ירואן טסלר (צילום: גיא יצחקי - באדיבות katamon.co)
ירואן טסלר (צילום: גיא יצחקי - באדיבות katamon.co)

בקטמון מתוסכלים: "סובלים מחוסר מזל משווע עם כל הפציעות"

המגן השמאלי ירואן טסלר הצטרף השבוע לרשימת הפצועים הארוכה של קטמון עם קרע חלקי ברצועה הצדית. "הסגל שלנו קצר ועייף", מוסיפים בקטמון

פורסם בתאריך: 28.12.17 10:05

המזל הרע ממשיך לרדוף אחרי הפועל קטמון, כששחקני הקבוצה לא מפסיקים להיפצע. השבוע הצטרף לרשימת הפצועים העונתית גם המגן השמאלי ירואן טסלר, שנפגע בברכו במהלך האימון של יום שלישי, כשהאבחנה היא שהוא סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית, שבגינה הוא ייעדר לפחות בחודש הקרוב.



התסכול מהפציעה של טסלר, שבא לידי ביטוי גם בדברים של הצוות המקצועי, "אנחנו סובלים מחוסר מזל משווע בחודש האחרון עם כל הפציעות", מתווסף לתסכול ששרר במועדון לאחר ההפסד להפועל רמת גן יום קודם לכן, הפסד שהגיע תוך הפגנת יכולת חלשה, שהזכירה יותר את פתיחת העונה המהוססת של הקבוצה מאשר את היכולת בחודשיים האחרונים. "הסגל שלנו קצר ועייף", אומר גורם בקטמון, "ועם כל הפציעות באחרונה זו התוצאה".

אז הפועל קטמון הפסידה ולא ניצלה את ההזדמנות להיצמד להפועל תל אביב (שהפסידה להפועל פתח תקוה), תוך שהיא יורדת אל המקום הרביעי ומתרחקת כדי חמש נקודות מהפועל כפר סבא המוליכה.
"נראינו רע מאוד נגד רמת גן", מודה שחקן בקטמון" "וזה היה המשך ליכולת שהצגנו בגביע. אסור לנו להיראות כך. אם אנחנו רוצים להיות בתמונת הצמרת עד סוף העונה, נהיה חייבים לנצח את הפועל פתח תקוה במחזור הקרוב, אחרת אנחנו עשויים להיקלע לתוך כדור שלג".

המשחק נגד פתח תקוה יתקיים בשישי, 15:00 בטדי ובקטמון ינסו כאמור לחזור למסלול הניצחונות. ביום חמישי הקרוב, 4.1, תקיים קטמון משחק נוסף בטדי – נגד בית"ר כפר סבא (19:05) מליגה א'. "זו יריבה נוחה אבל פחות אטרקטיבית מבית"ר שרצינו", מציין גורם בקטמון.

 

 

כך או כך, בקטמון כבר החלו להתכונן לקראת פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר ביום שישי הבא (5.1), כשלאור רשימת הפציעות המתארכת מסמנים בקבוצה החתמת חלוץ, בלם, קשר ולפחות מגן אחד, זאת בעקבות פציעתו של טסלר.

החלוץ עדן שרם ממכבי נתניה, שהיה בראש הרשימה של זדה, כבש שער במשחקה האחרון של קבוצתו נגד הפועל עכו וככל הנראה לא ישוחרר. באשר לעמדת הקשר, בקטמון חולמים על הנחתת רכש גדול בדמות ערן לוי, שעשוי לא להמשיך במכבי נתניה, ואומרים: "אנחנו מחכים להתפתחויות בין ערן לוי לבין נתניה. הוא בהחלט מעניין".

קשר נוסף שנמצא ברשימה הוא אופיר קריאף, אקס בית"ר שצפוי לקבל שחרור מהפועל קרית שמונה. "קריאף בא בחשבון, כמו שחקנים נוספים שישוחררו מליגת העל".

בשל פציעתו של טסלר בקטמון כבר החלו לגשש בעניינו של המגן/קשר יובל שבתאי, שממעט לשחק במדי מכבי פתח תקוה ועשוי לקבל שחרור.

נוסף על אלה, בקטמון ממתינים לחזרתו של אריאל הדר, שהחל השבוע באימונים חלקיים אחרי פציעה שהשביתה אותו בחודשיים האחרונים, ובקבוצה יש מי שטוענים כי "אריאל יהיה הרכש הכי טוב שלנו בסיבוב השני".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר