יוסי אבוקסיס, מקסים גרצ'קין (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, מקסים גרצ'קין (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | פשוט פראיירים

את הדרבי בית"ר לא ניצחה בגלל ההגנה הרעה שמאפיינת אותה כל השנה, כשחיזוק הקבוצה צריך להגיע לשם. ביום שני תארח בית"ר את מכבי ת"א והגיע הזמן שהיא תחזור להסתכל להם בלבן של העיניים

פורסם בתאריך: 11.1.23 23:59

פראיירים. פשוט פראיירים. אין דרך אחרת להגדיר את ספיגת השער של בית"ר בדקה ה-96 מול היריבה העירונית. כמה טעויות הגנתיות כבר אפשר לבצע בשתיים-שלוש דקות? טעויות ששחקנים בנערים ג' לא עושים. זה מתחיל בסגירה אלכסונית מזעזעת של מקסים גרצ'קין החולמני ומסתיים בעמידה לא נכונה של איתמר ישראלי, שלא קרא נכון את המהלך, כשבין לבין בר כהן לא מבין שצריך "להרוג משחק" וללכת לכיוון דגל הקרן כדי להעביר את הזמן. יש לו הרבה מה ללמוד מאבו פאני, שעשה זאת נגד מכבי תל אביב בצורה מרשימה. אשמה נוספת היא על שחקני הקו השני, כשבמצב של 0:1 וביתרון שחקן, לא יצאו ללחוץ על מובילי הכדור של הפועל. היחיד שעשה זאת היה דנילו אספרייה, אבל זה לא מספיק.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כשמסתכלים על העמידה של שחקני בית"ר במהלך של שער השוויון של הפועל, אפשר להבין למה ההגנה של יוסי אבוקסיס כל כך חלשה. למזלנו, הכל התחבר מבחינה התקפית, כי אם לא ההתקפה, כנראה שהיינו עכשיו עמוק מתחת לקו האדום, בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. אבוקסיס חייב לעשות מספר שינויים בסגל הקבוצה ובעיקר לנפות ממנו גם שחקני הרכב, כי עם כל הצער, אין להם מקום בליגת העל ובטח שלא בבית"ר.

את עמית כהן ומקסים גרצ'קין הייתי משחרר. שניהם לא תורמים כלום למשחק ההגנה וגם לא להתקפה. במצב הקיים הייתי רוצה לראות את ליאון מזרחי ואבישי כהן, שני שחקני בית, מאיישים את העמדות הללו, עד שיגיעו שני מגינים טובים שישדרגו את הקבוצה.

הבסיס של בית"ר טוב, בין הטובים בליגה לטעמי. ברק אברמוב חייב להבין שאפשר לשדרג את הקבוצה בארבע נגיעות קסם: ראשית, יש להחתים שוער ברמה גבוהה במקומו של ישראלי, שלא יכול להביא נקודות (ובנס גם עלינו שלב בגביע), לאחר מכן צריך מגינים, משם להוסיף בלם במקומו של מחיאס ואחרון חביב – חלוץ נוסף ליד ניקולסקו.

 

 

האווירה בדרבי היתה נהדרת, כשהאוהדים של בית"ר ממשיכים להיות הדבר הכי טוב שקיים במועדון. ביום שני, תארח בית"ר את מכבי תל אביב. בשנים האחרונות, מעבר להבדלים ברמה התקציבית, יש גם פערים מקצועיים שבית"ר פשוט לא מסוגלת להתמודד איתם. הגיע הזמן להחזיר את ההרתעה ולהסתכל בלבן של העיניים למכבי, בוודאי באיצטדיון טדי ולנסות להוציא נקודות. מכבי פגיעה, בית"ר צריכה להאמין ולהעז כי ביחד עם הקהל, היא יכולה להשיג שלוש נקודות חשובות בדרך לפלייאוף העליון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אתה גאון

    אתה גאון . גם אני יכול להביא את חדרה לאליפות עם ארבע "נגיעות קסם", שוער לוריס, בלם מקגוויר , חלוץ פטקוביץ הקרואטי ושני מגינים שאתה מציע זה חמש . אגב , הכסף שלך ? .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר