אלכסנדר דז'יקיץ', קאדין קארינגטון (צילומים: אורן בן חקון)
אלכסנדר דז'יקיץ', קאדין קארינגטון (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | לא מורידה רגל מהגז

צמד הנצחונות בליגה על הפועל ת"א ונס ציונה מראים שאצל דז'יקיץ' אין הנחות. רגע לפני שהפועל טסה לפיינל פור, היא פוגשת ביום ראשון את היריבה הצהובה ואין הכנה ראויה מכך בתקווה שיסתיים בנצחון אדום

פורסם בתאריך: 4.5.23 22:30

למרות שהראש של שחקני הפועל נמצא כבר בפיינל פור במאלגה, שחקניו של אלכסדר דז'יקיץ' יודעים לעשות הפרדה ולהתמקד במשימה אחרת שמתנהלת במקביל – הקרב על המקום השני בליגה מול הפועל תל אביב המוביל ליתרון ביתיות, כנראה נגד אותה קבוצה. אם להסתכל על המשחקים בין הקבוצות העונה, אפשר לראות שפעם אחר פעם הפועל מנחיתה נוק אאוט על דני פרנקו ושחקניו – בבית ובחוץ – אז לא בטוח עד כמה יש משקל ליתרון ביתיות בסדרה עתידית בין הקבוצות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

כך או אחרת, אצל דז'יקיץ' "לא לוקחים שבויים" והוא כהרגלו דורש אינטנסיביות הגנתית משחקניו, וגם בהיעדרו של הרכז המוביל ספידי סמית', יש שחקנים אחרים אשר לוקחים את המושכות ואפשר לסמוך עליהם (ברנדון בראון). המקצוענות של הפועל השנה בזכות הגנרל הסרבי ראויה לשבחים מפה ועד למאלגה. לא זכור לי שראינו אי פעם גישה כזאת מקבוצה של האדומים והאמת לא בטוח שבכדורסל הישראלי בכלל. שאפו.
ביום ראשון תשחק הפועל נגד מכבי ת"א בעוד משחק סופר קלאסיקו, רגע לפני היציאה לפיינל פור במאלגה. הפעם, אני מניח, דז'יקיץ' לא יחלק את הכוחות כפי שעשה במשחק הקודם בליגה בין הקבוצות 48 שעות לפני המשחק הקריטי מול א.א.ק אתונה, ואפשר לצפות לקרב ענקים בין שתי קבוצות הנמצאות בכושר טוב, כל זה חמישה ימים לפני משחק חצי הגמר מול טנריפה. אין ספק שהפועל לא יכלה לבקש משחק הכנה טוב יותר.
הגרלת הפיינל פור זימנה כאמור להפועל את טנריפה הספרדית, אלופת המפעל וקבוצת צמרת מאוד חזקה השנה בליגה הטובה ביותר באירופה, שם היא ממוקמת במקום הרביעי מתחת לשלוש קבוצת היורוליג, כשאין ספק שהיא כזאת בעצמה מבחינת הרמה עם שחקנים מנוסים ואיכותיים.
אני בטוח שהצוות המקצועי הספרדי כבר עובר על משחקי האדומים ושובר את הראש איך לפרק את ההגנה האגרסיבית והקפדנית של אלכסנדר דז'יקיץ'. מצד שני, מזה תקופה שהפועל מגלה גם יכולות התקפיות משופרות והיא לא רק קבוצת הגנה, אלא גם קבוצה שיש לה גם כלים התקפיים. קאדין קארינגטון (הישראלי לעתיד?) נמצא בכושר פנטסטי המתנהל כסוג של "רוצח שקט" והוא לבטח יהיה אחד מהמפתחות במשחק הפיינל פור. לא מפתיע לגלות שנבחרת ישראל רוצה אותו לשורותיה כמתאזרח המוביל. רגע לפני הפיינל פור, אני מבקש ניצחון מתוק ויוקרתי על היריבה בצהוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר