עדי יונה, יוסי אבוקסיס (צילומים: באדיבות בית"ר ירושלים, אורן בן חקון)
עדי יונה, יוסי אבוקסיס (צילומים: באדיבות בית"ר ירושלים, אורן בן חקון)

דעה | יוסי, רוצים כדורגל שמח

חיים אוחיון מבקש רק דבר אחד מיוסי אבוקסיס: תשחק כדורגל יותר התקפי. אין סיבה להכניס את עדי יונה ובר כהן רק במחצית השניה כשהקבוצה בפיגור, היית צריך לשחק עם השחקנים היצירתיים כבר מההתחלה, בטח שלקבוצה אין ממש על מה לשחק עד לחצי גמר הגביע

פורסם בתאריך: 22.3.23 23:48

אם בחודש אוגוסט 2022 היו אומרים לי שבית"ר תסיים את העונה הסדירה במרחק רב מהקו האדום ועם כרטיס לחצי גמר גביע המדינה, כנראה שהייתי מאוד מרוצה וחותם על כך בלי לחשוב פעמיים. דבר הוביל לדבר והעונה התפתחה (בעיקר הסיבוב השני), כך שאפשר היה להשיג הרבה יותר.
המטרות התעדכנו לאחר החיזוק של חודש ינואר, ובמועדון כבר לא חששו להצהיר כי הם רוצים את הכרטיס לפלייאוף העליון. אך דווקא בשיא המומנטום, בית"ר קרסה, או יותר נכון הדמות של המאמן ההגנתי עם הכדורגל הנסוג השתלטה על יוסי אבוקסיס שוב, דווקא ברגעים הקריטיים של העונה.
את המשחק האחרון נגד הפועל תל אביב ניצחנו, זה בהחלט משמח, אבל זה קרה באיחור של שבועיים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

הניצחון בשבת האחרונה רק מבליט עוד יותר את הבושה שהפסדנו פעמיים העונה לקבוצה הכי חלשה שאני זוכר של הפועל תל אביב. אך מה שמפריע לי אצל אבוקסיס הוא שגם במשחק הזה הוא לא מסוגל לשחק כדורגל משוחרר והתקפי ועלה עם קישור אפור ונסוג, שלא יכול לייצר מצבים כלל. החילופים, כהרגלו בקודש, מגיעים רק לאחר ספיגת שער. הפיגור במשחק גרם לאבוקסיס להכניס את היצירתיים בר כהן ועדי יונה בשלב מוקדם של המחצית ולא בדקה מאוחרת יותר, והכניסה שלהם הביאה את היכולות ההתקפיות של בית"ר לביטוי. אני חושב שזו ההופעה הכי טובה של עדי יונה מאז שהוא עלה לבוגרים ויש לו חלק גדול בניצחון על הפועל.
הנצחון הגיע בזכות שער אדיר של גריגורי מורוזוב ועוד אחד של תמיר עדי, שכבש את שער ניצחון מבישול של שחקן העונה של בית"ר דנילו אספרייה, ואנחנו ביציעים זכינו לראות ניצחון ראשון בליגה על הפועל תל אביב מאז עונת 2019/20.
עד לחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב ב-3.5 יש לבית"ר ארבעה משחקי ליגה, בזמן הזה בית"ר צריכה להגיע לכל משחק בכדי לשחק כדורגל משוחרר ולעלות במטרה לנצח כל משחק. חשוב להגיע למשחק נגד מכבי תל אביב עם ביטחון עצמי גבוה של השחקנים ואמונה שלמה שאפשר לעלות לגמר, וזה יקרה באמצעות נצחונות בפלייאוף התחתון וכדורגל חיובי.
אקורד הסיום שוב שייך לאבוקסיס: בכדי להצליח בבית"ר הוא תצטרך לשנות את הסגנון המשחק ההגנתי והנסוג בו אתה דוגל. כאוהדים גדלנו על בית"ר התקפית והרפתקנית ואנחנו מעדיפים לראות משחק כדורגל שמתבסס על התקפות מסודרות וכדורגל יוזם ולוחץ על פניי משחק כדורגל הגנתי, מבוקר והתקפות מתפרצות. הבנה זו היא תנאי הכרחי להצלחתו של אבוקסיס בבית"ר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא מבין כדרוגל

    אין דבר כזה יותר כדורגל התקפי. אולי בליגות נמוכות. כדורגל היום נמצא במהפיכה שבה על טעות נענשים . משחק הרבה יותר ממושמע טקטקית, פיזי עם כושר גופני. לוחצים על כל מגרש. וזה יילך ויהפוך מובהק יותר . כמו שאין מקבילה בכדורסל למשחק התקפי כך גם בכדורגל זה יהיה דומה . מי שחשוב במונחי המאה ה-20 לא מבין כמה מדעי כדורגל היום. כל הקבוצות בעולם נבנות מאחור לפנים. אין באירופה קבוצה אחת עם התקפה טובה והגנה חלשה . קבוצה חזקה ברמה של ההגנה שלה. השאר זה בונוס לא תחליף .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר