הפועל קט סל רמות (צילום: באדיבות הפועל 'בנק יהב' ירושלים)
הפועל קט סל רמות (צילום: באדיבות הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

קבוצות הנוער הירושלמיות – והפעם, קט-סל הפועל רמות

קבוצת קט-סל א' של הפועל רמות, שאותה מאמן עומרי פרנסה, מגובשת היטב

פורסם בתאריך: 10.4.19 19:52

קבוצת הפועל רמות ירושלים היא קבוצה ערכית מיוחדת במינה המונה 14 ילדים, כולם דתיים, הלומדים בכיתות ו' – וכמה מהם בעלי פוטנציאל גדול לעתיד. למאמן הקבוצה, עומרי פרנסה, זו השנה הראשונה בקבוצת ליגה רשמית, אבל עם עבר של אימון בבתי ספר לכדורסל.



"בקט סל א' ובקט סל ב' אין טבלה", אומר פרנסה. "הדגש הוא יותר על הקניית ערכים. לפי מה שאני מעריך, אנחנו במקום הרביעי מתוך שבע קבוצות, כשמאחורינו כבר עשרה מחזורים. נשארו שניים לסיום העונה. הקבוצה שלנו מיוחדת ומגובשת מאוד. לפני שבועיים, למשל, היה לי יום הולדת. ההורים הגיעו לאימון עם עוגות שנאפו לכבודי וריגשו אותי מאוד. בכלל, כל הקבוצה ערכית מאוד. אפילו המאמנים של היריבות שלנו משבחים את הספסל שלנו, שמשתתף בצעקות ובעידוד השחקנים שעל הפרקט. הורים פנו אליי לא פעם ואמרו שבזכות הכדורסל הם לא מזהים את הילד שלהם: הביטחון העצמי של הילדים עלה, והחיוך לא יורד להם מהפנים. מבחינתי זה הכי חשוב".

הפועל קט סל רמות (צילום: באדיבות הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

פרנסה לא מסמן מצטיינים אלא מעוניין לחלק כבוד לכל השחקנים שלו: "השחקנים שלי הם יואל חיון, הלל באבד, אליה ברזילי, אברהם לוי, נועם פרננדס, רועי בן אליהו, אורי תבור, עמנואל איפרגן, נאור אטרמן, משה לאל, נעם כהן, נריה מזרחי, יאיר אוליאל והראל יהושוע. כל כך התחברתי אליהם, שבשנה הבאה אני ממשיך איתם".

"הקשר עם מחלקת הנוער של הפועל הדוק", מוסיף פרנסה. "מנהל האזור שלנו הוא בן סדיקלר, הוא המתאם בינינו לבין הפועל, ויוסי זעפרני דואג לכל מחסורנו. לסיום אני רוצה לציין גם את ביה"ס לכדורסל ברמות: גם שם אני מאמן, תשעה ילדים. בפורים ביקשתי מהילדים להביא משלוח מנות לאימון. אחרי האימון הם נפגשו עם שחקני קבוצת הפועל 'שלווה' ירושלים, שהגיעו להתאמן. כשראיתי אותם הצעתי לילדים שלי לוותר על משלוחי המנות וכמחווה להעניק אותם לשחקנים בעלי הצרכים המיוחדים מקבוצת 'שלווה'. הילדים כמובן שמחו ומייד העבירו את המשלוחים לשחקנים, כיאה לרוח של הפועל: לתת באהבה".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר