שחקני בית"ר מנצחים את מכבי חיפה 5.11.18 (צילום: שרון בוקוב)
שחקני בית"ר (צילום: שרון בוקוב)

צפו | החגיגה של שחקני בית"ר, הלילה: "סוף סוף רקדנו בחדר ההלבשה, היינו צריכים את זה"

אחרי ששחקני בית"ר חגגו אתמול בלילה, שני, את הניצחון על מכבי חיפה - הפנים כבר לעבר המפגש מול באר שבע ביום ראשון הקרוב. שחקן בקבוצה ל"כל העיר": אני מקווה שמפה נצא לדרך חדשה, הניצחון הזה יכול להביא לנו דם חדש, עכשיו כשיש מאמן חדש וביטחון - אין לי ספק שנתקדם למעלה"

פורסם בתאריך: 6.11.18 09:40

חגיגה גדולה נרשמה אתמול בלילה, שני, בחדר ההלבשה הבית"רי בסיום הניצחון הגדול והחשוב של הירושלמים על הירוקים מהכרמל. הניצחון בסמי עופר עצר רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון. המאמן החדש ניר קלינגר ערך שני חילופים במחצית השנייה, כשהוציא את עוז ראלי והכניס את מאור בוזגלו ולאחר מכן את אור אינברום במקומו של ערן לוי – שני המהלכים האלו שינו את פני המשחק. השניים שנכנסו היו אחראים על הכיבושים ועל המהפך הגדול בדרך ל-1:2. אחד הרגעים המרגשים היה כשבוזגלו הבקיע שער ראשון, מאז ינואר 2017, לאחר תקופה ארוכה של פציעה.

כעת, לאחר החגיגות, שחקני הקבוצה והסגל עם הפנים למפגש מול באר שבע ביום ראשון הקרוב, 11.11.18, באצטדיון טדי.



השחקנים רקדו בחדר ההלבשה ונהנו מהניצחון. "אין אושר גדול מזה", מספר ל"ספורט כל העיר" הלילה שחקן בקבוצה. "זה ההבדלים במאמנים – אצל המאמן הקודם החילופים היו מגיעים בדקה ה080, ופה קלינגר מרגיש אותנו. כל החילופים שהוא עשה שינו לנו את המשחק. היתה חגיגה גדולה בסיום, הרגשנו טוב, כל השחקנים מדברים על השינוי שחל בקבוצה. היתה חגיגה גדולה בחדר ההלבשה ושמחה גדולה, רקדנו, סוף סוף ניצחנו. היינו צריכים את זה".



שחקן נוסף אומר ל"ספורט כל העיר" כי "במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב, וניר שם לב לזה ושינה את המשחק ולא חיכה יותר מדי בשביל לערוך חילופים. ואז במחצית השנייה היינו פשוט מעולים. סוף סוף ראו קבוצה. לחמנו ושיחקנו כדורגל. יכולנו גם לתת את השלישי בסוף, אבל הכי חשוב שלקחנו שלוש נקודות שנתנו לנו אוויר לנשימה. הרבה זמן לא טעמנו ניצחון".


ניר קלינגר, אתמול בערב - הניצחון על מכבי חיפה 5.11.18 (צילום: שרון בוקוב)

ניר קלינגר, אתמול בערב (צילום: שרון בוקוב)


"סוף סוף ניצחנו", אומר שחקן אחר ומציין: "אני מקווה שמפה נצא לדרך חדשה, הניצחון הזה יכול להביא לנו דם חדש, עכשיו כשיש מאמן חדש וביטחון – אין לי ספק שנתקדם למעלה. ביום ראשון מצפה לנו המבחן האמיתי שלנו נגד באר שבע ואני מקווה שנצא לדרך חדשה".


הקהל הבית"רי חוגג - הניצחון על מכבי חיפה 5.11.18 (צילום: שרון בוקוב)

הקהל הבית"רי חוגג (צילום: שרון בוקוב)

גם בעלי בית"ר משה חוגג היה מרוצה מאוד בסיום המשחק, כשנכנס לחדר ההלבשה של בית"ר ושוחח עם קלינגר. אחד השינויים שעליהם מעידים גורמים ושחקנים בבית"ר זה השקט והשלווה שמשרה קלינגר בשחקנים, "זה נותן לנו תחושה של ווינרים", מתאר שחקן בקבוצה. "אתמול בלילה היתה התפרצות של רגשות של הרבה זמן. יש פה שחקנים טובים, והגול של מאור בוזגלו שינה את כל המומנטום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר