יונתן כהן (צילום: ניר קידר)
יונתן כהן (צילום: ניר קידר)

דעה | יונתן סע הביתה – בית"ר יכולה לעצור את החגיגה התקשורתית סביב יונתן כהן

האליפות כנראה סגורה, אבל בית"ר עדיין נאבקת על הכרטיס לאירופה וכדי להשיג אותו היא צריכה לקחת נקודות גם ממכבי תל אביב | טור דעה

פורסם בתאריך: 8.1.20 15:07

ביום שני הקרוב תגענה בית"ר ירושלים ומכבי ת"א לאצטדיון סמי עופר במצב רוח שונה. בית"ר ששיחקה כדורגל נהדר במהלך חודש דצמבר פתחה את השנה האזרחית החדשה עם תיקו מאכזב בטדי הקפוא מול קרית שמונה; מכבי תל אביב תשוב לאותו אצטדיון שבו היא ניצחה בצורה מרשימה במשחק העונה את מכבי חיפה.

אם עד עכשיו כשדיברו על מכבי תל אביב הזכירו בעיקר את הגנת הברזל שלה, שספגה עד ליום שני האחרון שער אחד בלבד, הרי שמול מכבי חיפה דווקא הארסנל ההתקפי הוא זה שבא לידי ביטוי והוכיח שגם ביום חלש של ההגנה והשוער דניאל טננבאום, למכבי יש את היכולת להבקיע שער אחד יותר ולנצח.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תוצאת הסיום בחיפה משקרת. מכבי תל אביב, בעיקר במחצית הראשונה הפגינה משחק מרשים, עלתה על חיפה בכל פרמטר אפשרי ונראתה בדרך לניצחון קל. בסיום היא היתה זקוקה לשער של איש הקלאץ' שלה העונה יהונתן כהן בתוספת הזמן. מבחינה מוראלית ניצחון כזה הוא מתוק יותר מכל 0:3 קל.

בית"ר, כאמור, תגיע קצת מאוכזבת. היא צריכה לשאוב עידוד רב מחזרתו של דן איינבינדר להרכב לאחר ריצוי עונש ההרחקה מול קרית שמונה. דן הוא השחקן שמעניק לבית"ר את הבלאנס עד כה. אופיר קריאף לא הצליח לחפות על היעדרו, הבלמים של בית"ר נאלצו לשחק גבוה מאוד מול קרית שמונה, הם ניסו להניע את הכדור והיציאה התכופה שלהם קדימה חשפה את בית"ר להתקפות מעבר מסוכנות של קרית שמונה.

חסרונו של דן השפיע גם על משחקו של עלי מוחמד, שהיה חלש מול קרית שמונה. מול הכושר המצוין בו נמצאים אבי ריקן, אייל גולסה, עומר אצילי, איתי שכטר ובעיקר יהונתן כהן משחק ההגנה של בית"ר חייב להשתפר פלאים לעומת המשחק מול קרית שמונה.


משה ארזי (צילום: פרטי)

משה ארזי (צילום: איציק ארזי)


לו הייתי רוני לוי הייתי ממשיך לשחק עם שלומי אזולאי ואנתוני וארן יחד בהרכב. הייתי סקפטי לגבי תפקודו של שלומי אזולאי כשחקן אגף, אבל חוכמת המשחק שלו מאפשרת לו להיכנס לאמצע, לסדר מצבי כיבוש ולהגיע בעצמו למצבים כאלה ובעצם מחפים על העובדה שאינו שחקן אגף קלאסי עם מהירות ודריבל.

בדומה לאיינבינדר, גם פרדי פלומיין חוזר מהרחקה, לדעתי עדיף לשחק איתו במקום עם גארסיה שנמצא בכושר ירוד.

בהגנה הייתי עורך שינוי אחד ומחזיר להרכב את מקסים גרצ'קין על חשבונו של אורי מגבו. מקסים טוב יותר ממגבו מבחינה הגנתית ויוכל להתמודד מול הצד הימני החזק של מכבי תל אביב עם אצילי וג'רלדש הנהדרים.



בית"ר כמובן תהיה תלויה בשחקן הטוב ביותר שלה העונה, גדי קינדה, שנמצא בכושר מצויין. הפעם הוא יצטרך לאזן את התרומה ההתקפית עם עזרה לעלי מוחמד ואיינבינדר.

אני חושב שגם ניצחון של בית"ר לא יחזיר אותה למאבק האליפות אבל הוא בהחלט ישמור על הפער מהפועל באר שבע שנמצאת בירידה ואולי גם יצמיד את בית"ר למכבי חיפה.

הרכבת לאליפות כבר נסעה, את הרכבת שנוסעת לאירופה אסור לבית"ר לפספס.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר