמרי בעד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בסופו של דבר הוא אוהד בית"ר. אני נורא אוהב ומתחבר לשחקנים שבנשמתם הם באמת ובתמים אוהדי הקבוצה, ואוחנה הוא אחד כזה, שכל השנים אהד את בית"ר. הקדנציה שלו בבית"ר אמנם לא היתה מוצלחת, רוויית פציעות ואכזבות מקצועיות, למרות הכשרון הגדול, אבל הוא ללא ספק היה שחקן אהוד בתוך הקבוצה, על ידי השחקנים ואנשי המועדון וגם ביציעים. הוא קיבל תמיכה גם כשעבר פציעות לא פשוטות, ומי כמוני מבין שהוא עבר טראומה רצינית שהקשתה עליו להוכיח את יכולתו, למרות שאת ההברקות שלו אי אפשר היה לפספס כשהיה על המגרש.
בקיץ האחרון הוא עזב לנתניה, אבל זה היה עוד בטרם ידע מה יקרה עם בית"ר, שהייתה באי וודאות נוראית. זו סיטואציה קשה לשחקן, ואני לא יכול שלא להבין אותו, וברגע שקיבל הצעה ממועדון מכובד כמו נתניה זה הגיוני שיעבור לשם. בסופו של דבר זה מקום עבודה, והוא צריך להתפרנס כך שאין בליבי כעס עליו כלל. אני עוקב אחריו וראיתי שהוא לא השתלב בנתניה ולא אכחיש שאיפשהו שמחתי בכך, כי אני רוצה אותו חזרה בבית"ר, כך שאם יחזור לכושר הוא לגמרי יכול לעזור ליוסי אבוקסיס.
אוחנה הוא בדיוק מה שבית"ר צריכה. שחקן עם יכולות וירטואוזיות וטכניות גבוהות, אחד שאוהב את המועדון ואין לי ספק שביחד עם תמיכת הקהל הוא יכול לתרום. אחרי חצי שנה לא פשוטה בנתניה, הוא ישמח לקבל את החיבוק מהאוהדים שהוא כל כך זקוק לו, זה יכול להרים אותו ויעזור גם לקבוצה עצמה.
אני חושב שהוא יכול להיות החוליה החסרה להתקפת בית"ר. בחלק הקדמי יש לבית"ר המון כלים עם ירדן שועה, יון ניקולסקו וכמובן דנילו אספרייה, ואוחנה יכול להיות זה שמחלק להם את הכדורים, כשהוא יודע להחזיק היטב כדור במרכז המגרש ויכול להיות האקס פקטור. בבית"ר הוא יקבל את הבטחון שאבד לו ואין לי ספק שהוא יתן את המקסימום למועדון. איתו ועם חיזוק חוליית ההגנה בדגש על המגינים בית"ר תוכל להשתדרג.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר