נערים ג' הפועל קטמון (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
נערים ג' הפועל קטמון (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

קבוצות הנוער הירושלמיות – והפעם, נערים ג' של הפועל קטמון

נערים ג' של הפועל קטמון, שמודרכת על ידי דורון דדש, מסתכלים בעיקר על הדרך שעושים השחקנים על המגרש ומחוצה לו

פורסם בתאריך: 7.3.19 23:35

בקבוצת נערים ג' של הפועל קטמון, המדורגת במקום ה-11 עם 20 נקודות, מסתכלים בעיקר על הדרך, בייחוד משום שברור כבר כעת שהקבוצה לא תסיים בצמרת הגבוהה – אבל גם לא תרד ליגה.



המאמן דורון דדש: "הדרך היא הדבר הכי חשוב, ולראייה יש לנו שני שחקנים, אוראל סעדו ועידו לביא, שהוזמנו לאימוני נבחרת ישראל עד גיל 15. זה חשוב לשחקנים וחשוב גם לנו, כי זה מעיד על ההתפתחות של השחקנים האלה. לפני שבועיים ניצחנו 0:2 בחוץ את הפועל אשקלון. את השערים כבשו עמית שי ואוראל בקינה, בשער הבכורה שלו בקבוצה. מלך השערים שלנו הוא אחמד איברהים, עם 17 שערים בכל המסגרות. אורי בלאו הוא בלם מוכשר מאוד שהגיע מבית"ר. הבלם השני שלנו הוא דניאל דיוויס, שחקן מהיר מאוד שהיה בעברו חלוץ. הפליימייקר שלנו הוא שגיא ישראלי, סגן מלך השערים. יש לנו שני שוערים, אבל כרגע רוב הנטל נמצא על כתפיו שוער אחד, דניאל שקנבסקי, מאחר והשני, עידן לוי, עבר פציעה די קשה, שוקם, ויחזור אלינו עוד שבועיים".

נוער הפועל ירושלים (צילום: באדיבות מחלקת הנוער של הפועל ירושלים)

דדש מוסיף ומציין כי "באופן כללי רואים שיפור אצל כולם, בגלל העבודה היסודית שנעשית במחלקה: אימוני הגנה, אימוני כושר לשחקנים שנמצאים באקדמיה ויחידות אימון נוספות – הכול נעשה בצורה הכי מקצוענית שאפשר. מי שיתמיד וידע לסַגל לו אופי של ספורטאי, יוכל להצליח. את היכולת יש לרבים מהשחקנים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר