יוסי אבוקסיס (צילום: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס (צילום: אורן בן חקון)

דעה | פלייאוף עליון – הישג יוצא דופן

אם ליוסי אבוקסיס יהיה קצת יותר אומץ ותעוזה, בית"ר תיכנס לפלייאוף העליון, שיחשב להישג יוצא דופן לאור רכבת ההרים שעברה הקבוצה השנה

פורסם בתאריך: 1.3.23 23:59

בימים בהם סוגיות משפטיות-חוקתיות מרעידות את הארץ ומעמיקות את הקרע בעם, נראה שניתן להסכים על דבר אחד – שופטי ליגת העל לא זקוקים לרפורמה שיפוטית, אלא למהפכה של ממש. בית״ר הגיעה לסמי עופר, עמדה מחצית שלמה מול מכבי חיפה אנמית, וחטפה מתצוגת שיפוט שתבייש כל שופט כדורגל באשר הוא. אבל, וזה אבל גדול, מעבר לתצוגת השיפוט צריך לדבר גם על כדורגל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הכדורגל לא היה מלהיב ולא היה אמיץ. האשם העיקרי כאן הוא לא השופט, אלא יוסי אבוקסיס. אחרי החיזוק בהגנה בחלון ההעברות, מותר להמר קצת יותר. בית״ר מסוגלת לצאת קדימה, לשלוט בקצב המשחק ולהשאיר למכבי חיפה הרדומה אבק, או לכל הפחות לחייב אותה להתעורר. אבוקסיס עלה להגנה, גם במערך וגם בצורת המשחק. המחיר עלול להיות כבד – ולהשאיר את הצהובים-שחורים מחוץ לפלייאוף העליון למרות היכולת הטובה.

בכל זאת, בהתייחס למצב בתחילת העונה, ובמהלך העונה, יש הרבה מקום לתקווה. אבישי כהן נראה נהדר, הרכש גרם להגנה להתייצב והרוח נושבת במפרשים. בקרב על המקום בפלייאוף העליון הכל עדיין פתוח, למרות שהמשחקים שנותרו הם קרבות של ממש. הפועל תל אביב מגיעה לטדי ומסיימים עם נסיעה ארוכה לסכנין. שתי היריבות הקרובות איבדו עניין בליגה, אבל מול בית״ר יש להן עניין של ממש. רגע לפני הפלייאוף העליון, הגיע המבחן האמיתי של בית״ר – דשדוש? ובית״ר עם המחמאות בפלייאוף התחתון. להוציא 6 נקודות בשני קרבות? קשה, אבל לא בלתי אפשרי. הצהובים-שחורים יכולים להתעודד בהתחשב בעובדה שהיריבות למאבק יתקשו לנצח את שני המשחקים שנותרו להן. אשדוד תארח את סכנין ותיסע למשחק חוץ קשה בנתניה. הפועל ירושלים תחפש נקודות מול מכבי ת״א בבלומפילד ומול ריינה שמנסה להישאר בליגה.
חשוב להדגיש: פלייאוף עליון יהיה הישג יוצא דופן בעונה יוצאת דופן, גם במונחים של בית״ר. רכבת ההרים העונה חוצה גבולות ומחנות. ההבדל בין פירוק לתקווה חריג גם במונחים הירושלמיים. אולי, רק אולי, רכבת ההרים הזו יכולה להסתיים בטעם גן עדן – פלייאוף עליון, ולא נכתוב מעבר, רק מילה אחת: גביע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר