אופיר עמרם, מומי דהן (צילומים: פרטי,אורן בן־חקון)
אופיר עמרם, מומי דהן (צילומים: פרטי,אורן בן־חקון)

"הקשר המשפחתי למומי הוא סיבה מרכזית לכך שאני בנורדיה"

אופיר עמרם מסביר מדוע החליט לרדת לליגה א' למרות הצעות מהליגה הלאומית. חזרה להפועל? "הם פנו אליי אבל לא שידרנו על אותו הגל"

פורסם בתאריך: 13.8.17 11:21

ביום שני שעבר שיתף מומי דהן, הספונסר הראשי של בית"ר נורדיה ואחד ממייסדי מועדון האוהדים הצהוב, פוסט בדף הפייסבוק שלו, שבו תמונה של קשר הרכש החדש של הקבוצה אופיר עמרם עם הכיתוב "ליגה א', אנחנו מגיעים בכל הכח!! אופיר, גאווה ענקית".

הגאווה הזו של דהן ברכש החדש היא כפולה. ראשית מדובר על החתמה גדולה בקנה מידה של ליגה א'. עמרם, בן 31, מגיע לנורדיה אחרי שתי עונות טובות במדי מכבי הרצליה מהליגה הלאומית, עונות שבהן כבש בסך הכל 15 שערים ונחשב לאחד השחקנים הטובים בליגה השנייה. כזה שהיה יכול להשיג חוזה בקבוצת ליגה לאומית גם בעונה הנוכחית, מה שהופך אותו בעיני ראשי נורדיה לשחקן שובר שוויון במציאות של ליגה א'.

הסיבה השנייה לגאווה של דהן היא אישית, שכן עמרם נשוי לבתו, והפרט הזה הוא אחד הגורמים המרכזיים להגעתו של הקשר לנורדיה.

"הייחוס המשפחתי גורם לי להרבה יותר מוטיבציה", מדגיש השבוע עמרם בראיון ל"ספורט כל העיר" ומוסיף: "זה לא משהו שצריך להתבייש בו. הקשר המשפחתי למומי הוא סיבה מרכזית לכך שאני בנורדיה".

אופיר עמרם (צילום: פרטי)

אופיר עמרם (צילום: פרטי)

 

ועדיין, זה ליגה א', לא מוזר לך?
"האמת היא שלא חשבתי שאמצא את עצמי בשלב הזה של הקריירה בליגה א', בטח לא אחרי העונות הטובות שהיו לי. אבל נורדיה קבוצה מקצוענית לכל דבר ואני פה בשביל להישאר. יצא לי להיות בכמה משחקים של הקבוצה בעונה שעברה ומדובר על מועדון מאוד מיוחד, כך שגם לזה היה משקל בהחלטה לחתום".

עד כמה התלבטת לפני החתימה?
"ראשית חשוב לי לומר שאני שמח שהגעתי לבית"ר נורדיה. אבל כן, לפני שסגרתי התלבטתי. כיום, אחרי שבועיים של אימונים אני מרגיש הרבה יותר שלם עם ההחלטה הזו. במהלך הקיץ אמרתי לעצמי שלא אקח כל הצעה מהלאומית. רציתי להגיע לקבוצה ששואפות לעלות ליגה. ברגע שהבנתי שזה לא מסתדר ולמרות שהייתי מוצף בהצעות התחלתי לחשוב ברצינות על נורדיה".

מה מצאת בנורדיה שלא קיים בקבוצות אחרות?
"זה מקום בריא ופרויקט יפה מאוד. זה לא מובן מאליו שמספר אנשים הצליחו להעמיד קבוצה עם כאלה תנאים. הגעתי לקבוצה שמתנהלת בצורה טובה ומאוד מקצוענית. אין הרבה הבדל בין קבוצות אחרות ששיחקתי בהן לנורדיה".

מומי דהן (צילום: אורןבן-חקון)

מומי דהן (צילום: אורןבן-חקון)

 

 

לא חשבת בשום שלב לחזור להפועל, הקבוצה שבה גדלת, כדי לסייע לה לעלות מליגה א'?
"הם פנו אליי וישבתי איתם. הם ניסו לבדוק איתי אפשרות שאחזור. אבל לא שידרנו על אותו הגל. החלטתי שאם אני יורד לליגה א', נורדיה זו הבחירה הטבעית".

הקבוצה יכולה לעלות ליגה השנה?
"אנחנו רוצים הכי גבוה שאפשר. אני לא נכנס לעניינים כמו תקציבים ודברים אחרים. ועדיין, צריך לזכור שמדובר בקבוצה שרק עלתה מליגה ב', וזה יהיה יומרני מדי ולא אחראי לדבר כעת על עלייה. צריכים להיות צנועים, אי אפשר סתם לזרוק מטרות באוויר. אם במהלך העונה תהיה אפשרות בצמרת ודברים ישתנו אז נתייחס לזה. כרגע זה עוד מוקדם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר