בית"ר ירושלים, רוני לוי (צילומים: ניר קידר)
בית"ר ירושלים, רוני לוי (צילומים: ניר קידר)

דעה | לחלום בגדול – מה בית"ר צריכה בשביל לקפוץ עוד מדרגה?

אחרי הניצחון הגדול בבאר שבע, בית"ר יכולה לחזור לסמן מטרות גדולות. כל מה שצריך זה רכש נכון בינואר וניהול משחק חכם יותר של רוני לוי | טור דעה

פורסם בתאריך: 18.12.19 16:17

סוף כל סוף, אחרי 7 שנות בצורת, ירד הגמל מהגב ובית"ר השיגה ניצחון על באר שבע.

בית״ר היתה טובה יותר בכל פרמטר, ולמרות זאת, משחק שהיה כתוב עליו 0:3 מוחץ נגמר בדפיקות לב לאוהדים ביציע. אולי זאת התוצאה של קבוצה צעירה ובלי הרבה ניסיון, אבל בית״ר חייבת להיות יותר ״רעה״ ולהרוג משחקים כמה שיותר מוקדם במקום לתת ליריבה הזדמנות לחזור.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ולמרות ניצחון החוץ הגדול, אני לא יכול שלא לבוא בטענות או תהיות כלפי רוני לוי – בראש ובראשונה עם השאלה מדוע הוא חיכה עם החילוף כל כך הרבה זמן?

באר שבע ניצבה מולנו בעשרה שחקנים והיתה שבורה מנטאלית, במקום לבצע חילוף ולהכניס את שלום אדרי שיעשה להם בלגן בהגנה, לשים את השני ולשלוח את האלפים ביציע למחרוזת ״שבחי ירושלים/עד האור הבא/ראש בראש״. במקום, בית״ר הניעה כדור לרוחב, עד שאיבוד אחד גרם לדיוגו ורדאסקה לקבל אדום מיותר ולבצע החייאה בגופה של באר שבע שניצבה על הדשא ביום שני. ואם שכחתם – אחרי האדום הגיע החילוף – בלם במקום בלם.

ועוד שאלה לרוני לוי – מה קורה לעלי מוחמד ומה עושים כדי להחזיר אותו לפורמה? בחודש האחרון מוחמד מפוזר, חסר ביטחון, מאבד הרבה כדורים ומרבה לכדרר באזורים הלא נכונים. אני מקווה שהצוות המקצועי מבין את מקור הבעיה ומטפל בה, כי שהוא במיטבו הוא רמה מעל הליגה.

הדבר החיובי מהמשחק הוא שבית״ר מגיעה להמון הזדמנויות ובקלות יחסית. הדבר השלילי הוא כמובן אי ניצול המצבים האלה.


יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)

יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)


עם הניצחון על באר שבע בית״ר מתבססת במקום השלישי, למרות שהפער מהמקומות מעלינו לא יותר מדי גדול (5 ממכבי חיפה, 8 ממכבי תל אביב), אני חושב שצריך להיות ריאליים ולדעת שזה המיקום הכי גבוה שאפשר לשאוף אליו עם הסגל הנוכחי.

עד לפתיחת חלון ההעברות בינואר יש עוד 2 משחקי ליגה – נגד הפועל רעננה ונגד הפועל חיפה, שתי קבוצות שהפסדנו להן בסיבוב הקודם כך שאין להקל ראש. ניצחונות בשני המשחקים האלה בתוספת חיזוק נכון בינואר ואפשר יהיה לחלום גבוה.

***

ביום ראשון, נר ראשון של חנוכה, עושים הפוגה קצרה מהליגה לטובת גביע המדינה. בית"ר תשחק בטדי נגד הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. אין, כמובן, ספק מי הפייבוריטית במפגש ולמרות זאת צריך להתייחס ליריבה בשיא הרצינות, כי הכתומים מעיר היין נרכשו על ידי עמוס לוזון במטרה אחת: לעלות לליגת העל.



בין השמות המוכרים לחובבי הכדורגל הישראלי שמעטרים את סגל הכתומים ניתן למצוא את וובה בראון ויניב בריק בקישור, אנס דאבור ומוחמד כליבאת בהתקפה ובנוסף את איתמר שבירו המוכשר, שמושאל מהפועל באר שבע וכבש צמד במשחק הליגה האחרון שלהם, את גיל יצחק שהיה מלך השערים של הליגה הלאומית עונה שעברה, נרכש ע״י מכבי חיפה והושאל בחזרה לראשון, את מיקו ממן שמוכר בכדורגל הירושלמי בזכות התקופה שלו בקטמון וכמובן את האקסים מתן פלג וקלאודימיר פריירה.

אסור לבוא שאננים אבל גם לא צריך להתבייש להגיד בקול: בית״ר חייבת לנצח בבית קבוצה מהליגה הלאומית וב‑90 דקות כי בהמשך השבוע יש לנו עוד שני משחקי ליגה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר