מסתערים על הכרטיסים - אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: גיא אדרי)
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: גיא אדרי)

דעה | המטרה: טדי מלא במחזור החמישי

עם סיום הפגרה, נצחונות על הפועל חדרה ובני ריינה יובילו לאיצטדיון טדי מלא מול היריבה המרה – הפועל ת"א

פורסם בתאריך: 15.9.23 08:33

אחרי פגרת הנבחרת, ליגת העל חוזרת למסלול ולרצף משחקים ארוך. בית"ר יוצאת לסדרת משחקים חשובה, וכדי שלא לפספס את הרכבת אל הצמרת – היא חייבת לצבור כמה שיותר נקודות.
ביום שני הקרוב תשחק בית"ר מול הפועל חדרה, שעשתה בעבר לא מעט צרות לצהובים-שחורים. המשחק הזה חשוב מאין כמוהו, כזה שיכול לשנות את העונה. ניצחון של בית"ר יביא אותה כבר במחזור השלישי למאזן חיובי של נקודות – דבר שייתן רוח גבית.
גם המשחק לאחר מכן, מול בני ריינה בחוץ, חשוב מאוד, ולו בכדי להגיע אל המחזור החמישי, למשחק הביתי מול הפועל תל אביב, במומנטום חיובי ועם גב של אצטדיון מלא.

 

 

אמנם המשחק מול האדומים מתל אביב עוד רחוק יחסית, אבל חייבים להתחיל לסמן מטרות ביניים. אחרי שסימני – אחזור ואומר: חייבים ניצחון מול הפועל חדרה.
כדי לנצח את המשחק ביום שני, יוסי אבוקסיס חייב לשנות אג'נדה ולשחק התקפי. חדרה יבואו לשחק על מתפרצות ולדעתי ניסו אביטן יסגור את המשחק, יצופף את האמצע, וינסה למצוא פרצות בהגנה החדירה של בית"ר.
כדי שבית"ר תפרוץ הגנות פיזיות וצפופות כמו זו של חדרה, היא תצטרך לשחק מהר. לשם כך, יצטרכו הצהובים להעביר כדורים מהר למיירון ג'ורג' – לא בהגבהות, אלא במשחק על הקרקע. החיבור של ג'ורג' ופריידי יכול להיות קטלני, בעיקר כי ההגנות בישראל לא רגילות להגן על שני חלוצים עם מסת גוף וכוח מתפרץ כמו שיש לצמד. פריידי לדעתי יותר טכני, לכן הוא יכול לבוא מהאגפים, ולהשאיר את עמדת השפיץ לג'ורג'.
לפני חוליית ההתקפה, צריך לראות איך מרכז הקישור יעבוד, בעיקר החיבור בין איסמעילה סורו ודני הוצ'קו. ההחתמה של סורו היא תעודת כבוד והוקרה לאברמוב, שמוכיח שכשהוא רוצה – הכל אפשרי. רק חבל לי שזה נעשה מאוחר מדי.
עניין נוסף, תמוה מאוד מדוע אבוקסיס ואברמוב לא ניצלו את הפגרה לטובת למחנה אימונים מגבש. זו היתה הזדמנות לחבר את השחקנים החדשים לקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר