קט סל הפועל ירושלים תלפיות (צילום: באדיבות הפועל 'בנק יהב' ירושלים)
קט סל הפועל ירושלים תלפיות (צילום: באדיבות הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

קבוצות הנוער הירושלמיות – והפעם קט-סל הפועל תלפיות

בקבוצת הקט-סל הפועל תלפיות מתרכזים בהנחלת יסודות והמאמן אלדד איפרגן מאמין בכדורסל שיתופי, כזה שבו כל ילד זוכה לשחק וגם לגעת בכדור

פורסם בתאריך: 11.3.19 12:53

עבור אלדד איפרגן, מאמן קבוצת הקט סל הפועל תלפיות, שנמצא 14 שנה במועדון, המטרה היא בראש ובראשונה הנחלת היסודות. “בגדול, המטרה שלי היא ללמד את הילדים, שרובם לומדים בכיתה ו’, את יסודות משחק הכדורסל. אני, כמאמן, מלמד אותם ליהנות ולדעת לשחק כדורסל מהבסיס. אמנם הם יחד במסגרת קבוצתית זו השנה השנייה, אבל נדרשת עבודה ואני מחדיר בהם את השאיפה לשחק כדורסל שיתופי, ושהכדור יעבור אצל כולם, כדי שכל ילד ירגיש שהוא משותף. אני גם מקפיד לשתף את כולם בכל משחק. השנה לקחתי פסק זמן מהקבוצות הבכירות יותר במועדון כדי לאמן בקט סל, אחרי שהייתי עוזר מאמן בבוגרים, העברתי אימונים אישיים לשחקנים וגם אימנתי את נוער העל”.



איפרגן מציין כי “בגילאים הללו אין מקומות בטבלה, וממילא זה לא מעניין אותי כרגע. בדיוק התחלנו את הסיבוב השני, ובשבוע שעבר ניצחנו את אליצור ירושלים זאב. אנחנו עובדים קשה, עובדים נכון, ואני כבר מזהה ארבעה שחקנים לפחות שאם ימשיכו בקצב הזה ויעבדו נכון – יגיעו לרמות הגבוהות ביותר. הם מוכשרים מאוד, ולדעתי יוכלו להיות שחקני מפתח בנערים ובנוער של הפועל ירושלים. אני רוצה לציין את ההורים של הילדים, שמגיעים כמעט בהרכב מלא לכל משחקי הבית”.

קט סל הפועל ירושלים תלפיות (צילום: באדיבות הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

קט סל הפועל ירושלים תלפיות (צילום: באדיבות הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

איפרגן, שכאמור עבר דבר או שניים בענף, מספר על התנאים המצוינת במחלקת הנוער של הפועל. “לגבי סביבת העבודה שלי כמאמן, אני רוצה לציין את מנהל המחלקה דניאל ששר, שעושה איתנו, המאמנים, עבודת קודש”, הוא אומר. “הכול מתאם איתו, גם מערך האימונים כמובן. אני מחובר מאוד להפועל, בטח כמי שנמצא כבר 14 שנים במחלקה, וכאן אוהבים מאוד את זה שאני מגיע עם רקורד של עוזר מאמן בליגת העל. הבאתי לאימונים שלנו גם את עדי כהן סבן שמשחק בהפועל ב”ש – שחקן שאימנתי בליגת העל, וגם את אדם אריאל ממכבי ראשל”צ. שניהם שחקני בית של הפועל, ואת שניהם אימנתי כשהיו בכיתה ז’. נוסף על זה, אני לוקח את הילדים לצפות במשחקים של הנערים בלאומית, זה משהו שחשוב לי מאוד להראות להם – שהבסיס אמנם מתחיל מלמטה, אבל כשיש המשכיות שחקנים מגיעים להישגים ולרמות הגבוהות”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר