נערות קטמון מחוז דרום, הפועל ירושלים כדורסל ילדים מרכז, אגודת ספורט נורדיה ירושלים 'צו פיוס' נערים ב' (צילומים: באדיבות הפועל קטמון ירושלים, הפועל בנק יהב ירושלים, בית''ר נורדיה, הפועל בנק יהב ירושלים)
נערות קטמון מחוז דרום, הפועל ירושלים כדורסל ילדים מרכז, אגודת ספורט נורדיה ירושלים 'צו פיוס' נערים ב' (צילומים: באדיבות הפועל קטמון ירושלים, הפועל בנק יהב ירושלים, בית''ר נורדיה, הפועל בנק יהב ירושלים)

קבוצות הנוער הירושלמיות, והשבוע – סיקור חוצה קטגוריות

נערות ונערים, כדורגל וכדורסל: כל אלו מחכים לכם בפינת הנוער השבועית, שהפעם תהיה מגוונת במיוחד

פורסם בתאריך: 27.12.18 11:29

פינת הנוער השבוע תהיה מגוונת להפליא, ותציג לנו שלוש קבוצות משני ענפי הכדור המובילים, משתי שכבות גיל, והכי חשוב – משני המגדרים. כשתקראו על ההישגים ועל השאיפות של הצעירות והצעירים הללו, תחגגו פי כמה.



נערים ב' נורדיה - (מימין) אורי חסון, סהר סבג, ליאם בלדב, שחר זרביב (צילום: בית''ר נורדיה)

נערים ב' נורדיה – (מימין) אורי חסון, סהר סבג, ליאם בלדב, שחר זרביב (צילום: בית"ר נורדיה)

אגודת ספורט נורדיה ירושלים 'צו פיוס' נערים ב' מחוז דן 1

נערים ב' של אגודת ספורט נורדיה ירושלים צו פיוס שולטת בכיפה, ללא ספק: הקבוצה מובילה אחרי עשרה מחזורים בבטחה וללא עוררין את מחוז דן 1, ולזכותה 28 נקודות – תשעה ניצחונות, תיקו בודד ואפס הפסדים. לשלישית בטבלה, מכבי יבנה, עם 23 נקודות בלבד.

הפסדה היחיד של הקבוצה העונה היה בגביע, לפני כשלושה שבועות, בפנדלים לאגודת ספורט רמת אליהו אחרי הארכה. ביום שני שעבר המשיכו הנערים ברצף המשחקי הליגה, וגברו 1:2 בעמק הארזים על הפועל בני אשדוד

נערים ב' נורדיה – (מימין) פרטוש, רועי שטרן, עמית טל (צילום: בית"ר נורדיה)

נאור מחלב, מאמנה של הקבוצה: "התברכתי בחומר אנושי מדהים. פשוט כיף לעבוד איתם, והם יצרו ביניהם סוג של משפחה, כולם יחד: דתיים, חילוניים ושני שחקנים מהמגזר – אמיר חוסייני ומרואן סיאם. הגיבוש אצלנו הוא ערך עליון. בשבוע הבא נגיע למחלקה האונקולוגית בהדסה כדי לחלק ממתקים לילדים חולים. הכוח שלנו מגיע מהדברים האלה.

מבחינה מקצועית, כל קבוצה שמשחקת נגדנו רוצה להיות הראשונה שתנצח אותנו. זה אתגר לכל מאמן. כבשנו כבר 50 שערים, ספגנו 11 בלבד, וכולם עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר. רון יונה הוא גולר אמיתי; לדן פרטוש רגל שמאל טובה; רועי שטרן התקדם מאוד; עמית טל, הבן של עידן טל, הוא בורג מרכזי; בהגנה משחקים שחף זרביב, מגן ימני שהגיע מהפועל, ישראל יעקבסון ורועי צ'אט הבלמים, וליאם בלדב מגן שמאלי; שחקנים נוספים שראויים לציון הם אורי חסון וסהר סבג. אני גאה בהם אחד אחד".


נערות קטמון (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

נערות קטמון מחוז דרום (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

נערות קטמון מחוז דרום 

מוטי אוחיון (45), שחקן העבר של הפועל ירושלים, שעבר קריירה מפוארת הכוללת גם תחנות כמו בית"ר ירושלים, הפועל ת"א ונבחרת ישראל, פרש באופן סופי מכדורגל לפני תשע שנים. לפני כשש שנים הוא מונה למנהל המקצועי ולמאמן של קבוצת הנערות של הפועל קטמון, ולמנהל המקצועי של קבוצות הילדות וה'טרום' של האגודה. במאי 2017 זכתה קבוצתו, נערות הפועל קטמון ירושלים, שנקראת על שם שירה בנקי ז"ל, בתואר אלופת המדינה לנערות, אחרי שניצחה את בנות סכנין.

אוחיון: "פרויקט הבנות של קטמון נבנה על ידי אורי שרצקי. הוא הגה את הרעיון ויצר אותו בעשר אצבעות. בהתחלה לא ידעתי אם אוכל להסתגל לרעיון. הגעתי לאימון ולעוד אימון, ראיתי שיש שחקניות טובות, ממושמעות, קבוצה נדירה מבחינת האופי והיכולות.

הילי שלום נערות קטמון (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

הילי שלום נערות קטמון (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

בגלל שמדובר בבנות מאוד חשוב לי הקשר עם ההורים: אני יודע עליהן הכול מהבחינה הלימודית, ובצד המקצועי ההורים לא מתערבים. אני מחליט בלעדית. זו השנה השלישית שלנו בליגת הנערות, ולצד האליפות של הנערות, לפני שלוש שנים זכתה קבוצת הילדות בגביע.

מירב יעקבס שוערת נערות קטמון (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

מירב יעקבס שוערת נערות קטמון (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

יש קרוב ל-20 שחקניות בסגל הנערות, ועוד שבע בנות שמתאמנות באקדמיה בווינגייט אצל גיא עזורי, ומשחקות בליגת הבוגרות. שבע הבנות הן אליענה נלסון לוי, שמשחקת בתפקיד הבלם/קשר, עיטאף אלקייסי, בתפקיד הבלם, זוהר כהן, קשרית דפנסיבית, רעות מיכאלי, קשרית תוקפת וכוכבת בקנה מידה ישראלי, יהלי כהן, מגינה שמאלית וירדן אוזל, חלוצה. מלכת השערים שלנו היא הילי שלום, והקפטנית שלנו היא קרן אור אדרי. השוערת היא מירב יעקבס, ויש עוד כמה נערות שאני גידלתי ועזבו אותנו, אחרי שקיבלו הצעות מבחוץ. והשנה יש ביקוש לנערות בקריית גת, בעמק חפר ובפתח תקווה.

השאיפה שלנו היא לפתוח קבוצת בוגרות, וכך הנערות לא יברחו לנו. מקצועית זה נחוץ, כלכלית זה מורכב יותר, וצריך להשקיע. השנה, בגלל שלקחו לי שבע בנות לאקדמיה, הייתי צריך לבנות קבוצה חדשה, והעליתי 3-4 שחקניות מהילדות. אולי לא נתמודד על האליפות, אבל נלך חזק על הגביע. עברנו כבר את אס"א ת"א, המוליכה, בשמינית הגמר, ואנחנו מחכים להגרלה של הרבע".


הפועל ירושלים כדורסל ילדים מרכז (צילום: הפועל בנק יהב ירושלים)

הפועל ירושלים כדורסל ילדים מרכז (צילום: הפועל בנק יהב ירושלים)

הפועל ירושלים כדורסל ילדים מרכז

קבוצת ילדים מרכז של הפועל ירושלים בכדורסל נמצאת בצמרת הטבלה, עם שאיפות בשמיים. מאמן הקבוצה, מתן מן, נהנה לשלב בין תפקידו כמאמן לבין עבודתו כמורה למתמטיקה ולאזרחות בת"א.

"השחקנים, תלמידי כיתה ח', יודעים שמעבר לכדורסל הם יכולים לפנות אליי ולהיעזר בי אם יש להם בעיות במתמטיקה", מספר מן. "הקטע החינוכי בכלל הוא מרכיב גדול מאוד בכל מה שאני מעביר להם: לסיים משימה, לשאוף למצוינות, להיות ביחד. הקטע הערכי הוא מוטיב שחוזר הרבה פעמים בשיחות שלי איתם.

אורי דור (צילום: הפועל בנק יהב ירושלים)

אורי דור (צילום: הפועל בנק יהב ירושלים)

המטרה הראשונה שלנו בקבוצה היא קידום שחקנים. השאיפה היא, כמובן, לנצח בכל משחק ולהתמודד, אבל עיקר עיסוקנו כרגע הוא בשיפור היכולות האישיות של השחקנים. זה גיל שעדיין לא מקדשים בו ניצחונות, ומקנים ערכים ומחויבות בעיקר.

ועדיין, יש בין השחקנים כאלה שמשקיעים: עושים ארבעה אימונים איתי, אימון עם מאמן מנטאלי, עוד אימון עם המנהל המקצועי של המחלקה דניאל ששר וגם אימון תגבור. זו מסגרת עמוסה לאֵלֶּה שבאמת רוצים להגיע רחוק. יש לנו 17 שחקנים בסגל: שני ילדים שממשיכים זו השנה השנייה בילדים לאומית, הגארדים ניר פרי ואלון אפיק, פלג פוני, שחקן שהוא פוטנציאל, דן תלמי, שיש לו קליעה יוצא דופן, אורי דור שהוא מוביל כדור אגרסיבי מאוד, שני הגבוהים שלנו – אליהו שולמן ויונתן מנדל, ושני השחקנים הלוחמים שלנו, דן אלימלך ורועי אלון. זאת השנה השנייה שלי בילדים לאומית, השנה השישית בהפועל בכלל, והראשונה עם הקבוצה הספציפית הזאת. אני מאוד אוהב את מה שאני עושה. אני גר בת"א ומגיע לירושלים לכל אימון, ונהנה מכל רגע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר