דיא סבע, ערן לוי (צילומים: באדיבות האתר הרשמי של מכבי נתניה, ניר קידר)
דיא סבע, ערן לוי (צילומים: באדיבות האתר הרשמי של מכבי נתניה, ניר קידר)

גורם בבית"ר: "נצטרך לשמור חזק וקרוב מאוד את דיא סבע וערן לוי"

הצמד הקטלני של סלובודן דראפיץ' במכבי נתניה חתום העונה על 11 שערים ו-5 בישולים. איך בית"ר תעצור אותם הערב?

פורסם בתאריך: 16.10.17 14:17

הערב, שני (16.10) תארח בית"ר ירושלים את מכבי נתניה (21:00 באצטדיון טדי), כשהיא חייבת ניצחון אחרי שצברה רק שתי נקודות בשלושת המחזורים האחרונים ועדיין לא השיגה ניצחון בביתי בטדי.

נתניה, מנגד, היא אחת משתי הקבוצות עם המומנטום הכי טוב בליגה (השנייה היא הפועל חיפה שעדיין לא הפסידה העונה) ולטדי היא תגיע אחרי שני ניצחונות רצופים ומרשימים – 0:3 נגד מ.ס. אשדוד ו-0:4 מול מכבי פתח תקוה – כשהיא מציגה את אחת מההתקפות הטובות בליגה – 15 כיבושים – בדיוק כמו בית"ר ירושלים ושער אחד פחות מהפועל חיפה שלה משחק יותר.


החלוץ החם בליגה - סבע (צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי נתניה)

החלוץ החם בליגה – סבע (צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי נתניה)


בעוד ההתקפה של סלובודן דראפיץ' עובדת נהדר כבר שנה שנייה ברציפות, ההגנה של בית"ר ירושלים בשלושת המשחקים האחרונים רחוקה מלהרשים, כשהיא ספגה בהם שבעה שערים. ההגנה הזו תצטרך להתמודד היום נגד הצמד הפורה בליגה העונה – דיא סבע וערן לוי, שכבשו יחדיו 11 שערים העונה (9 לסבע) והוסיפו גם 5 בישולים (3 ללוי).

הצמד הזה, כאמור, חם מאוד ולא רק מהעונה. את העונה שעברה, שבה נתניה דרסה את הליגה הלאומית בדרך לליגת העל, הם סיימו עם 43 שערים – 17 לסבע ו-15 ללוי (ועוד שניים בגביע ובגביע הטוטו) – וכמות דו ספרתית של בישולים, תוך שהם מובילים את החבורה של דראפיץ' ממינוס  9 נקודות לליגת העל עם 22 ניצחונות, 12 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים בלבד.


ערן לוי (צילום: ניר קידר)

שיתוף פעולה פורה עם סבע – ערן לוי (צילום: ניר קידר)


"אנחנו יודעים שנתניה קבוצה מאוד חזקה ומאוד התקפית", מציין גורם בבית"ר ומוסיף: "נצטרך לשמור חזק וקרוב מאוד את דיא סבע וערן לוי. בכל מקרה, אני בטוח שהקהל יהנה מאוד במשחק הזה כי יש כאן שתי קבוצות שמשחקות כדורגל התקפי".

גורם שני בבית וגן טוען כי "אנחנו נהיה חייבים ללחוץ את  שחקני המפתח של נתניה ובעיקר את ערן לוי ודיא סבא. אם נלחץ אותם נכון ולא ניתן שטחים נוכל לעצור אותם".

"אנחנו חייבים להגיע עם מחויבות גדולה והרבה לב ונשמה, אחרת לא נוכל לנצח משחקים", מוסיף שחקן בבית"ר. "כמובן שנצטרך לפקוח עין על ערן לוי ודיא סבע, שהם המוציאים לפועל העיקריים, אבל נתניה לא בנויה רק עליהם, אנחנו נצטרך פשוט לשמור אותם קרוב ולא לעשות טעויות שיעלו לנו ביוקר".


סלובודן דראפיץ (צילום: שרון בוקוב)

יש לו קבוצה מאומנת – סלובודן דראפיץ' (צילום: שרון בוקוב)


נושא נוסף שאיתו בית"ר תצטרך להתמודד הערב הוא משחק הלחץ של נתניה, שדומה מאוד למשחק הלחץ שהנחיל דראפיץ' בבית"ר כשאימן את הקבוצה לפני שנתיים. כזכור, רק אתמול ציין גורם בבית וגן בשיחה עם "כל העיר" כי "אפשר לראות שמכבי נתניה קבוצה מאומנת שמשחקת כמו מכונה וזה פשוט מדהים. נתניה של היום משתמשת באותה שיטת משחק שהיתה בבית"ר תחת סלובו ושי, משחק לחץ על כל המגרש, ככה שבהחלט אפשר לראות טביעת אצבע של מאמנים וההצלחה של נתניה היא הרבה בזכות סלובו ושי"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר