אלכסנדר דז'יקיץ', יונתן אלון (צילומים: אורן בן חקון, באדיבות הפועל ירושלים)
אלכסנדר דז'יקיץ', יונתן אלון (צילומים: אורן בן חקון, באדיבות הפועל ירושלים)

דעה | הפוטנציאל בשמיים

אחרי העונה הנהדרת שעברה על הפועל בעונה הקודמת, העונה הקרובה צפויה להיות עוד יותר טובה. סגל השחקנים ישודרג, שאיפות להישגים בכל הגזרות, כוננות יורוליג עתידית ואוהדים רעבים שיצביעו ברגליים. יש למה לצפות

פורסם בתאריך: 29.6.23 22:35

כמו שזה נראה כרגע, על פי פרסומים זרים, הפועל ירושלים מודל 2023/24 צפויה להיות שדרוג של מודל 22/23. רק חבל שמסיבות פוליטיות נישאר גם השנה בליגת האלופות. אז מה היה לנו עד עכשיו:
1. סגל שחקנים – יונצ'וק (יונתן אלון) ואלכסנדדר דז'יקיץ' קיבלו אור ירוק להסתער על השוק הישראלי, ככה שכל ישראלי בכיר הפך בין לילה למועמד לנחות בארנה. בעצם, אין ישראלי בכיר שאינו מועמד להפועל. בגזרת הזרים, נראה (וטוב שכך), שהשניים לא מסתנוורים ולא משתוללים עם הכסף הגדול, ומעדיפים לשמור על הסגל הזר הקיים עם ליטושים בעמדות שדורשות זאת. הרעיון נכון. לשמור על הבסיס הקיים, שכבר מכיר את שיטת המשחק של הסרבי ועם חיזוק נכון, להפוך מקבוצת הגנה אדירה, לקבוצה שלמה משני צידי המגרש. תארו לכם את הסגל של מודל 22/23, ששמר את היריבות על 70 נק' פלוס מינוס, והתקפה כשרונית שיכולה בערב נתון לקלוע 90 נק'. זה הגרוש ללירה שהיה חסר לנו כל כך בשנה שעברה ואז אמאל'ה ואבאל'ה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

2. מה זה BCL? – את השאלה הזו נמשיך לשאול גם השנה. הבעלים מתן אדלסון, ולא כולם אוהבים את זה, בחר מטעמים פוליטיים להישאר בליגת האלופות, המכונה בפי חלק מהאוהדים ביציע, "הצ'יפופו ליג". בראייה לרחוק, מבחינת הבעלים מדובר במהלך שעשוי להתברר כנכון עם האיחוד המתגבש עם היורוקאפ (שנה-שנתיים, אבל מי סופר). מבחינה פוליטית כן, לא בטוח שמבחינה מקצועית. בטווח הקצר, זו טעות שלא ללכת על כל הקופה עם היורוקאפ, למצב ולמתג את הפועל מחדש במפעל נוצץ יותר, המעניק במקרה של זכייה, את המפתח לליגה של הגדולים (ולא יעזור בית דין למי שלא רוצה אותנו שם). קבוצה שמכוונת גבוה, ויש לי תחושה שאדלסון מכוון לשם, חייבת לשחק במפעל הכי בכיר, בגדר האפשר כמובן. חבל שקברניטי הקבוצה החליטו להישאר בליגת האלופות וזה עוד אחרי שוויתרו על אירוח הפיינל פור בשנה שעברה.
3. אוהדים – איך שלא נסובב את זה, עם הכסף באים השחקנים, עם סגל נוצץ יבואו האוהדים. כן-כן, אותם אוהדים שמילאו את הארנה כמעט בכל משחק בתקופת אורי אלון. הקהל יחזור. הוא חייב. והוא יצביע ברגליים כבר בשלב מכירת המנויים, שאגב נפתחה השבוע. כי ראינו נגד היוונים בארנה ובפיינל פור במלאגה כמה האוהדים הנפלאים שלנו שווים לקבוצה. יאללה, לרוץ לרכוש/לחדש/לשדרג מנויים ובואו נפוצץ את הארנה בכל ערב. עבדכם הנאמן יהיה שם. אחרי היעדרות ארוכה בשל שליחות בחו"ל, לא יכול כבר לחכות לג'אמפ בול הראשון.
עונת המלפפונים רק בחיתוליה, ובכל שעה אנחנו מקבלים לניידים פוש של שחקן זה או אחר כמועמד להפועל. זו טבעה של התקופה, שאפשר לכנות אותה גם "עונת הסוכנים", שדוחפים את השחקנים שלהם חזק בתקשורת. צריך להיעזר בסבלנות, לא להתרגש מכל שם כזה או אחר שעולה, ולתת לסרבי לעשות את העבודה. הוא כבר הוכיח שהוא יודע אותה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר