ברק יצחקי (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
ברק יצחקי (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

דעה | הברק יכה פעמיים?

המינוי של ברק יצחקי נטול הנסיון הוא חתיכת הימור. מנגד, יצחקי כשחקן אלמוני גם נזרק לדשא והתברר כמוצלח, אז אולי בכל זאת יש תקווה שמהלך של אברמוב יצליח

פורסם בתאריך: 22.2.24 12:14

אז ברק יצחקי מאמן בית״ר, נהדר, למה אני לא מתרגש מזה? ב-2010 יצחקי נאלץ לעזוב את בית״ר ולחתום במכבי תל אביב. הוא עזב מכיוון שלא היתה לו (ולבית"ר) ברירה. הוא הציל את המועדון, הכסף שנכנס השאיר את הקבוצה בחיים. ב-2024 הסיטואציה אחרת. יצחקי יושב בבית, אין לו ביקוש גדול, ואחרי שהפנה את הגב ב-2017, כשהוצע לו לסיים קריירה בבית וגן, הוא חוזר, שוב בלית ברירה. הקריאה מאלמוג כהן החבר הטוב מציבה את יצחקי במלכוד. הוא לא יכול היה לסרב להצעה, ומצד שני, סיכויי ההצלחה שלו לא גדולים.
האם ברק יצחקי יהיה אליניב ברדה של בית״ר? או שמא הניסיון שלו על הקווים ייראה פחות מוצלח? כמו זה של אבי נימני, למשל. האם ליצחקי ישנה היכולת למגנט אחריו אוסף של כדורגלנים בינוניים ולחוצים, לגרום להם להעלות רמה ולהשאיר את בית״ר בליגה? האם המאמן שהשיג מאזן נאה במכבי תל אביב כמאמן זמני (14 נקודות מ-18),יסתגל מהר גם לתפקיד הכי מלחיץ בביצת הכדורגל הישראלי? הילד מאשקלון גדל, השערות הלבינו כבר לפני עשור, עכשיו הוא יימדד לפי התוצאות.

 

ליצחקי יש משימה כבדה על הכתפיים הצנומות, להציל את בית״ר, אבל לא בטוח שיש לו את היכולת לעשות את זה. הסגל לוקה מאוד, חסר ביטחון, הבלם הבכיר הפך למוקצה, הקפטן נעלם, הזרים המבטיחים לא קיימו, וכמעט שום דבר לא מתפקד מלבד עדי יונה וירדן שועה, שמציגים בדרך כלל יכולת גבוהה ומשאירים את בית״ר עם הראש מעל המים (בינתיים). יהיה מעניין לראות איזה שועה נראה תחת יצחקי. אחד השיקולים בהחתמתו היה העבר המפואר, אבל באותה מידה יכול היה אברמוב להודיע על קאמבק מרגש עם החתמתו של אגדת העבר רונן חרזי. איזה ניסיון יש ליצחקי? מלבד האפיזודה במכבי?

בעת הזו אולי כדאי היה לחשוב על מאמן ותיק ומנוסה, כזה שעבר קרב הישרדות אחד או שניים. לזרוק את יצחקי עכשיו – חסר ניסיון, זה חתיכת הימור.

מצד שני, יצחקי הצעיר בן ה-19 כבר נזרק לדשא של בית וגן, וגם אז היה חסר ניסיון, וגם אז לא נתנו לו סיכוי ונשפו בעורפו, והוא הצליח בגדול. אז אולי בכל זאת – הברק יכה בבית וגן פעמיים?

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר