ברק אברמוב, פריצת אוהדי בית"ר לכר הדשא בגמר הגביע (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, פריצת אוהדי בית"ר לכר הדשא בגמר הגביע (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | יש דין ואין דיין

בזמן שלבית"ר הורידו 4 נקודות על אירוע גמר הגביע, הענישה להפועל ב"ש ולמכבי חיפה ששחקניה התקוטטו על כר הדשא הייתה מגוחכת. להתאחדות לכדורגל יש סטנדרטים אחרים כשמדובר בצהובים שחורים

פורסם בתאריך: 20.7.23 13:20

יש דין, ואין דיין. ככה מתנהלת לה ההתאחדות לכדורגל. עונשים? כן. רדיוסים? כן. הפחתת נקודות? כן. הזכות לשמור על הגביע? כן, אחרי תלאות, מכאובים ופשרות. יש דין לכל דורש, יש דין לכל אוהד שמתפרע. בארסנל של ההתאחדות לכדורגל, עונשים קולקטיביים זה דבר בריא ולגיטימי. ככה נראה גם הכדורגל.
לכו תסבירו איך זה שבית״ר ירושלים צריכה לשלם מחיר של מינוס 4 נקודות בפועל, ועוד 3 נקודות על תנאי, שיירדו באמצע העונה – בזמן ששחקני מכבי חיפה והפועל ב״ש מתקוטטים להם על הדשא? אבל עזבו, בואו נתחיל בשיעור אחד קטן, שיסביר הכל: בהתאחדות לכדורגל החליטו שיש התפרעות אוהדים, אבל יש גם התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות. מה הן אותן נסיבות מחמירות? זו כבר שאלה מורכבת. לא ברור מי יודע לענות. יש דין, ואין דיין. והתוצאה? ברורה. בית״ר ירושלים תתמודד עם מינוס 7 נקודות בעונה הבאה, הפלייאוף התחתון קורא וההתאחדות בשלה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

ואחרי כל זה, בואו נדבר קצת על כדורגל, אבל אל תצפו לתקווה. ברק אברמוב קצת מוציא לאוהדים את הכלים בימים האלה.
אז כן, חלק מהאוהדים האלה העסיקו אותו ואת המועדון בדיונים קדחתניים בבית הדין. אבל עדיין – מרבית האוהדים רכשו מנויים, הביאו לשיא של כל הזמנים. למרות העונש, ולמרות המצב הכלכלי, לאוהדים האלו מגיע גם קצת להתרגש. לאוהדים האלו מגיע רכש הולם, קצת יותר ממי שהגיע עד כה.
קשה להתרגש מהשחקנים שהגיעו עד כה, בלי לפגוע בכבודו של אדם. אולי הם יפתיעו, אולי הצהוב-שחור יעשה למיכה את מה שטביב עשה לשכטר. אולי הנוכחות של אברמוב ואבוקסיס יחזירו ליובל אשכנזי את הצבע ללחיים. אולי בן ביטון ואדי גוטליב יעשו מעשה דגני. האחרון אמנם לא הבלם הכי מרשים, אבל הביא גביע, וזה שווה הכל.
אני פונה מכאן לברק אברמוב – זה הזמן לחזק את הקבוצה. זה הזמן לסיים גם את סאגת ניקולאסקו ושועה, לכאן או לכאן. זה הזמן להחתים בלם זר ששווה פלייאוף עליון. זה הזמן להביא את בית״ר לצמרת, למרות הענישה ובשביל האוהדים.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר