ירדן שועה, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
ירדן שועה, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | פורפורציות חברים

למרות התיקו מול הפועל חיפה אני מאמין שבית"ר תהיה בפלייאוף, אך גם יגמר לנו האוויר ועד סוף העונה התוצאות יהיו פחות מוצלחות, עדיין העונה הזאת תיחשב להצלחה אדירה. ואתם האוהדים? תמשיכו לתמוך ותעשו את ה"מיני מנוי" שתורם כלכלית למועדון

פורסם בתאריך: 23.2.23 01:10

מי האמין בקיץ האחרון שלמעלה מ-8,000 אוהדי בית"ר יצאו מדוכדכים מסמי עופר כי עשינו תיקו, ששם אותנו "רק״ במקום השישי שלושה משחקים לסוף העונה הסדירה? אז כפי שאמר חברי ליציע מאור יפרח – "פרופורציות חברים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

אפתח הפעם בהימור, גם אם חס וחלילה נפסיד למכבי חיפה, ובהתחשב בלוח המשחקים של היריבות שלנו, אני מאמין שנהיה בפלייאוף העליון. הקבוצה מגיעה לישורת האחרונה קצת עייפה, בעיקר בחלק הקדמי, וככל שחלוץ הרכש פריידיי ישתלב מהר יותר ככה נוכל לחלק עומסים. ירדן שועה ויון ניקולאסקו כמעט ולא נחים, שלא לדבר על דנילו אספרייה שהוא כבר לא ילד. המשחק נגד עפולה יהיה זמן טוב לנסות ולהכניס לעניינים שחקני התקפה, כדי שיהיו חלק מהרוטציה כמו לי-און מזרחי (שעד עכשיו שיחק בכלל כמגן).
חשוב לזכור, גם אם בפלייאוף יגמר לנו האוויר ועד סוף העונה התוצאות יהיו פחות מוצלחות, עדיין העונה הזאת תיחשב להצלחה אדירה וחשוב מכך, יש בסיס טוב לסגל עם שחקנים בגילאים הנכונים לעונה הבאה. נצטרך לחזק בקיץ במקומות הדרושים ולבנות קבוצה טובה ובעיקר עמוקה יותר לעונה הבאה כחלק מהסקת המסקנות. גם אם נגיע עייפים לפלייאוף, אנחנו עדיין במרחק שני משחקים טובים (חצי גמר וגמר) ומשחק סביר (רבע הגמר) מעונה חלומית שנוכל לספר לילדים שלנו עליה.
במוצ"ש נפגוש למשחק חוץ את האלופה מכבי חיפה, שחבל שהפסידה למ.ס אשדוד, מה שיגרום לה להגיע דרוכה יותר למשחק. למרות זאת, ראינו כבר בסיבוב הראשון שבלי קורנו, זאת קבוצה שאנחנו יכולים להתמודד איתה. האמצע של הירוקים מהכרמל רך מאוד מאז עזיבת נטע לביא, וביום טוב בית״ר יכולה לחזור עם נקודות משם.
אמשיך להפציר בכם האוהדים לעשות את ה"מיני מנוי", מלבד שזה משתלם כלכלית ותורם למועדון, זה יתן לכם אופציה לקנות כרטיסים למשחקי חוץ. בעזרת השם נגיע גם לחצי גמר ולגמר הגביע, וזה חשוב לקדימות עבור אוהדים שיש להם מנוי ומיני מנוי. בעונה הבאה אני מאמין שהמזרחי כבר יהיה סולד אאוט למנויים וזאת הדרך הכי טובה לבנות קהילה וקהל. אם ננצח במוצ״ש וגם אם נפסיד, צריך לזכור איפה היינו בקיץ ואיפה אנחנו היום. כל עוד ניתן גב לקבוצה כמו העונה, גרף ההשתפרות שלנו רק יעלה ויעלה. אני מחכה כבר לראות את כולכם ביציע K תחתון בסמי עופר במוצאי שבת, ניתן את הגרון ונדחוף את הקבוצה שלנו, את האריות מהבירה, לניצחון אדיר בחיפה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר