ליווי גארסיה (צילום: באדיבות האתר הרשמי של בית"ר מילניום ירושלים)
ליווי גארסיה (צילום: באדיבות האתר הרשמי של בית"ר מילניום ירושלים)

דעה | מכדרר כמו כוכב, רץ כמו כוכב ובועט כמו כוכב: גארסיה הופך אט-אט לכוכב

אחרי פתיחת עונה מגומגמת, שחקן הכנף מטרינידד מתפתח לכולם מול העיניים. עוד שנה של שפשוף ואולי הוא יצדיק את בחירתו לרשימת הצעירים המוכשרים בעולם | טור דעה

פורסם בתאריך: 23.10.19 14:01

בעוד עם ישראל כולו חגג השבוע את שמחת תורה, גם בבית"ר, כיאה למעמד – התחשבו בסיטואציה ושלחו את האוהדים לחגוג עם המשפחות אחרי תצוגה מרשימה וניצחון מוחץ מול נס ציונה החלשה.

סוף סוף בית״ר עמדה בציפיות והצליחה, די בקלות, לחבר ניצחון שני ברציפות, ובעונה רצופת מהמוֹרוֹת כמו זו, גם זה משהו מיוחד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


את השער הראשון כבש אנטואן קונטה, אולי המוכשר שבשחקני בית"ר, ובו בזמן, גם האגוז הקשה ביותר לפיצוח. קונטה, כמה מוכשר, ככה עצבני. כהרגלו בקודש, הצרפתי נקלע לתקרית ריקוד\חיבוק צפוף עם שי אליאס מנס ציונה, קינח בדריכה קטנה (בכוונה או שלא, תקבעו אתם) וכמעט הורחק. בחייאת אנטואן, מספיק עם השטויות. שופטים סימנו אותך, יריבים מחפשים אותך ואנחנו אוהבים אותך – אז אולי כדאי שתפסיק עם המשחקים ותתרכז אך ורק בכדורגל?

ואי אפשר שלא להתייחס לליווי גארסיה. אני לא זוכר עוד מקרה של שחקן שהציג פערים כל כך גדולים ביכולת כמוהו. לפני חודש בערך, חצי מיושבי היציע כבר רצו לשלוח אותו הביתה, וקבעו באופן נחרץ שהוא הפלופ הכי גדול שהגיע לבית״ר בעשור האחרון. עכשיו כולם מסכימים – תנו לגארסיה עוד שנה להשתפשף במחוזותינו, והוא יהיה אחד הזרים הכי טובים בליגה. את המהירות המתפרצת והפוטנציאל האדיר שלו הכרנו עוד לפני שעשה את האימון הראשון, הודות לבחירה המפורסמת שלו כאחד מ-100 השחקנים הצעירים המוכשרים בעולם.

בשבועיים האחרונים הפך גארסיה לתכליתי יותר, שקט, חכם במשחק שלו, רץ לשטחים הנכונים ועושה תנועה טובה וחסרת מעצורים, בזכות המהירות המסחררת שלו, שאין לה תשובות מצד המגנים בליגה.

האם אנחנו קופצים מעל לפופיק? ייתכן, אבל אם זה מכדרר כמו כוכב, רץ כמו כוכב, ובועט כמו כוכב – כנראה שמדובר בכוכב שהולך ומתפתח לנגד עינינו.


מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)

מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)


מילה טובה מגיעה לשוער הצעיר (ואוהד הקבוצה, שתמונתו מנצח על התופים במזרחי שרפה את הרשת בשבוע האחרון) נתנאל דלויה, שערך טבילת אש מוצלחת בהרכב, והפגין שקט ויציבות במבחנים המועטים שהיו לו בשער. נשבח גם את אלי חכמון, שבאופן מפתיע הצליח להעביר משחק שלם של בית"ר בלי שערוריית שיפוט.

והמילה הכי טובה מגיעה לכמעט 7,000 אוהדים שהגיעו למושבה כדי לראות את הקבוצה שלהם מפרקת את נס ציונה. אבל אסור להסתנוור מהניצחון הזה – בית״ר תפגוש את בני יהודה במחזור הקרוב ותהיה חייבת ליזום יותר, להגיע ליותר הזדמנויות ולהיות יצירתית על מנת לפרוץ את הסכר של יוסי אבוקסיס וחניכיו, שהצליחו לתסכל את מכבי חיפה במחזור האחרון, ולא הפסידו גם נגד מכבי תל אביב, כך שלבית"ר צפוי קרב קשה.



שלומי אזולאי משתפר (אבל עדיין לא כובש), אנתוני וראן עדיין לא זוכה לקרדיט ואמון מצד רוני לוי ודועך לאיטו בספסל, ואני, כמו רובכם בוודאי, עדיין מתבצר בעמדה שבית״ר זקוקה נואשות לחלוץ 9 תותח שיעשה את ההבדל. הפתרון עשוי להימצא ממש מתחת לעיניים – בליגה הלאומית: עוזיאל פרדו מהפועל אשקלון, ו-וויליאם אגאדה, חלוצה האימתני של הפועל קטמון.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר