אוהדי בית"ר, יון ניקולסקו (צילומים: אורן בן חקון, באדיבות בית"ר ירושלים)
אוהדי בית"ר, יון ניקולסקו (צילומים: אורן בן חקון, באדיבות בית"ר ירושלים)

חבל שגם הדרבי לא בשעת צהרים | דעה

לאחר ההצלחה המסחררת בקיום המשחק בצהרי השבת שמשך אליו אלפי אוהדים, אפשר מבחינתי לקיים את הדרבי בשעה מוקדמת או בסמוך לצאת השבת ובכך ולהמשיך להביא אוהדים רבים אל תוך חוויית הכדורגל

פורסם בתאריך: 5.1.23 01:07

שבת שלום לכל 12,081 (לדעתי היו יותר) אוהדי בית"ר שבאו בצהרי שבת לאצטדיון טדי. לראות אתכם, מחזיקים את הילדים והילדות, עם הצעיפים בצוואר או ביד, ולראות את המשפחה המורחבת מגיעה – זה הנצחון האמיתי. היה אומנם קושי גדול למצוא חניה, כי המשטרה לא נערכה כמו שצריך ולכן נוצרו פקקי ענק בדרך לטדי ומסביב לאיצטדיון, אבל זה היה שווה את זה. לפחות בפעם הבאה כשבית"ר תשחק בשבת, תדע המשטרה להיערך לקהל גדול, גם אם זה משחק נגד נס ציונה הקטנה. כשהגעתי למחלף בגין דרום על הציר של מלחה קיבלתי את הכאפה. מה הולך פה? בית"ר רצה לאליפות? מאיפה כל האלפים האלה הגיעו ביום שבת למשחק בשעה 15:00?


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אם לומר את האמת, זמן רב שלא התרגשתי כך ממשחק כדורגל. היה פשוט מחזה מרגש מבחינתי לראות קהילה שלמה ישנה-חדשה שוב במגרשי הכדורגל. שאף אחד לא יתבלבל, הדירו משפחות שלמות שלא רוצות לחזור בשעת לילה מאוחרת לבית ובלי אפשרות לתת לילדים לחוות משחק כדורגל במשך שנים. הרגשתי כאילו חזרתי שוב לימים בהם אבי לקח אותו לראשונה בגיל 5 לראות את אלי אוחנה ורונן חרזי.
מבחינתי אפשר לעשות גם משחקי עונה בשעות כאלה כדי לתת גם לדור הצעיר לטעום את טעם הכדורגל האיכותי. אפשר שיהיו משחקים נוספים בשעה כזאת ולא רק במוצאי שבת בשעות מאוחרות או בימי ראשון בערב. צריך שיהיה איזון.
הנה מגיע הדרבי הירושלמי, הייתי שמח אם היה מתקיים בשעה 17:30 ולא ב-19:30, כדי שהדור הצעיר ימשיך ויטעם את טעם הכדורגל. אפרופו דרבי, בית"ר מגיעה אליו ללא האיש הכי חם שלה, יון ניקולסקו, שאני די בטוח שאם היה משחק הפועל היתה חוטפת רביעייה בכושר שבו בית"ר נמצאת.
מצד שני, חבל לי מאוד שבשביל שהצהובים-שחורים ינצחו משחק הם צריכים להבקיע שלושה שערים, כי הם חוטפים שערים מצחיקים. בית"ר חייבת להגיע לדרבי כאילו יצאה מלוע של תותח בשביל לכפר על ההפסד בדרבי הראשון, שם נראינו כמו קבוצה מליגה ב'. אבוקסיס צריך לדרוש לחץ על כל המגרש כבר מהדקות הראשונות. לטעמי סתיו נחמני צריך להחליף את ניקולסקו בטריו ההתקפי, שיהיה זה שיוביל את בית"ר לניצחון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר